0 tot 120 met mijn Laguna.
Btw, accelereren met zo'n automaat is toch minder spectaculair...
stuur dat filmpje eens. Dan zal ik het wel online gooienRobertR19 schreef:Hoe moet dat?
minder spectaculair he met zo'n automaatje.......geef mij maar liever een turbokickXander schreef:Dat wel, maar totaal geen wielspin. Moet dan iets sneller kunnen lijkt me. Volgens mij kan dat niet met deze automaat.
Ik ga het vandaag eens proberen met ESP uitgeschakeld. Wellicht een nieuw filmpje als uitkomst.
Ik zal op het dik gedrukte maar niet reagerenLuco/Alpine-racer schreef:maar ben ik nu achterlijk of heeft die vijf achterwielaandrijving?
zag hem een paar keer met rokende achterbanden naar de streep rijden
haha lolbroek, mmm toch nog eens goed kijken danFrits schreef:Ik zal op het dik gedrukte maar niet reagerenLuco/Alpine-racer schreef:maar ben ik nu achterlijk of heeft die vijf achterwielaandrijving?
zag hem een paar keer met rokende achterbanden naar de streep rijdenVolgens mij is het gewoon een voorwiel aangedreven auto. met de handrem er op
ghehe zijn naam is .........................................SJONNIEEEEEEEEEEEERemco T. schreef:[img]http://www.dutchcartuning.com/gallery/a ... %20393.jpg[/img]
gatverdammeee dat doe je toch nieee!!
hahahahaRemco T. schreef:Daar zou sjonnie zich zelfs voor schamen denk ik
nou vergeleken met deze is die van een hieoendai errug mooiiiiiiiRemco T. schreef:he fell from an ugly tree and hit every branch on the way down..
Bumper is toch van een hyundai coupé ofzo ?
hahahahaLuco/Alpine-racer schreef:nou vergeleken met deze is die van een hieoendai errug mooiiiiiiiRemco T. schreef:he fell from an ugly tree and hit every branch on the way down..
Bumper is toch van een hyundai coupé ofzo ?