Steven schreef:Hehe ik zit ff door me webspace te zoeken en ik kwam nog iets tegen van vorige week.
Een vriend van mij heeft een 200SX die we aan het opknappen zijn, omdat het nogal wat tijd kost heeft ie daarom een goedkope bak gekocht.
En wel een Mitsubishi Lancer uit 1987, 150.000 gelopen, paar kleine roestplekjes en een lichtelijk rotte koppeling. Maarja voor 150 euri met apk voor 2 maanden kon ie em niet laten staan
Gezien het een echte auto voor erbij is, wordt er lekker mee geragd. Lekker aan de handrem jengelen en al dat soort ongein.
Nu ist een 1200 cc en is eigenlijk niet vooruit te branden, dus ik dacht dat een burnout niet eens zou kunnen met het apparaat.
Nouja dat moest ff getest worden uiteraard
Vanuit stilstand zijn ze aardig rap ja, maar een opgefokte Clio 16V of 5 GTT houdt hem gewoon bij op snelheid.
Die collega van me kon zelfs bijna bijgehouden worden op de snelweg door een Seat Leon 1.8T. (Sunny ong. 320 pk en Seat ong. 210pk)
Dus gewoon opfokken die handel, turbodruk naar 2 bar en dan gaan met die banaan.
robclio16V schreef:M'n collega heeft er een en als ik zie wat de onderdelen kosten.......
Bijvoorbeeld 1050,- voor een originele ongespoten voorbumper......
das in ieder geval goedkoper dan voor je renaultje
robclio16V schreef:M'n collega heeft er een en als ik zie wat de onderdelen kosten.......
Bijvoorbeeld 1050,- voor een originele ongespoten voorbumper......
das in ieder geval goedkoper dan voor je renaultje
Ik dacht even nieuwe kentekenplaten te bestellen: FOUT!!!
Wist niet dat ik mn oude platen moest inleveren voordat ik nieuwe kan bestellen...
Maar ff een witte bestellen en die dan tijdelijk voor in de plaats (1 plaat tegelijk dus...)
BTW: Zijn die platen met dikke letters overal zo duur?
Moet 25 euri per stuk betalen
En da vink toch een berg me geld, als normale slechts 10 euri kosten...
Jacco Twingi schreef:Ik dacht even nieuwe kentekenplaten te bestellen: FOUT!!!
Wist niet dat ik mn oude platen moest inleveren voordat ik nieuwe kan bestellen...
Maar ff een witte bestellen en die dan tijdelijk voor in de plaats (1 plaat tegelijk dus...)
PM chris eens. de meeste platen binnen de club komen bij hem weg. alleen hoe is zijn geheimpje.
Dat is wel erg duur. Hier in de regio zijn ze 30 euro per 2. Krijg je er ook nog nummerbordhouders bij
Dat is wel erg duur. Hier in de regio zijn ze 30 euro per 2. Krijg je er ook nog nummerbordhouders bij
Kijk eens tussen de clubkortingen, staat ene adresje waar je bijna 2 kan krijgen voor de prijs die jij noemt. Brezan dus
Steven schreef:
Kijk eens tussen de clubkortingen, staat ene adresje waar je bijna 2 kan krijgen voor de prijs die jij noemt. Brezan dus
Kijk es an, Thanx Steven
Daar moet ik idd iets beter op letten
Maar iemand enig idee hoe het zit met het inleveren van je platen?
Lijkt me logischer dat je ze inlevert als je de nieuwe ophaalt namelijk...
Jacco Twingi schreef:Kijk es an, Thanx Steven
Daar moet ik idd iets beter op letten
Maar iemand enig idee hoe het zit met het inleveren van je platen?
Lijkt me logischer dat je ze inlevert als je de nieuwe ophaalt namelijk...
Hangt er een beetje vanaf, er zijn een aantal fillialen die zo'n drukmachine hebben. De fillialen in de buurt hebben ze meestal niet omdat die intern geleverd worden.
Als je bij het goeie filliaal bent kun je er gewoon op wachten en anders moet je ze bestellen (met je kentekenbewijs laten zien) en dan bij het ophalen van de nieuwe moet je de ouwe inleveren.