me xbox speelt alleen nog maar zwart wit.. andere t.v maakt nie uit andere scart maakt nie uit het blijft zwart wit..

neej ook nie is helemaal orgineelmichel 16v schreef:zit er een modchip in?
als het niet lukt laat me iets weten, doen we het wel ff over msn, heb alle bestandjes..Droes schreef:Via het programma ImgEd..Rene (Mr. TX) schreef:Hoe krijg je die Turbo2 in Vice City?
elke auto heeft twee bestandje een .dff en een .txd
je download eerst die bestandjes (of de turbo 2)
je opent je ImgEd, dan File --> open, dan gaje naar je GTA vice city map op je c:
je opent de map models, daar zullen drie bestandjes instaan waaronder twee mappen en een IMG bestand.
je opent het Img bestand.
nu krijg je de volledige lijst van alles wat er rondrijdt in gta vice city
elke auto heeft een naam gekregen (logisch)
bv Stinger.dff
Stinger.txd
je opent nu de map van je renault 5 turbo 2,
daar zullen nu ook twee bestandjes inzitten (.txd, .dff)
deze kunnen ook een andere naam hebben bv: infernus.txd
je verandert het dan gewoon maar in de auto die je wenst te veranderen.
je gooit er de twee originele .dff en .txd bestandjes uit en je voegt de twee .dff en .txd bestandjes van de renault 5 turbo 2 in.
belangrijk die originele bestandjes altijd bijhouden, doeje door EXTRACT!!
je kan turbo rijden..
duidelijk?!![]()
Ik heb de PS2 en de XBox, maar ik vind de PS2 toch nog altijd leuker kwa spellen.Marcel B. schreef:Vind ik ook wel interessant, binnenkort hier ook een PS2, duzzzz
Ik heb GTA en True Crime gespeeld op de PS2. Ik vind True Crime echt zo veel beter! GTA is een beetje te veel van het arcade-achtige vind ik, gewoon naatje. Daarbij, True Crime is echt vele malen mooier!Jasper16v schreef:http://www.gamespot.com/pc/adventure/tr ... eview.html
de gameplay is wel stuk minder dan GTA
De eerste heb ik ook gespeeld en dat was idd een zeer vermakelijk speldtune_stefan schreef:Ik heb ook een PS2, maar dan wel met chip. Ik vind Jack and Daxter I+II echt een topspel
Thnx, ik zal het eens proberenDroes schreef:
als het niet lukt laat me iets weten, doen we het wel ff over msn, heb alle bestandjes..
In het begin moest ik erg wennen aan deel II, nu vind ik het geweldigSToRM666 schreef:De eerste heb ik ook gespeeld en dat was idd een zeer vermakelijk speldtune_stefan schreef:Ik heb ook een PS2, maar dan wel met chip. Ik vind Jack and Daxter I+II echt een topspel
![]()
De tweede moet ik nog kopen en er is al een derde deel onderweg
SToRM666 schreef:GTA: San Andreas gaat echt vet worden![]()
-5 keer zo groot spelgebied dan Vice City
-3 steden waaronder een Las Vegas-achtige stad
-als je veel eet wordt je dik en je kunt gaan fitnessen enzo![]()
-een kapper is er ook![]()
-en een bmx
-speelt zich af begin jaren '90 en er zullen bekende nummers uit die tijd voorkomen
Leuk leuk leukR(ay)Si schreef:SToRM666 schreef:GTA: San Andreas gaat echt vet worden![]()
-5 keer zo groot spelgebied dan Vice City
-3 steden waaronder een Las Vegas-achtige stad
-als je veel eet wordt je dik en je kunt gaan fitnessen enzo![]()
-een kapper is er ook![]()
-en een bmx
-speelt zich af begin jaren '90 en er zullen bekende nummers uit die tijd voorkomen![]()
![]()
Dat wordt weer een maand lang feest