SMILLIAW schreef:chris ja, uit Woerden, werkt bij de Renault daar (als ik het goed gehoord heb)
Klopt. Niet internetactief.
Leuke foto's Merijn&Ferdy.
Werkt hij toevalig bij dunlop?Heeft een apart stikker achter op zijn bumper.Eric (gt-autoparts)had volgens mij maar een paar van die stikkers laten maken , waarvan ik er ook een paar heb .En hij heeft zijn geluid laten inbouwen in valkenswaard? , of zat die nummerplaat houder al op zijn auto toen hij hem kocht.Ik heb deze auto nl nog nooit hier in de buurt zien rijden.
klopt, hij zit ook in de racerij. Nee, de wagen komt uit Woerden, daar nieuw gekocht, eerste eigenaar dus. Dat hij hem weg doet verbaast me eigenlijk wel een beetje. Tis een strakke auto, 95er met dezelfde setup als mijn auto (zijn chip is alleen op maat gemaakt). Remmen zijn van Willwood, ice is wel door profs ingebouwd, ik weet alleen niet welk bedrijf.
Maar voor weinig doet hij hem iig niet weg. 20d is natuurlijk TE veel...
hey wob,
volgens mij was het een 96 ipv een 95.....
klein detail
SMILLIAW schreef:chris ja, uit Woerden, werkt bij de Renault daar (als ik het goed gehoord heb)
Klopt. Niet internetactief.
Leuke foto's Merijn&Ferdy.
Werkt hij toevalig bij dunlop?Heeft een apart stikker achter op zijn bumper.Eric (gt-autoparts)had volgens mij maar een paar van die stikkers laten maken , waarvan ik er ook een paar heb .En hij heeft zijn geluid laten inbouwen in valkenswaard? , of zat die nummerplaat houder al op zijn auto toen hij hem kocht.Ik heb deze auto nl nog nooit hier in de buurt zien rijden.
klopt, hij zit ook in de racerij. Nee, de wagen komt uit Woerden, daar nieuw gekocht, eerste eigenaar dus. Dat hij hem weg doet verbaast me eigenlijk wel een beetje. Tis een strakke auto, 95er met dezelfde setup als mijn auto (zijn chip is alleen op maat gemaakt). Remmen zijn van Willwood, ice is wel door profs ingebouwd, ik weet alleen niet welk bedrijf.
Maar voor weinig doet hij hem iig niet weg. 20d is natuurlijk TE veel...
hey wob,
volgens mij was het een 96 ipv een 95.....
klein detail
Ik heb ook wel eens gehoord dat ie was geimporteerd uit Zwitserland. Misschien weet Ivo daar meer over te vertellen? Maar die prijs zeg...
De Williams NJ-LD-14 (als ik het goed zeg...) is via Zwitserland geleverd door Hans Jongerius Woerden als 1 vd laatste org. nederlands geleverde '96 ers Wlliams.....!
Dus echt wel heel byzonder (vind ik zelf), en als je dan naar de technische en uiterlijke staat kijkt van deze auto, met complete historie vanaf nieuw, kan je op je vingers natellen dat dit geen koopje zal gaan worden.....
Precies, als 'ie origineel was en weinig km's gedraaid had, dan kan je er over een aantal jaren misschien zoveel voor vragen. Maar het is ook geengenummerde, dus dat scheelt ook. Die worden minder interessant voor 'verzamelaars'.
had iets van 180 pk en 200 nm koppel 92000 op de teller, wel alle originele onderdelen(stoel, hoedeplank) erbij.
had net zoveel koppel als Wob, alleen had ie die iets eerder tot z'n beschikking.
weet niet wat er allemaal aan gedaan is, maar is bij achterberg gedaan.
hij had ook een plaatje met een nummer, 1169 als ik me niet vergis.
audio had ie ook, zag er netjes uit, ook veel stickers op de auto.
@ Ivo, dan kan wel de hele historie erbij zitten vanaf de levering.. Maar als ik een Willi zie met zo'n stoel en een stopwatch op zijn stuur en met deze aanpassingen voor die prijs?? Dan zou ik hem opzeker laten staan.. Liever een compleet originele, die zou mij veel meer waard zijn..
Chris schreef:@ Ivo, dan kan wel de hele historie erbij zitten vanaf de levering.. Maar als ik een Willi zie met zo'n stoel en een stopwatch op zijn stuur en met deze aanpassingen voor die prijs?? Dan zou ik hem opzeker laten staan.. Liever een compleet originele, die zou mij veel meer waard zijn..
Ik ben nu weer ff online sinds de meeting, maar ik wou toch wel ff zeggen dat het een geslaagd dagje was. Het weer viel me gelukkig weer mee en en heb toch een paar nieuwe ideetjes opgedaan!
Voor diegene die nog niet weten welke van mij was, of van wie nu die clio was, heb ik maar even een aantal foto's gekopieerd;
Donleben schreef:Ja, dat klopt. Is idd een 16v. Moeten nog een paar dingetjes gebeuren en t is een complete willie (behalve het kenteken en chasisnr. dan)
\
hij is wel vet hoor heb zelf ook nog lopen twijfelen om hem te kopen
Ik ben er op zich wel erg tevreden mee. Er moeten nog wel een aantal dingen gebeuren om hem echt mooi cq strak te krijgen.;
Er zit nu ook nog een 16v achterklep op. Ik ben daarom ook nog op zoek naar een originele willie-spoiler.
Omdat hij naar fase 2 is omgebouwd, moet ik die randjes onder de koplampen ook ff in kleur spuiten.
Ook ben ik bezig met het uitlaatsysteem. Ben nog op zoek naar een leuke einddemper. Waarschijnlijk een devil. Ik ben ook nog op zoek naar een bochtje naar de einddemper toe.