Friday Nightmeeting Oss I
krijg nou wat....hij leeft
He's alive....ALIVE!!!!

alles goed hiero....tot snel ...
He's alive....ALIVE!!!!

alles goed hiero....tot snel ...
Heb eigenlijk ook wel zin in een onderonsje.. Word eens een keer tijd. Probleem is alleen dat ik vanavond een feestje heb.. Ik wil daarom bij deze volgende week vrijdag plannen als er meer geintereseerden zijn.. Bij de Mac of Niftrik of op andere lokatie laat het even weten...
Ik vind het best... Ik geloof dat Tom nog in Turkije zit, maar ik dacht dat hij volgende week wel weer terug kwam. Dat komt mooi uit dus...
Vrijdag 9 augustus:
- Armando (Clio16v)
- Merijn (5GTT ph1)
Who's next? En laat effe weten wat je voorkeur is wat betreft de lokatie!
Mzzls!
Vrijdag 9 augustus:
- Armando (Clio16v)
- Merijn (5GTT ph1)
Who's next? En laat effe weten wat je voorkeur is wat betreft de lokatie!
Mzzls!
-
of je komt gezellie langs Bodegraven? 

Dit moet toch een keer van de grond komen.. Wie heeft er interesse als de mini meeting b.v. in de buurt van de onderstaande plaatsen gehouden word zodat het een bigger meeting kan worden..
- s' Hertogenbosch
- Nijmgegen
- Eindhoven
- Oss
- eventueel andere steden wat in deze lijst past..
mvg Armando
- s' Hertogenbosch
- Nijmgegen
- Eindhoven
- Oss
- eventueel andere steden wat in deze lijst past..
mvg Armando
Is goed! Maar liefst nog wel deze zomer, want daarna gaat mijn auto naar de lasser e.d.! Dat zal wel wat tijd in beslag gaan nemen.Armando schreef:Dat moet ik zeker een keer doen gaan we mooi samen MerijnRobert dB. schreef:of je komt gezellie langs Bodegraven?
Prik maar een datum...
Tsja...................................................................... wat zal ik doen zonder auto??!!
Nee grapje, ik hoop toch over 2 tot 3 weken weer een bakkie te hebben
Je ZORGT maar dat je een bakkie hebt!Jesper16v schreef:Tsja...................................................................... wat zal ik doen zonder auto??!!

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
nou donderdag de clio weggebracht voor de apk en grote beurt. zaterdag weze kijken. Er is van alles mis met mijn clio:
- speling op het stuur, stuurhuis was niks meer (is al wat aan gedaan maar nog niet helemaal opgelost)
- er moeten 2 nieuwe achterremklauwen op (per stuk 180 euro nieuw), dus nog effe op de sloop kijken
- stuurstang kogels vervangen.
- en dan nog de rest van de grote beurt.
- roest linker achterscherm.
de meeste van deze reparaties waren al een keer uit gevoerd maar niet goed (door een of andere beunhaas).
- speling op het stuur, stuurhuis was niks meer (is al wat aan gedaan maar nog niet helemaal opgelost)
- er moeten 2 nieuwe achterremklauwen op (per stuk 180 euro nieuw), dus nog effe op de sloop kijken
- roest linker achterscherm.

de meeste van deze reparaties waren al een keer uit gevoerd maar niet goed (door een of andere beunhaas).
ai, gaat dus weer knaken kosten.... :-*Johan de clio man schreef:nou donderdag de clio weggebracht voor de apk en grote beurt. zaterdag weze kijken. Er is van alles mis met mijn clio:
- roest linker achterscherm.![]()
30 augustus? naar bodegraven? Ik zal eens kijken of ik weer een keertje vrij kan krijgen van meneer appie heijn. Als het goed zijn mijn spuitwerkzaamheden dan ook klaar, dus dat komt mooi uit.
Btw: Armando, reed jij afgelopen vrijdagmiddag rond 16.30u op de Annastraat in Nijmegen? Zag een rode 16V voorbijflitsen, maar omdat ik in de twingo van me moeder was, kon ik m niet bijhouden...
Btw: Armando, reed jij afgelopen vrijdagmiddag rond 16.30u op de Annastraat in Nijmegen? Zag een rode 16V voorbijflitsen, maar omdat ik in de twingo van me moeder was, kon ik m niet bijhouden...

Ben ik niet geweest Haas in Nijmegen. Hoop in ieder geval dat je vrij kunt krijgen van Appie op 30 augustus.. Hoe meer man hoe meer vreugde..haaz schreef:30 augustus? naar bodegraven? Ik zal eens kijken of ik weer een keertje vrij kan krijgen van meneer appie heijn. Als het goed zijn mijn spuitwerkzaamheden dan ook klaar, dus dat komt mooi uit.
groeten
MOOI!
Maareh, wat is hier zo speciaal aan? Althans, wat is er wat er vroeger niet was? Heb je roest laten wegwerken op dat scherm? Zo ja, waar heb je dat laten doen en wat koste dat geintje...? Ik heb ook wel wat roest weg te werken, namelijk!

Niet echt veel anders alleen velgen en andere uitlaat... Over roest gesproken [img]http://photo.msn.s8.com/MS8zLzAvMS8xMDM ... w$/jpg.jpg[/img]
-
Hee, zie ik daar niet een peco einddemper.
want een super uitlaat!!! (heb ik zelf ook namelijk)

Vond ik zelf ook ik kende het merk niet zo goed maar hij bevalt tot nu toe goed.. Heb maar meteen een katvervanger en open pijp bij gedaan...illuminator schreef:Hee, zie ik daar niet een peco einddemper.
Werk dat een beetje?? hoe werkt dat eigenlijk??Merijn schreef:Goed, hoor... geen vooruitgg, maar ook geen achteruitgang. Ik heb er nu alleen een mooie dump-valve opzitten!Armando schreef:Hoe is het gesteld met je 5...
greets
-
ik heb zelf ook een green open luchtfilter. Maar je hebt dus ook nog een middenpijp en katvervanger. Klinkt dat bruut zwaar of valt dat nog mee. IK vindt het geluid in de mijne wel ok. Zou eventueel nog een keer een katvervanger in elkaar kunnen lassen en die eronder zetten.