Die dingen gaan daar veels te vaak kapot, dus de verzekeringsmaatschappijen willen die dingen niet meer verzekeren.

vijfhonderdzesentachtig PK'S op de VOORWIELENtwingoturbo schreef:ooh dat doe jij natuurlijk ook effe in je GSI he?!Xedrah schreef:Inderdaad, geloof het niet.Zeeuw schreef:586 pk? op de voorwielen? We want prove!
Bovendien is wielspin in de derde niet zo bijzonder hoor.
ehh jullie zitten allebei fout, het is nog maar 10 nacchies slapen en dan is ie er....Matijs schreef:Mee eens, zien is geloven (en dan nog...)
Enne... Sinterklaas komt in Nederland op 5 december
Chrisv schreef:ehh jullie zitten allebei fout, het is nog maar 10 nacchies slapen en dan is ie er....Matijs schreef:Mee eens, zien is geloven (en dan nog...)
Enne... Sinterklaas komt in Nederland op 5 december
http://www.sinterklaas.nl/
![]()
![]()
kijk hier maar eens http://www.eiptuning.com/vr6turbo/stage6vr6turbo.htmlNick (germanstyle) schreef:586 pk is wel erg veel.
Ik heb het even bekeken op de site van Rothe Motorsport (zeer bekende VAG motortuner in Duitsland)
En die trekken maximaal 400 pk uit het blok.
Kost je dan wel EURO 16.000 de ombouw.
Info op:
http://www.rothe-motorsport.de/html/pro ... 6turbo.htm
680+ wheel horsepower ?!?!?!?hitman schreef:kijk hier maar eens http://www.eiptuning.com/vr6turbo/stage6vr6turbo.htmlNick (germanstyle) schreef:586 pk is wel erg veel.
Ik heb het even bekeken op de site van Rothe Motorsport (zeer bekende VAG motortuner in Duitsland)
En die trekken maximaal 400 pk uit het blok.
Kost je dan wel EURO 16.000 de ombouw.
Info op:
http://www.rothe-motorsport.de/html/pro ... 6turbo.htm
voor het betere werk staan trouwens ook leuke filmpjes op die sitehttp://www.eiptuning.com
tom
zoals je mijn reply kon lezen,meten is wetenRO 16v schreef:Zo te lezen heb heel wat reacties losgemaakt hier.
Mijn broertje gaat zaterdag naar Moritz om zijn auto te laten afstelen en dan komt het bewijs. En het gaat over een 3 liter geen 2,9 liter.
Nick het verschil zit in tuners en in Amerika zijn de tuners allemaal gericht op de 1/4 mijl, en Eip heeft de motor van de witte golf met 680 pk op de wielen bij 16.000 mijl uit elkaar getrokken en daar was haast niks te zien aan slijtage en heeft inmiddels al bijna 25.000 mijl weggereden dus wat heet betrouwbaar. Ik heb gekeken op de site Rothe maar dat kan je niet verglijken met Eip.
Hitman de filmpjes van de witte en de zwarte golf zijn voorwiel aangedreven, alleen heeft Eip de witte golf toen verkocht en de nieuwe eigenaar heeft er 4-wd er op laten zetten en de druk van 36 psi naar 46 psi laten zetten maar hier zijn geen filmpjes van.
Steven jij bedoelt de golf 4 van Dahlblack racing en die leverdt max 900 pk op race brandstof, op de site van Dahlblack staan alle fimpjes en informatie
k heb het zowat bruut uitgerekend en kom op de prijs van eenRO 16v schreef:Gille je heb gelijk meten is weten, maar omdat er nog geen uitdraai is en die zaterdag pas komt heb ik op het moment nog geen bewijs.
En wat het gekost heeft zeg ik niet maar dat kan je ongeveer narekenen op de site.
En er zijn gekken genoeg die veel geld in hun auto's steken vooral hier in Amsterdam.
Bij hun van de pagina!Tom schreef:wel een mooie achtergrond op die site (is wel leuk), iemand een idee waar je die vandaan kan halen
dat van die filmpjes weet ik wel.heb trouwens ook een filmpje gezien van die zelfde witte golg en dan met 4 wiel aandrijving,waarbij hij met vier wielen burnouts aan het maken is.RO 16v schreef:Zo te lezen heb heel wat reacties losgemaakt hier.
Hitman de filmpjes van de witte en de zwarte golf zijn voorwiel aangedreven, alleen heeft Eip de witte golf toen verkocht en de nieuwe eigenaar heeft er 4-wd er op laten zetten en de druk van 36 psi naar 46 psi laten zetten maar hier zijn geen filmpjes van.
We wachten af. Ik hoop dat de meting niet op een dynojet plaatst vindt, maar we zien het wel.RO 16v schreef:Gille je heb gelijk meten is weten, maar omdat er nog geen uitdraai is en die zaterdag pas komt heb ik op het moment nog geen bewijs.
Wat is er eigenlijk mis met een dynojet , ik dacht dat dat het nieuwste van het nieuwste was. Of heb ik dat helemaal mis.Xedrah schreef:
We wachten af. Ik hoop dat de meting niet op een dynojet plaatst vindt, maar we zien het wel.
Dan had je vast geen gordel omSerge1916V schreef: dus ik over mijn vriendin heen gevlogen en had die gozer bij z'n strot vast want mijn raam stond open en die van hem ook.
het gebeurt wel op een dynojet, waarom zit daar afwijking in.Xedrah schreef:We wachten af. Ik hoop dat de meting niet op een dynojet plaatst vindt, maar we zien het wel.RO 16v schreef:Gille je heb gelijk meten is weten, maar omdat er nog geen uitdraai is en die zaterdag pas komt heb ik op het moment nog geen bewijs.
RickGT TURBO schreef:Dan had je vast geen gordel omSerge1916V schreef: dus ik over mijn vriendin heen gevlogen en had die gozer bij z'n strot vast want mijn raam stond open en die van hem ook.
twingoturbo schreef:Ik zeg:" jij bent die ramdebiel die z'n rijbewijs heeft gewonnen bij de staatsloterij zeker?! Snapte er geen reet van. Je mag blij zijn dat je bent doorgereden! en toen was 't stil.![]()