Geert - Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Boek zoekt soms makkelijker dan internet 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
idd niks mis met een boek 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Boeken zijn vertrouwlijker dan iemand die alles op internet neer zet vindt ik zelf. 

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Leveranciers die vroeger die boeken uitbrachten hebben het nu allemaal in pdf op het web! Zelfde info alleen overal te zien.
Ook op onderdelen verkoop sites vind je de maken wel, kost alleen veel meer tijd kwa zoeken
Ook op onderdelen verkoop sites vind je de maken wel, kost alleen veel meer tijd kwa zoeken

Racing is the best way to convert money into noise
-
- Contacteer:
En laat dat nou net mijn reden zijn waarom ik liever boeken (of de PDF's van de boeken) heb dan iets anders ....Daan2D schreef: kost alleen veel meer tijd kwa zoeken
Ik heb geen tijd (lees:geduld) om te veel te zoeken en tijd te verdoen... Ik wil me antwoord en ik wil het NU !

inderdaad, in een boek kan je niet ctrl-f'en
eerst maar eens een clio rs setje proberen en de megane assen opmeten. Andere homokineten kosten de wereld ook niet zie ik. http://www.ebay.nl/itm/GELENKSATZ-ANTRI ... 1204407865
-
- Car: Clio 16V 2.0
RS ph.1 zijn +- 10mm langer dan williams assen.
Wel heb je andere naven nodig ivm fijnere spiebanen.
RS ph.2 kun je de lange as niet van gebruiken ivm steunlager.
Wel heb je andere naven nodig ivm fijnere spiebanen.
RS ph.2 kun je de lange as niet van gebruiken ivm steunlager.
Ring rondes: 1127 (clio 16v 2.0)
ik vrees dat ik toch wel meer dan 10mm nodig heb.
-
Dan vul je nog 10mm met ringen en heb je 20mm. Zo heb ik het ook bij me williams assen.
Megane 2.0 assen of van een scenic of kangoo zullen toch wel langer zijn als rs?
Megane 2.0 assen of van een scenic of kangoo zullen toch wel langer zijn als rs?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik laat ze wel op maat maken in de fabriek 

heb je hier een adresje voor? mag ook via pm
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zal even informeren of ze het nog doen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Adres wat ik had doet het niet meer, ik ga ff verder informeren.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gaat lastig worden Geert.
GKN zegt op hun site alles te kunnen maken, maar nu zegt de nederlandse sales manager dat ze het niet kunnen,
Toch vreemd dat mijn vorige leverancier ze gewoon kon bestellen in frankrijk, alleen zegt die niet meer te weten welke fabriek dat was
Maar we geven niet op, zal van de week even kijken of ik de dozen van de assen nog heb of dat er wat op de assen zelf staat waar ik verder mee kom.
Tenslotte moet ik er over een tijdje ook een paar hebben.
GKN zegt op hun site alles te kunnen maken, maar nu zegt de nederlandse sales manager dat ze het niet kunnen,
Toch vreemd dat mijn vorige leverancier ze gewoon kon bestellen in frankrijk, alleen zegt die niet meer te weten welke fabriek dat was

Maar we geven niet op, zal van de week even kijken of ik de dozen van de assen nog heb of dat er wat op de assen zelf staat waar ik verder mee kom.
Tenslotte moet ik er over een tijdje ook een paar hebben.
alvast bedankt luco
ik heb er ook geen haast mee. misschien kunnen we ze samen bestellen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij mij gaat het nog wel ff duren 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo ik ben blij dat ik al mijn racegegevens enzo heb bewaard, eurocat doet niks meer met aandrijfassen op maat, maar toen ik ze bij hun bestelde heeft de leverancier in frankrijk de assen rechtstreeks naar mij gestuurd.
Probeer dus nu rechtstreeks contact met de franse leverancier te bewerkstelligen, alleen ik ken geen frans

Probeer dus nu rechtstreeks contact met de franse leverancier te bewerkstelligen, alleen ik ken geen frans

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hopen dat er iemand jean heet dan maar...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ze belden me net al terug, ze kunnen voor alle renaults iig standaard aandrijfassen leveren.
Ook kunnen ze van dit materiaal langere of kortere assen maken en als je sterkere aandrijfassen wilt hebben krijg je competitieaandrijfassen, ook op maat gemaakt.
Dus heeft iemand assen nodig, geef een gil wat je precies nodig hebt en ik kan dan een prijsopgave opvragen
Ook kunnen ze van dit materiaal langere of kortere assen maken en als je sterkere aandrijfassen wilt hebben krijg je competitieaandrijfassen, ook op maat gemaakt.
Dus heeft iemand assen nodig, geef een gil wat je precies nodig hebt en ik kan dan een prijsopgave opvragen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Altijd handig ...zo'n adres.
Ik denk terug aan mijn Alpine GTA aandrijfasje..
Ik denk terug aan mijn Alpine GTA aandrijfasje..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ook assen op maat Jo?
dan ben ik benieuwd wie, want ik kon ze niet vinden en zeker niet voor deze prijzen.
dan ben ik benieuwd wie, want ik kon ze niet vinden en zeker niet voor deze prijzen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Zojuist een setje nieuwe voor schermen gekocht welke 2.5 cm breder zijn. Hopelijk komt dit mooi uit met de megane cup draagarmen.
[img]http://www.mcracingsa.com/images/produi ... -pouce.jpg[/img]
[img]http://www.mcracingsa.com/images/produi ... -pouce.jpg[/img]
Haha ja zit in de USA op dit moment 

Vandaag de laatste rondjes van mn ringkaart op gemaakt. Fantastisch weer, maar wel een flink aantal baansluitingen. Al met al 7 rondjes in een kleine 4 uur gereden. Clio heeft zich perfect gehouden, dit geeft toch weer vertrouwen na de flater van afgelopen mei.
[img]http://www.racetracker.de/piccontroller ... 02b40e1c58[/img]
[img]http://www.racetracker.de/piccontroller ... 02b40e1c58[/img]
-
Nice
Je hebt er toch ook al aardig wat kilometers mee gereden tussen het stukgaan en nu in?
Ik ga volgend weekend die kant maar weer is op en dan 15/16/17 November het jaar afsluiten.

Je hebt er toch ook al aardig wat kilometers mee gereden tussen het stukgaan en nu in?
Ik ga volgend weekend die kant maar weer is op en dan 15/16/17 November het jaar afsluiten.
-
- Über-Spammer
Ik heb alvast een kale f7r williams kop klaarliggen
Het is je uiteraard gegund dat ie heel blijft, maar je weet me te vinden 

Heb sinds de problemen inderdaad al best veel kilometers gereden, alles zonder problemen dus heb er nu echt wel vertrouwen in. Wat betreft een kooi ben ik nog altijd in dubio, ik heb wel eens gekeken naar een kooitje acherin, dit geeft in ieder geval de nodige bescherming tijdens koprol zoals een r26r of gt3rs. Ik heb nog altijd geen zin om flink te boren en lassen in deze mega strakke kas en dashboard. En de enige volledige kooi die in aanmerking zal komen is een fia gekeurde las kooi of de bekende devil cup kooi met achteras montage.
Maar eerst de voor ophanging aanpakken en itb's
Maar eerst de voor ophanging aanpakken en itb's
Kunnen ze geen kooi voor je maken net als in de R26r? die monteer je op bestaande schroefpunten. dus niks boren, lassen enz
- Megane RS R26 -
Dat gaat voor een Clio niet op...
Verder als je m netjes inbouwt, neem je een 16v dash om te verzagen en die lasplaten op de vloer en doorboren kan ook netjes gebeuren (ook om later weer af te dekken), zeker bij de Devil en Sparco kooien. Maakt de auto wel af al, imho
Verder als je m netjes inbouwt, neem je een 16v dash om te verzagen en die lasplaten op de vloer en doorboren kan ook netjes gebeuren (ook om later weer af te dekken), zeker bij de Devil en Sparco kooien. Maakt de auto wel af al, imho