Ook had ik het idee om gewoon alle Winword.exe registersleutels te veranderen in openoffice programma's, dit is volgens mij niet echt een uitkomst, want 25% van het register staat vol met Winword.exe

Documenten openen lukt wel, perfect zelfs, alleen vanuit ons hoofdprogramma een brief samenvoegen. dat dus niet.Joost (DoubleYou) schreef:Welke windhoosversie?
Ik heb win98, als je dan iets voor een bestand wil veranderen, doe je "shift-rechtermuis"- "openen met..." en dan kies je het programma. Dan kan je ook aanvinken "altijd openen met dit programma". Of inderdaad bij "mapopties" - "bestandstypen" gaan spelen.
Of 4 verschillende e-mail adressen. Ik weet dat er wat voor ik maar ben de naam kwijt.Jesper16v schreef:Zodat je altijd 4 mensen online hebt?
4 verschillende versies? appart geinstalleerd?martin rs schreef:ik heb vier msn lijsten en wil ze alle vier aan hebben.
dus das lastig want kan er maar een tegelijk aan hebben.
wie o wie???
windows messenger werkt niet meer volgens mij, microsoft is namelijk over gegaan op een nieuw (veiliger) msn netwerk en oude clients werken niet meerMaik (WOOFER) schreef:4 verschillende versies? appart geinstalleerd?martin rs schreef:ik heb vier msn lijsten en wil ze alle vier aan hebben.
dus das lastig want kan er maar een tegelijk aan hebben.
wie o wie???
2 lukt wel.
1 msn messager.
1 (windows) messager
suc6