Voor de rest wel een chique kar.

Idd... Traanplaat vind ik persoonlijk ook niks.Calle schreef:Gadver, die traanplaat en pedalen zijn echt smaakloos :-* :-* en erg fijn voor je akoestiek. Hoe ga je dat schoonhouden trouwens, je voeten schoonborselen voor je instapt?
klopt!! En neon!!Merijn schreef:Haas geilt mee op blauwe ledjes...
idd. hij moet gewoon al die rommelCalle schreef:Gadver, die traanplaat en pedalen zijn echt smaakloos :-* :-* en erg fijn voor je akoestiek. Hoe ga je dat schoonhouden trouwens, je voeten schoonborselen voor je instapt?
hoeft van mij ook niet, maarja tis wel een 95'erverkoper schreef: -Booskijkers voor & achter in kleur
Wat ben je van plan dan haasje?? ik heb misschien nog wel wat voor je er voor. PM voor info~Haas~ schreef: En dan ff sparen voor nieuwe velgen en dan nog langer sparen voor motorproject...
PM maar raak frits, info kan nooit kwaad!!Frits schreef:Wat ben je van plan dan haasje?? ik heb misschien nog wel wat voor je er voor. PM voor info~Haas~ schreef: En dan ff sparen voor nieuwe velgen en dan nog langer sparen voor motorproject...
GR.Frits
die velgen die jij bedoelt zitten ook onder de clio gran prix en onder de megane coupe~Haas~ schreef:@Merijn: klopt, wil ook graag een andere auto, maar ja, dat zit er gewoon niet in, ook niet als ik nu ga sparen, want dat loon van de AH schiet ook niet op. De dingen die ik beschreef wil ik heel graag, maar denk dat het na de velgen ophoud...uit financieel en vriendinvriendelijk opzicht. Maar wil graag OF orig Clio 16V wielen of iets met veel spaken, supertourismo of zoiets als rob...maar ja, naar de cash kijkend denk ik dat t orig 16V word.
ps laatst btw een clio 16V gezien met 1916V ph I wielen eronder, staat ook niet onaardig. Dus wie er over een maand of drie vier goede rechte clio 16V velgen te koop weet staan met redelijke goede banden, laat t me maar weten