Morgen maar serieuze stappen zetten!
Inderdaad, met een beetje mazzel is het probleem morgen ineens opgelostTim_Coupe schreef:
Morgen maar serieuze stappen zetten!
ok jij wintMartijn schreef:En daarvoor nog:Martijn schreef:4 bouten van het subframe los, veerpoten + draagarmen eraf, stuurhuis los en dan de brug optillen. *klaar*
Standaard clio 16v probleem toch. Ik denk dat er wel een topic of 10 over dit probleem gaan.Tim_Coupe schreef:Ah oke, ik had eens even zitten searchen ondertussen en las in een topic dat het mogelijk wel met zoiets te maken kon hebben. Het is niet echt stotteren maar meer inhouden en ineens weer gewoon.
Bedankt voor je reactie!
Neehoor Steven.. dat heb ik weer even tijdelijk uit z'n kop gepraat.. 't is weer wat met zo'n wiebertje op de kap gewordenSteven schreef:Zal wel een beamer zijn
De 16V gaat opdezelfde manier als jou 19 ja.. Kooi er uit.. interieur er uit.. en dan gewoon wachten tot ie vanzelf weg looptpaulvanrooij schreef:dus de 16v opruimen nu?![]()
gefeliciteerd, geinig bakkie
Die van mij is "al" weg.. tenminste, de carosserie, het chassisnummer en kenteken heb ik nog..paulvanrooij schreef:dat duurt bij mij ook al een tijd, en loopt nog steeds niet weg
al schijnt er vooruitgang in te zitten..moet ook wel, geen zin om de schorsing te moeten verlengen, dus weg met dat ding! (als ik nou nog es tijd en energie had)
Kenteken opsturen naar de RDW.. Na max 10 dagen bestaat het kenteken niet meer.Ronald1916V schreef:Die van mij is "al" weg.. tenminste, de carosserie, het chassisnummer en kenteken heb ik nog..paulvanrooij schreef:dat duurt bij mij ook al een tijd, en loopt nog steeds niet weg
al schijnt er vooruitgang in te zitten..moet ook wel, geen zin om de schorsing te moeten verlengen, dus weg met dat ding! (als ik nou nog es tijd en energie had)
Ik ben ook te lui om even naar de RDW in Zwolle te rijden om dat kenteken op Export te laten zetten, ook omdat ik 'm in Augustus nog verlengt had![]()
Moet nog even wat verzinnen om van het kenteken af te komen en in ieder geval 1 kentekenplaat te kunnen houden..
Dan mag je de platen houden ja ?antoine schreef:Kenteken opsturen naar de RDW.. Na max 10 dagen bestaat het kenteken niet meer.Ronald1916V schreef:Die van mij is "al" weg.. tenminste, de carosserie, het chassisnummer en kenteken heb ik nog..paulvanrooij schreef:dat duurt bij mij ook al een tijd, en loopt nog steeds niet weg
Ik ben ook te lui om even naar de RDW in Zwolle te rijden om dat kenteken op Export te laten zetten, ook omdat ik 'm in Augustus nog verlengt had![]()
Moet nog even wat verzinnen om van het kenteken af te komen en in ieder geval 1 kentekenplaat te kunnen houden..Als reden opgeven dat je in eigen beheer de auto gesloopt hebt.
rdw.nl schreef:Zelf een voertuig demonteren/slopen
Alleen door de RDW erkende demontagebedrijven mogen voertuigen demonteren of slopen. Voor enkele categorieën voertuigen geldt een uitzondering op deze regel.
Voertuigen die u wel zelf mag slopen of demonteren zijn:
personenauto's en bedrijfswagens, waarvan de maximum toegestane massa niet zwaarder is dan 3500 kg, van 15 jaar en ouder;
motorfietsen;
bromfietsen;
aanhangwagens;
bedrijfsvoertuigen met een maximum toegestane massa van meer dan 3.500 kg.
Voor het zelf slopen van een voertuig kunt u bij de RDW een verzoek tot beëindiging van de registratie indienen. In een begeleidende brief vermeldt u de reden van uw verzoek. Tevens moet u de originele kentekendelen (Voertuigbewijs, Tenaamstellingsbewijs en het Overschrijvingsbewijs) en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen. Als het kenteken op naam van een rechtspersoon staat, moet u ook een kopie uittreksel van de Kamer van Koophandel meesturen. De RDW beoordeelt vervolgens of uw registratie beëindigd kan worden.
Het adres is:
RDW
afd. VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam
De voertuigverplichtingen vervallen op het moment dat de RDW de registratie in het kentekenregister beëindigt.
Na beëindiging van de kentekenregistratie moet u zelf zorgdragen voor vernietiging van de kentekenplaten.