ACT: Clio Williams Deel 1
-
Zo kun je goed zien dat het oude wagens zijn. Al helemaal door de vering gezakt. 

-
Jaloers? Ik? 

-
Nah, dan print ik liever iets uit van een ander topic. 

-
- Über-Spammer
zat je raam er goed in? of heeft je auto ooit een ongeluk gehad en staat het raam misschien onder spanning?
-
Nog een rood Peugeotje in de buurt gezien toen het gebeurde? [img]http://smile.smilies.nl/1539.gif[/img]
-
- Über-Spammer
ik kan het even niet zo snel vinden. waren eletrische spiegels optioneel in de williams, of niet leverbaar?
-
Die zitten op de fase 2/3 Williams, maar niet op de fase 1.
-
- Über-Spammer
hmm, loopt de kabelboom standaard naar je deur, of moet je dash eruit daarvoor? en loopt de boom ook door je deur verder?
-
Geen idee. Ik had een fase 1 Williams en ik heb electrisch bedienbare spiegels nooit gemist. Op m'n 106 zitten ook electrisch bedienbare spiegels en die heb ik één keer afgesteld en daarna nooit meer, dus het is voor mij overbodige luxe. Daar komen dus ooit als ik m'n interieur onder handen ga nemen, handmatig bedienbare spiegels voor in de plaats.
-
Jij hebt dan ook niet dezelfde plannen met jouw wagen als ik met mijn wagen heb.PatrickG schreef:Ik heb ze wel en gebruik het ook niet vaak.
Maar om er nou handmatig bedienbare spiegels van te maken, zie ik het nut ook niet van in

-
- Über-Spammer
nou, ik hoef het niet voor het functionele, maar als het destijds een optie was, lijkt he me sjiek om dat bij de mijne dalijk ook erin te knutselen. ben nu toch aan de gang en flink aan het knutselen, maar vroeg me af of de bedrading er al inzit. dat zou me veel tijd besparen namelijk.
Die bedrading is niet moeilijk 

-
- Über-Spammer
zit die bedrading dan in de kabelboom+ stekker naar je deur, of moet ik die er nog inbouwen?
-
Ik wilde het net gaan zeggen. Daar heb ik m'n rechterspiegel zojuist voor gebruikt, omdat ik niet kon zien waar de stoeprand precies was en ik geen schade wilde rijden aan m'n velgen. Misschien toch maar die spiegel houden voor die ene keer per jaar dat ik 'em hiervoor gebruik. 
-
- Über-Spammer
ja lijkt me ook wel fijn, ga de velgen komende winter laten restaureren, en dan als het kan electrische spiegels. moet alleen nog altijd de kabelboom checken in de kelder