Tim's Ringracer - Clio 16V - Verkoop

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Tim
Car: E36 M3

:)

Morgen maar serieuze stappen zetten!
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim_Coupe schreef::)

Morgen maar serieuze stappen zetten!
Inderdaad, met een beetje mazzel is het probleem morgen ineens opgelost :wink:
Martijn Kool

Martijn schreef:En daarvoor nog:
Martijn schreef:4 bouten van het subframe los, veerpoten + draagarmen eraf, stuurhuis los en dan de brug optillen. *klaar*
:wink:
ok jij wint :grin:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tim

Even een vraagje...

Een F7P/F7R, als die koud soms iets inhouden/stotteren en ineens weer lekker lopen, wat kan er dan aan de hand zijn? Warm is het probleemloos.

Heeft iemand hier antwoord op? Een sensor ofzo?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Meestal is dat de (ik noem dat zo) koudestart sensor, die zit op je thermostaathuis.
Tim

Ah oke, ik had eens even zitten searchen ondertussen en las in een topic dat het mogelijk wel met zoiets te maken kon hebben. Het is niet echt stotteren maar meer inhouden en ineens weer gewoon.

Bedankt voor je reactie! :)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Tim_Coupe schreef:Ah oke, ik had eens even zitten searchen ondertussen en las in een topic dat het mogelijk wel met zoiets te maken kon hebben. Het is niet echt stotteren maar meer inhouden en ineens weer gewoon.

Bedankt voor je reactie! :)
Standaard clio 16v probleem toch. Ik denk dat er wel een topic of 10 over dit probleem gaan. :wink:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Nog wat losgeschroefd vandaag? :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tim

Gisteren geen vieze handen gekegen door te schroeven maar wel weer een rijdend project... En niet zomaar iets 8)
Geert
Contacteer:

willie wel of willie niet?
Steven
Car: M536

Zal wel een beamer zijn :p
Ronald1916V

Steven schreef:Zal wel een beamer zijn :p
Neehoor Steven.. dat heb ik weer even tijdelijk uit z'n kop gepraat.. 't is weer wat met zo'n wiebertje op de kap geworden :p
Tim

Ja ben er weer ingetrapt (0)

Al was een beamer ook wel leuk geweest ;)
Steven
Car: M536

Wispelturig mannetje :p

Watvoor afgetrapte Willy heb je nu weer gevonden?
Tim

Best wel wispelturig ja ;)

Maar dit is een net ding (Y)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

dus de 16v opruimen nu? ;) :p

gefeliciteerd, geinig bakkie
Ronald1916V

paulvanrooij schreef:dus de 16v opruimen nu? ;) :p

gefeliciteerd, geinig bakkie
De 16V gaat opdezelfde manier als jou 19 ja.. Kooi er uit.. interieur er uit.. en dan gewoon wachten tot ie vanzelf weg loopt :D
paulvanrooij
Contacteer:

dat duurt bij mij ook al een tijd, en loopt nog steeds niet weg :D

al schijnt er vooruitgang in te zitten..moet ook wel, geen zin om de schorsing te moeten verlengen, dus weg met dat ding! (als ik nou nog es tijd en energie had :S )
Ronald1916V

paulvanrooij schreef:dat duurt bij mij ook al een tijd, en loopt nog steeds niet weg :D

al schijnt er vooruitgang in te zitten..moet ook wel, geen zin om de schorsing te moeten verlengen, dus weg met dat ding! (als ik nou nog es tijd en energie had :S )
Die van mij is "al" weg.. tenminste, de carosserie, het chassisnummer en kenteken heb ik nog..

Ik ben ook te lui om even naar de RDW in Zwolle te rijden om dat kenteken op Export te laten zetten, ook omdat ik 'm in Augustus nog verlengt had :beer:

Moet nog even wat verzinnen om van het kenteken af te komen en in ieder geval 1 kentekenplaat te kunnen houden.. :wink:
paulvanrooij
Contacteer:

hier gaat alles tegelijk weg.. alleen nog blok eruit (compleet op subframe) en dan gaat alle zooi met een slopert mee.. vrijwaring in de pocket en huppakee ;)
antoine

Ronald1916V schreef:
paulvanrooij schreef:dat duurt bij mij ook al een tijd, en loopt nog steeds niet weg :D

Die van mij is "al" weg.. tenminste, de carosserie, het chassisnummer en kenteken heb ik nog..

Ik ben ook te lui om even naar de RDW in Zwolle te rijden om dat kenteken op Export te laten zetten, ook omdat ik 'm in Augustus nog verlengt had :beer:

Moet nog even wat verzinnen om van het kenteken af te komen en in ieder geval 1 kentekenplaat te kunnen houden.. :wink:
Kenteken opsturen naar de RDW.. Na max 10 dagen bestaat het kenteken niet meer. (Y) Als reden opgeven dat je in eigen beheer de auto gesloopt hebt.
Ronald1916V

antoine schreef:
Ronald1916V schreef:

Kenteken opsturen naar de RDW.. Na max 10 dagen bestaat het kenteken niet meer. (Y) Als reden opgeven dat je in eigen beheer de auto gesloopt hebt.
Dan mag je de platen houden ja ?
Geert
Contacteer:

zie ik daar 16v deurlijsten (grijze biesjes)? willie lijsten kopen?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Je kunt ook gewoon een rolletje tape halen bij de dealer... :P
antoine

In principe moet je de kentekenplaten vernietigen. De auto moet wel 15 jaar of ouder zijn.
rdw.nl schreef:Zelf een voertuig demonteren/slopen

Alleen door de RDW erkende demontagebedrijven mogen voertuigen demonteren of slopen. Voor enkele categorieën voertuigen geldt een uitzondering op deze regel.

Voertuigen die u wel zelf mag slopen of demonteren zijn:

personenauto's en bedrijfswagens, waarvan de maximum toegestane massa niet zwaarder is dan 3500 kg, van 15 jaar en ouder;
motorfietsen;
bromfietsen;
aanhangwagens;
bedrijfsvoertuigen met een maximum toegestane massa van meer dan 3.500 kg.

Voor het zelf slopen van een voertuig kunt u bij de RDW een verzoek tot beëindiging van de registratie indienen. In een begeleidende brief vermeldt u de reden van uw verzoek. Tevens moet u de originele kentekendelen (Voertuigbewijs, Tenaamstellingsbewijs en het Overschrijvingsbewijs) en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen. Als het kenteken op naam van een rechtspersoon staat, moet u ook een kopie uittreksel van de Kamer van Koophandel meesturen. De RDW beoordeelt vervolgens of uw registratie beëindigd kan worden.

Het adres is:
RDW
afd. VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam

De voertuigverplichtingen vervallen op het moment dat de RDW de registratie in het kentekenregister beëindigt.

Na beëindiging van de kentekenregistratie moet u zelf zorgdragen voor vernietiging van de kentekenplaten.
paulvanrooij
Contacteer:

vernietigen is toch hetzelfde als in de schuur ophangen? ;)
antoine

paulvanrooij schreef:vernietigen is toch hetzelfde als in de schuur ophangen? ;)
Ja toch :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Nette bak,

alleen storen die velgen me 8)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Leuke stap vooruit Tim! Hoe ga je die laskooi nu overzetten?
Tim

Ja uiteindelijk is dit denk ik de betere keus geweest voor me, gezien de prijs en de prijs wat het anders zou kosten om de Clio 16V op dit niveau te krijgen qua aanpassingen.

Bovendien blijft zo'n Willy z'n geld wat meer waard als een 16V :)

@ Wouter
Ja de velgen zijn niet helemaal het orginele kleurtje nee. Die ga ik denk ik nog een keer aanpakken :)

@ Martijn
Ja dat is nog even het punt, de laskooi blijft in de 16V zitten en voor de Willy moet ik nog even kijken. Denk dat ik voor Steven's neus een leuke schroefkooi op de kop tik ofzo.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Een Williams die voor het betere racewerk gebruikt gaat worden: restwaarde 0. Krijg je wel iets, dan moet je dat maar zien als meevaller. :)

Kooi doorslijpen en aan elkaar bakken. Ik kan lassen, kom maar op. :p
Tim

Doorslijpen en aan elkaar bakken ben ik niet zo van, hoef niet dood :P
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Je moet gewoon niets raken....
Plaats reactie