ik vond het al verdacht toen hij het vorige week had over 1.4 bar....wilco blue schreef:is niet voor mij is voor dennis .
Die heeft z'n tuning setje iets te erg opgedraaid en nu is hij dus turbo loos.
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Oef
ben er niet vanavond, wegens de kou wil de witte niet starten
wazige prengel, als 't een beetje vriest hapert ie. Nog iemand een dynamo over? 
ben er niet vanavond, wegens de kou wil de witte niet starten

wat nou nightlive!?! twas carnaval, geen kinderdisco!Vospower schreef:Jongjong, nightlive daar had je moeten zijn en trouwens in de kerk ben ik ook nog vaak geweest, bij de witte en coWerner schreef:jong doe lame tak! ik ben tot kwart voor 8 's morgens in mestreech geweest! (trein van kwrt voor 7 gemistVospower schreef:Breudje, waar was je??? Iedereen gezien behalve jou?!? Zoepuuuuuuuuuhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
) ik ben in de dominikanerkerk geweest, daarna nog een tijdje buiten gestaan in die straat bij de 2 heren en toen nog naar de alla (om 2uur) en daar zijn we gebleven tot 20 op 6, toen zijn we naar het station gelopen, nu jij weer!

ask marco,die heeft er nog ene liggen als het goed isRiël schreef:Oef
ben er niet vanavond, wegens de kou wil de witte niet startenwazige prengel, als 't een beetje vriest hapert ie. Nog iemand een dynamo over?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
voske schreef:hey euhhzzz ollie, kerel, mannetje,jongetje... hoe smaak die modder nu eigenlijk... ?
modder?? eet ollie modder nu?? ik denk al die pakt zich niks bij de mac

Ach ja straks wordt ik dr ook afgeflikkert hepatrick 21TURBO schreef:Rob (R5B) schreef:Ollie doe je ding straks he
vuile slijmjurk

Want die Mod's dat zijn me toch maar een stelletje... Als ik in Breda een zwarte Clio 16v van ene Ollie zie staan...
ja ik snap nie hoe ze z'n persoon kunnen selecteren.. misschien omdat ze iemand nodig hebben die goed uit zijn nek kan lullen ofzo...
ach ja zn striping achter op de achterklep is wel mooi... 

Laatst gewijzigd door voske op do 26 feb 2004 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob (R5B) schreef:Ach ja straks wordt ik dr ook afgeflikkert hepatrick 21TURBO schreef:Rob (R5B) schreef:Ollie doe je ding straks he
vuile slijmjurk![]()
Want die Mod's dat zijn me toch maar een stelletje... Als ik in Breda een zwarte Clio 16v van ene Ollie zie staan...
ja mods,wat moet je er mee en wat kan je er zonder!!

ik dacht dat we alleen ollie gingen afzeikenpatrick 21TURBO schreef:Rob (R5B) schreef:Ach ja straks wordt ik dr ook afgeflikkert hepatrick 21TURBO schreef:Rob (R5B) schreef:Ollie doe je ding straks he
vuile slijmjurk![]()
ja mods,wat moet je er mee en wat kan je er zonder!!

Komt natuurlijk omdat ie (bijkans) in Duitsland woont, geeft de club toch nog iets internationaalsvoske schreef:ja ik snap nie hoe ze z'n persoon kunnen selecteren.. misschien omdat ze iemand nodig hebben die goed uit zijn nek kan lullen ofzo...ach ja zn striping achter op de motorkap is wel mooi...

Rob (R5B) schreef:
Komt natuurlijk omdat ie (bijkans) in Duitsland woont, geeft de club toch nog iets internationaals![]()
ja dat wel,dus eigenlijk moeten we blij zijn met hem!?

wie bietste er frieten bij wie????Rob (R5B) schreef:Ach ja, hij heeft ook z;n goede kanten hoor... Kan altijd frieten van hem bietsen![]()
volgest mij was het die reserve duitser bij ene van ons

wat is er eigenlijk met het zuiden naar de meern topic,ik zie dat nergest meer staan?
waar en hoe vindt ik dat terug,en waarom schrijft er niemand in.
zou graag even willen weten over hoelaat bla bla en sjit enzoe enzoe
waar en hoe vindt ik dat terug,en waarom schrijft er niemand in.
zou graag even willen weten over hoelaat bla bla en sjit enzoe enzoe

Hij is wel akelig stil
hij is niet stil,hij zit gewoon achter zijn pc te gluren en laat ons wat aankloten hihi,strakjes is het poeps alles wekRiël schreef:Hij is wel akelig stil

Ow .. ja ik ook wel met meerdere. Dat noemt men 'vriendinnen' 

Waar?