Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Hee jongens, ik heb ff geen zin om 124 pagina's door te spitten, dus kan iemand mij even vertellen wat de locatie is van de FNO?
Dan zal daar binnen kort weer een mooie nieuwe blauwe Ph.2 GTT te zien zijn
De locatie verschilt nogal eens. Met slecht weer zijn we bijna altijd bij de Mac in Beuningen (Gld) te vinden en bij goed weer bij de jachthaven te Niftrik. Bij uitzondering zijn we een keer in Rosmalen en Oss geweest, maar tot nu toe is Beuningen qua McD's de beste oplossing.
Vanuit Eindhoven is dat nogal een eindje karren, maar het zou wel heel erg tof zijn als je een keer langs kwam! Op voorwaarde dat ik weer een keer mee mag rijden in een GT, want ik heb nog steeds zware ontwenningsverschijnselen!
zet mij ook maar weer op het lijstje voor 5sept. Als het goed is met nieuwe schroefset. Kreeg net een mailtje dat ik het (eindelijk) eind deze week of begin volgende week ga ontvangen
ik moet deze keer waarschijnlijk passen
de repetities met de band zijn weer begonnen en die zijn ook altijd op vrijdag, dus dat gaat lastig worden.
zeker nu de zanger/bassist dit weekend naar lowlands gaat en we dus al een keer moeten overslaan.
Douwe schreef:Ik kijk volgende week wel hoe ik me voel ben al een week ziek ben ik beter kom ik waarschijnlijk wel zo niet dan niet. Nou luitjes ik ga weer effe
Pas een week? *jaloers* Zullen we ruilen? Ik ben pas 3 maanden ziek
Maar als ik me goed voel kom ik wellicht even langs de 5e. Niet te lang want 6&7 sept. wou ik ook nog in Terwolde zijn
Ik zal helaas met Calle mee moeten rijden, omdat mijn GTT nog niet helemaal af is. Zijn nieuwe aanwinst hebben we de afgelopen drie weken helemaal in orde gemaakt, dus we willen hem even komen laten zien En we moeten waarschijnlijk toch dat weekend naar Nijmegen om weer aan een andere auto te klussen, dus dan komen we even langs... denk ik.
Oh joepie wat heb ik een geluk voel ik me eindelijk wat beter krijg ik gisteravond een stukje beton in mijn oog. (Door een naar beneden zeilende boksbal die wat plafond mee nam, don't ask ) Ik naar de dokter ja hoor heb ik weer het beton had zich genesteld in mijn oog vlies. Hij heeft 5 minuten met een naald staan pulken toen dat niet wou heeft hij met een boormachine het eruit geboort. Geloof me dat waren de langste 10 minuten van mijn leven :-* en geeft die lul wel een zalfje mee die ik IN mijn oog moet smeren maar vergeet effe te zeggen dat aspirines dus NIET helpen tegen oog pijn heb tot 02:00 wakker gelegen van de stekende pijn maar goeh inmiddels gaat het wat beter nog steeds wel wat pijn en slecht zicht dat duurt een week voordat het over is. Volgende keer maar een bescherm bril op doen als ik thuis ga boxen
Douwe schreef:Oh joepie wat heb ik een geluk voel ik me eindelijk wat beter krijg ik gisteravond een stukje beton in mijn oog. (Door een naar beneden zeilende boksbal die wat plafond mee nam, don't ask ) Ik naar de dokter ja hoor heb ik weer het beton had zich genesteld in mijn oog vlies. Hij heeft 5 minuten met een naald staan pulken toen dat niet wou heeft hij met een boormachine het eruit geboort. Geloof me dat waren de langste 10 minuten van mijn leven :-* en geeft die lul wel een zalfje mee die ik IN mijn oog moet smeren maar vergeet effe te zeggen dat aspirines dus NIET helpen tegen oog pijn heb tot 02:00 wakker gelegen van de stekende pijn maar goeh inmiddels gaat het wat beter nog steeds wel wat pijn en slecht zicht dat duurt een week voordat het over is. Volgende keer maar een bescherm bril op doen als ik thuis ga boxen
What the f*ck?!
Ik weet niet wat jij je allemaal op de hals haalt, maare da ga zo nie goed hé jongen!
wat heb je voor morgen gepland?! whatever it is...
I wish you well, enne doe voorzichtig!
Oen (aardig bedoelde uitdrukking, deze keer)
mzzl Nielske...
ps. wat was het dood hiero vandaag... snipperdag?!
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Yep hier ook druk daarnaast zijn mijn ogen momenteel overgevoelig voor licht dus loop een beetje voor lul met een donkere zonnebril door het pand terwijl het buiten regent :-*
goed, het aantal posts van mij is tijdens de vakanties extreem gedaald, zelfs erger dan de inflatie is toegenomen en ik dacht al dat het niet erger kon.
Vanaf maandag zit me vriendin door de week in zutphen en aangezien me ouders drie weken op vakantie zijn, heb ik lekker veel tijd om mijn forumdrang weer in te willigen
Vanavond nix te doen, maar komende week ben ik weer van de partij.
@Johan: voor je auto kun je toch nog wel wat meer vragen dan 1750???