ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Nick (germanstyle)

Als je in Parijs of omgeving woont dan zijn je bumpers ook niet verzekerd.

Die dingen gaan daar veels te vaak kapot, dus de verzekeringsmaatschappijen willen die dingen niet meer verzekeren. :lol:
twingoturbo

500 nog wat pk's is idd een hele hoop, wat moet er dan niet allemaal aangepast zijn aan de corrado. Vertel er 's wat meer over?
Laatst gewijzigd door twingoturbo op wo 6 nov 2002 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
gille
Contacteer:

twingoturbo schreef:
Xedrah schreef:
Zeeuw schreef:586 pk? op de voorwielen? We want prove!
Inderdaad, geloof het niet.

Bovendien is wielspin in de derde niet zo bijzonder hoor.
ooh dat doe jij natuurlijk ook effe in je GSI he?!
vijfhonderdzesentachtig PK'S op de VOORWIELEN
you gott to be kidding
SINTERKLAAS komt op 6 december mensen ok
een uitdraai van een testbank is het enige wat ik hier kan van geloven ,simpel zeker
en wielspin in derde,heb ik met +-200pk nu ook al(droog weer).nat weer in vierde ook.
maar ff voortgaan op die 586 pk dus,teneerste zoveel pk's op de voorwielen kan geen enkele bak aan,en nog nie gesproken van de steekassen.
op de achterwieln ok kan zeker,ken iemand met een viper getuned,en een TVR getuned,maar das amerikaanse makelijk en daar kenne ze wat van pk's boven de 400pk(zowel kwestie aandrijving als motor's
Matijs
Contacteer:

Mee eens, zien is geloven (en dan nog...)

Enne... Sinterklaas komt in Nederland op 5 december :)
Chrisv

Matijs schreef:Mee eens, zien is geloven (en dan nog...)

ehh jullie zitten allebei fout, het is nog maar 10 nacchies slapen en dan is ie er....
http://www.sinterklaas.nl/

:lol: :lol: :lol:
some people are alive only because it's illegal to kill them
Nick (germanstyle)

586 pk is wel erg veel.

Ik heb het even bekeken op de site van Rothe Motorsport (zeer bekende VAG motortuner in Duitsland)
En die trekken maximaal 400 pk uit het blok.
Kost je dan wel EURO 16.000 de ombouw.

Info op:
http://www.rothe-motorsport.de/html/pro ... 6turbo.htm
Matijs
Contacteer:

Chrisv schreef:
Matijs schreef:Mee eens, zien is geloven (en dan nog...)

ehh jullie zitten allebei fout, het is nog maar 10 nacchies slapen en dan is ie er....
http://www.sinterklaas.nl/

Sinterklaas.nl, je bedenkt het niet...
hitman

Nick (germanstyle) schreef:586 pk is wel erg veel.

Ik heb het even bekeken op de site van Rothe Motorsport (zeer bekende VAG motortuner in Duitsland)

Info op:
kijk hier maar eens http://www.eiptuning.com/vr6turbo/stage6vr6turbo.html
voor het betere werk staan trouwens ook leuke filmpjes op die site :) http://www.eiptuning.com

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Matijs
Contacteer:

hitman schreef:
Nick (germanstyle) schreef:586 pk is wel erg veel.

Info op:
kijk hier maar eens http://www.eiptuning.com/vr6turbo/stage6vr6turbo.html
voor het betere werk staan trouwens ook leuke filmpjes op die site :) http://www.eiptuning.com

tom
680+ wheel horsepower ?!?!?!?
Djeez... hoeveel geld ben je dan aan het uitgeven?!?
hitman

ze hebben daar een golf vr6 met 800+pk en 4 wiel aandrijving,misschien bij sommige bekend van het sprint filmpje tegen een supra :lol: :lol:

tom
mijn clio zegt pssssjjt

Steven
Car: M536

Das zeker de zwarte (met grijze stickers) Dahlback Golf.

Das alleen nog maar de Golf vorm, meer niet. Hangt een dik getunede Quattro motor in en onderstal van een quattro&S2

Ziek dingetje idd :)
Nick (germanstyle)

Onwijs!!! ...Daar heb je gewoon 500pk voor het geld van een 400pk Rothe motorsport blok.

Maar ehhh .. hoe lang zal het meegaan? Die van Rothe krijg je zelf nog garantie op (en nog een normale ook nog, geen 10.000km of zo)
hitman

nee bedoel niet die zwarte golf 4,maar het is een grijze golf 3 kijk hier maar eens http://www.eiptuning.com/projects/silve ... turbo.html

kwijl kwijl haha

tom
mijn clio zegt pssssjjt

gille
Contacteer:

waar vind ik die filmpjes???????
RO 16v

Zo te lezen heb heel wat reacties losgemaakt hier.

Mijn broertje gaat zaterdag naar Moritz om zijn auto te laten afstelen en dan komt het bewijs. En het gaat over een 3 liter geen 2,9 liter.

Nick het verschil zit in tuners en in Amerika zijn de tuners allemaal gericht op de 1/4 mijl, en Eip heeft de motor van de witte golf met 680 pk op de wielen bij 16.000 mijl uit elkaar getrokken en daar was haast niks te zien aan slijtage en heeft inmiddels al bijna 25.000 mijl weggereden dus wat heet betrouwbaar. Ik heb gekeken op de site Rothe maar dat kan je niet verglijken met Eip.

Hitman de filmpjes van de witte en de zwarte golf zijn voorwiel aangedreven, alleen heeft Eip de witte golf toen verkocht en de nieuwe eigenaar heeft er 4-wd er op laten zetten en de druk van 36 psi naar 46 psi laten zetten maar hier zijn geen filmpjes van.

Steven jij bedoelt de golf 4 van Dahlblack racing en die leverdt max 900 pk op race brandstof, op de site van Dahlblack staan alle fimpjes en informatie :)
gille
Contacteer:

RO 16v schreef:Zo te lezen heb heel wat reacties losgemaakt hier.

Mijn broertje gaat zaterdag naar Moritz om zijn auto te laten afstelen en dan komt het bewijs. En het gaat over een 3 liter geen 2,9 liter.

Nick het verschil zit in tuners en in Amerika zijn de tuners allemaal gericht op de 1/4 mijl, en Eip heeft de motor van de witte golf met 680 pk op de wielen bij 16.000 mijl uit elkaar getrokken en daar was haast niks te zien aan slijtage en heeft inmiddels al bijna 25.000 mijl weggereden dus wat heet betrouwbaar. Ik heb gekeken op de site Rothe maar dat kan je niet verglijken met Eip.

Hitman de filmpjes van de witte en de zwarte golf zijn voorwiel aangedreven, alleen heeft Eip de witte golf toen verkocht en de nieuwe eigenaar heeft er 4-wd er op laten zetten en de druk van 36 psi naar 46 psi laten zetten maar hier zijn geen filmpjes van.

Steven jij bedoelt de golf 4 van Dahlblack racing en die leverdt max 900 pk op race brandstof, op de site van Dahlblack staan alle fimpjes en informatie :)
zoals je mijn reply kon lezen,meten is weten
zonder meten ik nie geloven,zeker nie hoe er hier met pk's word gegooid,maar ik heb ff een bereking gemaakt
voor die 586 pk komt je neer op de prijs voor een maxi turbo,dus ja wie is gek en heeft geld teveel 8) 8)
Tom
Moderator
Car: MB

wel een mooie achtergrond op die site (is wel leuk), iemand een idee waar je die vandaan kan halen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RO 16v

Gille je heb gelijk meten is weten, maar omdat er nog geen uitdraai is en die zaterdag pas komt heb ik op het moment nog geen bewijs.
En wat het gekost heeft zeg ik niet maar dat kan je ongeveer narekenen op de site.
En er zijn gekken genoeg die veel geld in hun auto's steken vooral hier in Amsterdam.
gille
Contacteer:

RO 16v schreef:Gille je heb gelijk meten is weten, maar omdat er nog geen uitdraai is en die zaterdag pas komt heb ik op het moment nog geen bewijs.
En wat het gekost heeft zeg ik niet maar dat kan je ongeveer narekenen op de site.
En er zijn gekken genoeg die veel geld in hun auto's steken vooral hier in Amsterdam.
k heb het zowat bruut uitgerekend en kom op de prijs van een
5turbo maxi uitvoering
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Tom schreef:wel een mooie achtergrond op die site (is wel leuk), iemand een idee waar je die vandaan kan halen
Bij hun van de pagina! :D
Kan je hem niet kopieren van hun van de pagina vandaan?

Gr. Frits

<edit> het is een aantal keer het zelfde achtergrondplaatje. en je kan hem met je rechtermuis knop zo binnenhalen.</edit>
Tom
Moderator
Car: MB

had al in de bron gekeken, maar was een beetje ongeduldig, ik ga het nog een keer proberen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
hitman

RO 16v schreef:Zo te lezen heb heel wat reacties losgemaakt hier.

dat van die filmpjes weet ik wel.heb trouwens ook een filmpje gezien van die zelfde witte golg en dan met 4 wiel aandrijving,waarbij hij met vier wielen burnouts aan het maken is.
dit staat ook op de site,maar dan helaas als tekst alleen.
wat betreft die ombouw naar 4 wiel aandrijving,van wat ik zo heb kunnen lezen heeft eip zelf deze golf daarna omgezet.volgens mij staat er zelfs een foto reportage van op

tom
mijn clio zegt pssssjjt

hitman

zie net wat je bedoelde: op laten zettten.
met andere woorden: de nwe eigenaar heeft het zeker bij eip laten doen. ahha zo dus :lol: :lol:

kom er wel uit hahah

tom
mijn clio zegt pssssjjt

Xedrah

RO 16v schreef:Gille je heb gelijk meten is weten, maar omdat er nog geen uitdraai is en die zaterdag pas komt heb ik op het moment nog geen bewijs.
We wachten af. Ik hoop dat de meting niet op een dynojet plaatst vindt, maar we zien het wel.
Ruud

Xedrah schreef:
We wachten af. Ik hoop dat de meting niet op een dynojet plaatst vindt, maar we zien het wel.
Wat is er eigenlijk mis met een dynojet , ik dacht dat dat het nieuwste van het nieuwste was. Of heb ik dat helemaal mis.
RickGT TURBO
Contacteer:

Serge1916V schreef: dus ik over mijn vriendin heen gevlogen en had die gozer bij z'n strot vast want mijn raam stond open en die van hem ook.
Dan had je vast geen gordel om :D
Drive it like you stole it
RO 16v

Xedrah schreef:
het gebeurt wel op een dynojet, waarom zit daar afwijking in.
RO 16v

mensen het bewijs is te zien in het Topic "ACT: Algemeen chat topic".
gille
Contacteer:

schoonbroer heeft voor mijn zus een nieuwe Mini Cooper S gekocht,heb ff ritje mogen maken. 8) 8)
dat ding gaat redelijk hard,kreeg ik toch een clio 16 V naast mij(tuurlijk alles behalve een renault :( )maar ja .
dus ff sprinten,ik won redelijk makkelijk,spijtig voor de clio :( ,maar schoonbroer zat er bij dus ik kon nie faken en verliezen he :( .
ding trekt fel en rijd super,maar blijft een beemerblok dus niet mijn smaak
Anonymous

Ik heb laatst zon Mini met twee stoere gasten met zonnebrillen aan scheit gereden, maar dat zal wel geen S geweest zijn want het ging errug gemakkelijk ook al deden ze erg hun best.
Serge1916V

RickGT TURBO schreef:
Serge1916V schreef: dus ik over mijn vriendin heen gevlogen en had die gozer bij z'n strot vast want mijn raam stond open en die van hem ook.
Dan had je vast geen gordel om :D

hehehe
Zo zou je bijna denken dat ik nooit mijn gordel om doe he?
Ik trok op dat moment net mijn trui uit want we stonden al ff in de file en ik begon het toch wel warm te krijgen.
Ik heb ALTIJD mijn gordel om.
Ik vind het ook wel een beetje dom als je geen gordel om doet :)
twingoturbo

en jawel hoor, 't volgende slachtoffer. Nissan maxima v6 met twee kerels in net pak. Ze schrokken zich te pleures. Ze staken wel hun duimpie omhoog. Bij t volgende stoplicht deden ze t raampie open om ff te luisteren.
En kreeg ook nog s geen voorrang van n golf 2 gay ti!
Dus allemaal gebaren van die gozer alsof ik t gedaan had. Ik kan daar heel slecht tegen, dus doe m'n gordel af, sprint ie ervandoor. Ik erachteraan. heb z'n mobiele nummer maar effe in m'n tel. gezet, want hij stond te koop (voor n sloopprijs). Ik meteen belluh :D . Ik ben geinteresseerd in je golf, kan ik langs komen om m te bekijken. Hij heel enthoussiast, hahahaha! Ik zeg:" jij bent die ramdebiel die z'n rijbewijs heeft gewonnen bij de staatsloterij zeker?! Snapte er geen reet van. Je mag blij zijn dat je bent doorgereden! en toen was 't stil. :lol: Ik laat me niet flessen door zo'n staatsmongool, hij zat bijna in de zijkant van m'n auto :(
Anonymous

twingoturbo schreef:Ik zeg:" jij bent die ramdebiel die z'n rijbewijs heeft gewonnen bij de staatsloterij zeker?! Snapte er geen reet van. Je mag blij zijn dat je bent doorgereden! en toen was 't stil. :lol:
Vos

:lol: :lol: :lol: :wink:
Clio 16v.....
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

Van de week ben ik een crx tegen gekomen bij de stoplichten en wou schijnbaar sporten.
Ik dacht nou vooruit dan. :D Ik gas er op en zag hem al snel verder van me af gaan.
Volgende stoplicht keek hij me niet meer aan. :)
Kon zeker niet tegen zijn verlies. :D

Op de snelweg ook vandeweek tegen een kadet gsi 16V.
Ik reed op dat moment 90 achter een vrachtwagen en ging snel achter hem aan toen hij mij inhaalde. :)
Hij probeerde me te lossen maar dat ging mooi niet.
Daarna hij naar recht en liet mij voorbij en stak ze duimpje op. :D Zeer sportief.

Ik rij normaal met 0.9 bar maar heb nu ergens wat turbodruk verlies. :(
Maar hij is nog snel zat. 8)
Gesloten