[DoubleYou] Express GT Turbo
-
- Contacteer:
joost ik werk in de auto handel
dat ding van jou is (gewoon recht voor zijn raap) een vrijwaring waard
sloop dus ook al zit er veel nieuw aan
geen apk enz maken het allemaal niet meer waard
ga nou maar lekker een tijdje fietsen en met je ov
dan knap je rustig aan alles lekker zelf op
of je zoek een beun haas
bijna elke monteur in een niet merkgebonden garage beunt bij
dus niet lopen mokken lekker wokken
anders nu sloper bellen (of mij) en regel een vrijwaring (dat geef ik je ook zelfs nog een krat bier erbij)
dat ding van jou is (gewoon recht voor zijn raap) een vrijwaring waard
sloop dus ook al zit er veel nieuw aan
geen apk enz maken het allemaal niet meer waard
ga nou maar lekker een tijdje fietsen en met je ov
dan knap je rustig aan alles lekker zelf op
of je zoek een beun haas
bijna elke monteur in een niet merkgebonden garage beunt bij
dus niet lopen mokken lekker wokken
anders nu sloper bellen (of mij) en regel een vrijwaring (dat geef ik je ook zelfs nog een krat bier erbij)
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
nou nou nou
je hoeft dat ding niet gelijk naar de sloop te brengen! niet gelijk althans...
maar ik ben t wel gedeeltelijk met sven eens...schrijf dat ding uit, en ga er rustig aan sleutelen. Het is al eens eerder gezegd, je kan geen auto bouwen met 2e hands onderdelen en verwachten dat het heel blijft...je moet gewoon wat meer geduld hebben, en ervoor zorgen dat die auto goed is. Het kost veel geld (niet voor niks een franse turbo motor) maar als je daarover gaat zeuren, had je beter een fiat panda kunnen kopen...
je hoeft dat ding niet gelijk naar de sloop te brengen! niet gelijk althans...

maar ik ben t wel gedeeltelijk met sven eens...schrijf dat ding uit, en ga er rustig aan sleutelen. Het is al eens eerder gezegd, je kan geen auto bouwen met 2e hands onderdelen en verwachten dat het heel blijft...je moet gewoon wat meer geduld hebben, en ervoor zorgen dat die auto goed is. Het kost veel geld (niet voor niks een franse turbo motor) maar als je daarover gaat zeuren, had je beter een fiat panda kunnen kopen...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Je bedoelt, die bruine stekker is de voorbereiding voor de centrale vergrendeling.....
-
3000 is echt veel voor een express die van mijn maat die express 16v kon hem haast niet eens verkopen voor 2500 duss het enige voordeel is dat die van njou er wel netter bij staat
me beest
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die van jou maat, was inderdaad niet de allerschoonsterenault express 1.4 schreef:3000 is echt veel voor een express die van mijn maat die express 16v kon hem haast niet eens verkopen voor 2500 duss het enige voordeel is dat die van njou er wel netter bij staat

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Hierbij dan het nieuws.
Ik ben 2 weken op vakantie geweest, voor de vakantie stond hij te koop, nu is hij zo goed als verkocht. Ik heb in de vakantie een mail uit Engeland gehad van een geïnteresseerde, ik heb hem teruggemaild, en hij is tevreden over de prijs van 3000 euro en wil dingen regelen met shipment en payment. Er is dus zeer grote kans dat de auto binnenkort weg is!
Wat wel zo was, in de advertentie stond nog niks over gebreken. Oftewel: morgen gaat de auto naar de garage en worden de wiellagers achter vervangen. Dan nog even het accu-leegtrekprobleem deel 2 oplossen: ik reed gisteren naar de Franse autodag, en daar aangekomen bleek de accu niet opgeladen te zijn na zo'n lange rit. Oftewel: de tweede dynamo is ook dood (raar), of de 4e vervangen accu is dood (raar), of de laadkabel is fout. Dat laatste moet ik dus nakijken.
Ook wil ik nog naar JLTuning om dingen na te kijken. Shipment gaat waarschijnlijk toch vanaf Rotterdam of ergens aan zee, dus zou dat meteen kunnen.
Wat na de verkoop de volgende stap is, weet ik nog niet precies. Ik denk aan een auto op LPG, en of het dan een express wordt of r5 weet ik niet. Wie weet wel een andere Renault. Of een crossding wat maar 200 kost en tot de apk-keuring door kan rijden en dan op de sloop beland (denk aan de Citroen AX diesel
)
Let you all know!
Ik ben 2 weken op vakantie geweest, voor de vakantie stond hij te koop, nu is hij zo goed als verkocht. Ik heb in de vakantie een mail uit Engeland gehad van een geïnteresseerde, ik heb hem teruggemaild, en hij is tevreden over de prijs van 3000 euro en wil dingen regelen met shipment en payment. Er is dus zeer grote kans dat de auto binnenkort weg is!
Wat wel zo was, in de advertentie stond nog niks over gebreken. Oftewel: morgen gaat de auto naar de garage en worden de wiellagers achter vervangen. Dan nog even het accu-leegtrekprobleem deel 2 oplossen: ik reed gisteren naar de Franse autodag, en daar aangekomen bleek de accu niet opgeladen te zijn na zo'n lange rit. Oftewel: de tweede dynamo is ook dood (raar), of de 4e vervangen accu is dood (raar), of de laadkabel is fout. Dat laatste moet ik dus nakijken.
Ook wil ik nog naar JLTuning om dingen na te kijken. Shipment gaat waarschijnlijk toch vanaf Rotterdam of ergens aan zee, dus zou dat meteen kunnen.
Wat na de verkoop de volgende stap is, weet ik nog niet precies. Ik denk aan een auto op LPG, en of het dan een express wordt of r5 weet ik niet. Wie weet wel een andere Renault. Of een crossding wat maar 200 kost en tot de apk-keuring door kan rijden en dan op de sloop beland (denk aan de Citroen AX diesel

Let you all know!
3000
Maarja, ook logisch, daar zit mijn handwerk in 

En niet te lang zeiken met die gast, voor mijn part betaal je shipment zelf, meteen weg dat ding, als de pieken op je rekening staan 

eerst cash op de rekening, dan rijk rekenen. komt ie niet hier heen om m in het echt te bekijken?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Al verteld dat de remmen voor vervangen waren? Ja he.
In ieder geval, d'r zit nu weer gewoon een werkend met de hand draaiend raammechanisme in. Elektroding was een beetje te groot (komt uit R5, heeft grotere deur), en zat beetje klem en daarom kon de motor niet draaien.
In ieder geval, d'r zit nu weer gewoon een werkend met de hand draaiend raammechanisme in. Elektroding was een beetje te groot (komt uit R5, heeft grotere deur), en zat beetje klem en daarom kon de motor niet draaien.
Te rijke engelsen die 't wel interessant vinden.
-
Ik hoop dat het doorgaat voor je! geeft toch weer een goed gevoel dan
en over het raammechanisme komen we wel uit

en over het raammechanisme komen we wel uit

-
Wellicht spanningsregelaar op de dynamo kapot?Joost (DoubleYou) schreef: Dan nog even het accu-leegtrekprobleem deel 2 oplossen: ik reed gisteren naar de Franse autodag, en daar aangekomen bleek de accu niet opgeladen te zijn na zo'n lange rit. Oftewel: de tweede dynamo is ook dood (raar), of de 4e vervangen accu is dood (raar), of de laadkabel is fout. Dat laatste moet ik dus nakijken.
Verder succes met de verkoop. Hoop voor je dat 't doorgaat.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
'K zou maar uit kijken met wat je doet,ik heb ook zo'n mailtje gehad uit engeland,van éne Cole sunday,hij zegt dat ie direct accord gaat met de prijs.Joost (DoubleYou) schreef:Hierbij dan het nieuws.
Wat na de verkoop de volgende stap is, weet ik nog niet precies. Ik denk aan een auto op LPG, en of het dan een express wordt of r5 weet ik niet. Wie weet wel een andere Renault. Of een crossding wat maar 200 kost en tot de apk-keuring door kan rijden en dan op de sloop beland (denk aan de Citroen AX diesel)
'K geloof er geen éne reet van

-
- Contacteer:
Tja nu jullie dit allemaal zeggen begin ik ook een beetje te twijfelen. 't is een of ander raar yahoo adres, en 't is nu twee dagen stil. Maarja, niet iedereen hoeft direct de mail te beantwoorden natuurlijk. 't is iig geen Cole Sunday.
Vandaag de auto opgehaald van de garage, zitten nieuwe wiellagers in aan beide kanten. Ze keken daarnaast ook nog even naar de accu en dynamo en wat er mis was, blijkt toch die accu kapot te zijn
Nou nu zit er een nieuwe in ook, en mocht die kapot gaan heb ik tenminste garantie. Dynamo en draad zijn gewoon goed. Dus verder is er nu niks kapot aan de auto, wat hooguit gedaan kan worden is de carb een beetje schoonmaken en nieuw pakkingkje er in.
Vandaag de auto opgehaald van de garage, zitten nieuwe wiellagers in aan beide kanten. Ze keken daarnaast ook nog even naar de accu en dynamo en wat er mis was, blijkt toch die accu kapot te zijn

Joost niet om vervelend te doen, maar ik kreeg vandaag een mailtje dat iemand mijn Renault Estafette wil kopen! Ongezien!! Hartstikke leuk maar ik heb helemaal geen Estafette te koop! ik wil er juist 1. Die gast zou dan geld overmaken of iets dergelijks, is jammer ik heb um net gedeleteJoost (DoubleYou) schreef:Tja nu jullie dit allemaal zeggen begin ik ook een beetje te twijfelen. 't is een of ander raar yahoo adres, en 't is nu twee dagen stil. Maarja, niet iedereen hoeft direct de mail te beantwoorden natuurlijk. 't is iig geen Cole Sunday.
Vandaag de auto opgehaald van de garage, zitten nieuwe wiellagers in aan beide kanten. Ze keken daarnaast ook nog even naar de accu en dynamo en wat er mis was, blijkt toch die accu kapot te zijnNou nu zit er een nieuwe in ook, en mocht die kapot gaan heb ik tenminste garantie. Dynamo en draad zijn gewoon goed. Dus verder is er nu niks kapot aan de auto, wat hooguit gedaan kan worden is de carb een beetje schoonmaken en nieuw pakkingkje er in.
had um toch nog, zit nu in je mailbox
-
- Contacteer:
Goed, kijk (of lees) en vergelijk:
Fakemail:
I am intersted in your (Renault car) for sale and i want you to tell me the last
price you are willing to sell it and the present conditions of it and my mode of
payment is by a Cheque if you are ok with that i want you to email back with
price of the product and the present conditions of it.
Thanks...
Mijn mail:
Hello
I'm Jim,I am interested in your[ Renault ]and I'll like to know your last offering price if it will be okay with me. I'll be making my payment with a bank cheque. If you do I want you to get in touch with me immediately for me to proceed with the Payment. As for the shipping I'll contact a shipper agent of mine who will arranged for the Pick up as soon as the transaction is sealed and get back .I'll be looking forward to your response. Thanks and Have a Nice day.
Regards.
Dussss, ik denk nu dat mijn wagen gewoon nog te koop is.
Fakemail:
I am intersted in your (Renault car) for sale and i want you to tell me the last
price you are willing to sell it and the present conditions of it and my mode of
Thanks...
Mijn mail:
Hello
I'm Jim,I am interested in your[ Renault ]and I'll like to know your last offering price if it will be okay with me. I'll be making my payment with a bank cheque. If you do I want you to get in touch with me immediately for me to proceed with the Payment. As for the shipping I'll contact a shipper agent of mine who will arranged for the Pick up as soon as the transaction is sealed and get back .I'll be looking forward to your response. Thanks and Have a Nice day.
Regards.
Dussss, ik denk nu dat mijn wagen gewoon nog te koop is.
duss....
Immer wieder die verdammte Holländer
Deze mail heb ik precies hetzelfde gehadJoost (DoubleYou) schreef:Goed, kijk (of lees) en vergelijk:
Fakemail:
Thanks...

-
- Über-Spammer
had laatst ook zo'n email, heb namelijk mn scooter nog te koop staan
, iemand interresse 

me 2!Florus Posted: 11 Aug 2004 22:53 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Joost (DoubleYou) wrote:
Goed, kijk (of lees) en vergelijk:
Fakemail:
Thanks...
Deze mail heb ik precies hetzelfde gehad .

zelfs 2 stuks van afzonderlijke louche "ik betaal gewoon met cheque figuren"
yeah right!

Wat voor een scooter is het?Mr. Vain schreef:had laatst ook zo'n email, heb namelijk mn scooter nog te koop staan, iemand interresse
-
je moet tegenwoordig zeker uit kijken met die fake mailtjes.
Toen ik em wagen verkocht werd ik ook gemaild door een ier ofso die wou me wel 8.500 pond betalen
kelvin maxwell heette die (zei die)
Toen ik em wagen verkocht werd ik ook gemaild door een ier ofso die wou me wel 8.500 pond betalen

kelvin maxwell heette die (zei die)
-
- Contacteer:
joost sorry hoor maar ...

Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Goed ik heb die verkoopmail nu maar definitief afgeschreven, en ben maar verder gegaan met knutselen.
Vorige week zijn m'n accu en wiellagers vervangen, rijdt weer erg fijn. Volgens mij is er anders nog steeds wat mis daarachter, ik hoor nog wat rare sounds. Schokdemper nu...?
Goed, ik heb nu eindelijk ook na 2 meetings in de kranten gestaan de laadbak compleet gespoten. Die is nu mooi wit, wel andere kleur als de zijkant, maar ach, wordt toch bekleed. Binnen schijnt dus nog de originele kleur te zijn. Was ook wel te verwachten.
Daarnaast had ik vandaag ook een beetje tijd over en heb de spiegels en handgrepen ook wit gespoten! De kranten hangen nu nog op de auto, het moet eerst drogen voordat ik die er af haal. Maar zal er wel wat beter uit zien. Er is alleen één kant misgegaan, de spiegels zitten in de deur geschroefd en zit er dus op de plaats waar bij de R5 normaal spiegels zitten een plastic kapje. Daar is één druppeltje op ontstaan... Helaas, maar ach die sloot niet zo goed dus mocht ik weer eens op de sloop komen eens kijken of ik een andere van een auto af kan trekken, zonder dat de pinnetjes breken.
Daarnaast is in mijn vakantie m'n fototoestel overleden, dus kan jullie niet verblijden met een foto
Vorige week zijn m'n accu en wiellagers vervangen, rijdt weer erg fijn. Volgens mij is er anders nog steeds wat mis daarachter, ik hoor nog wat rare sounds. Schokdemper nu...?
Goed, ik heb nu eindelijk ook na 2 meetings in de kranten gestaan de laadbak compleet gespoten. Die is nu mooi wit, wel andere kleur als de zijkant, maar ach, wordt toch bekleed. Binnen schijnt dus nog de originele kleur te zijn. Was ook wel te verwachten.
Daarnaast had ik vandaag ook een beetje tijd over en heb de spiegels en handgrepen ook wit gespoten! De kranten hangen nu nog op de auto, het moet eerst drogen voordat ik die er af haal. Maar zal er wel wat beter uit zien. Er is alleen één kant misgegaan, de spiegels zitten in de deur geschroefd en zit er dus op de plaats waar bij de R5 normaal spiegels zitten een plastic kapje. Daar is één druppeltje op ontstaan... Helaas, maar ach die sloot niet zo goed dus mocht ik weer eens op de sloop komen eens kijken of ik een andere van een auto af kan trekken, zonder dat de pinnetjes breken.
Daarnaast is in mijn vakantie m'n fototoestel overleden, dus kan jullie niet verblijden met een foto

-
- Moderator
- Car: Megane
gewoon lekker bezig blijven zo