Project:ClioII van Remi --> EINDE PROJECT!!
Zo vandaag nog ff de laatste dingen geregeld om de auto te laten spuiten. Mijn auto gaat 24 mei weg. Ik zal hem naar Db-cartuning brengen in Stabroek. Ik ben daar geweest en ben zeer tevreden over zijn werk hij heeft me veel laten zien en verteld.
Dus daar word mijn auto onder handen genomen. Ook bestel ik daar de nieuwe velgen.
Als k weer meer weet of foto's heb komen ze uiteraard hier!

Dus daar word mijn auto onder handen genomen. Ook bestel ik daar de nieuwe velgen.
Als k weer meer weet of foto's heb komen ze uiteraard hier!
Vertel..RenaultclioII16v (Peter) schreef:Geh geh geh "inside informatie"...
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Een tipje van de sluier over de uit te voeren werkzaamheden? 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
En? Vertel... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Vandaag een mailtje gekregen van het bedrijf waar ik ooit mijn eerste velgen kocht.
Het betreft deze mail:
Hallo Remi,
Ik zal je even in het kort uitleggen wat we zoeken.
Wij zoeken een Renault Clio het type wat jij ook bezit, wij werken nauw samen met het bedrijf
Hiltrac BV die V-Maxx schroefsets ontwikkelen voor vele verschillende autos.
Je kunt je auto bij ons achter laten voor een halve dag waar we de set gaan monteren en afstellen.
Hierop wordt beoordeeld of er eventueel nog aanpassingen aan de set noodzakelijk zijn, zo niet gaan de sets in productie en binnen
3-4 maanden zullen ze dan ook op de markt gebracht worden.
Bij de montage gaan we kijken welke dempers met welke veren het beste gecombineerd kan worden.
Na afloop van de test, krijg je de set gemonteerd en afgesteld gratis!!!
Je hoeft er dus helemaal niks voor te betalen.
Als je interesse in hebt of als je nog vragen hebt kun je mij dan aub op mijn mobiel bellen 06-50900686
Ps. Ik heb je in bijlage een voorbeeldfoto van een V-Maxx schroefset bijgedaan.
Mfg,
Kind Regards,
Met vriendelijke groet,
Sezer Bakay
Loner Design Performance&Styling
Frans Erensstraat 14
5921 VG Venlo
T +31(0)77-3525391
F +31(0)77-3525392
http://www.stuning.nl "Onze nieuwe Webshop"
http://www.lonerdesign.nl
info@lonerdesign.nl
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... 03_485.jpg[/img]
Dus nu is mijn vraag... moet k het doen of zouden jullie het niet doen?
Ik heb opzich wel intresse maar ken het merk enzo niet. Het enigste wat het mij zou gaan kosten is een vrije dag maar die heb ik genoeg!

Het betreft deze mail:
Hallo Remi,
Ik zal je even in het kort uitleggen wat we zoeken.
Wij zoeken een Renault Clio het type wat jij ook bezit, wij werken nauw samen met het bedrijf
Hiltrac BV die V-Maxx schroefsets ontwikkelen voor vele verschillende autos.
Je kunt je auto bij ons achter laten voor een halve dag waar we de set gaan monteren en afstellen.
Hierop wordt beoordeeld of er eventueel nog aanpassingen aan de set noodzakelijk zijn, zo niet gaan de sets in productie en binnen
3-4 maanden zullen ze dan ook op de markt gebracht worden.
Bij de montage gaan we kijken welke dempers met welke veren het beste gecombineerd kan worden.
Na afloop van de test, krijg je de set gemonteerd en afgesteld gratis!!!
Je hoeft er dus helemaal niks voor te betalen.
Als je interesse in hebt of als je nog vragen hebt kun je mij dan aub op mijn mobiel bellen 06-50900686
Ps. Ik heb je in bijlage een voorbeeldfoto van een V-Maxx schroefset bijgedaan.
Mfg,
Kind Regards,
Met vriendelijke groet,
Sezer Bakay
Loner Design Performance&Styling
Frans Erensstraat 14
5921 VG Venlo
T +31(0)77-3525391
F +31(0)77-3525392
http://www.stuning.nl "Onze nieuwe Webshop"
http://www.lonerdesign.nl
info@lonerdesign.nl
[img]http://i66.photobucket.com/albums/h278/ ... 03_485.jpg[/img]
Dus nu is mijn vraag... moet k het doen of zouden jullie het niet doen?
Ik heb opzich wel intresse maar ken het merk enzo niet. Het enigste wat het mij zou gaan kosten is een vrije dag maar die heb ik genoeg!

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Meteen doen, je houdt er sowieso een schroefset aan over.
Je gaat er nooit wat op achteruit en blijkt t niks dan vervang je het gewoon weer toch
Je gaat er nooit wat op achteruit en blijkt t niks dan vervang je het gewoon weer toch

Haha... Dat is heel duidelijk. Dus net maar weer een keer gebeld! Hij gaat nu contact met dat bedrijf opnemen.
Er word dan contact met mij opgenomen als hun meer weten waneer alles gemonteerd kan worden enz..
Zodra het bekend is waneer het gebeurd laat k het weten. Het word zeker een dinsdag.
Er word dan contact met mij opgenomen als hun meer weten waneer alles gemonteerd kan worden enz..
Zodra het bekend is waneer het gebeurd laat k het weten. Het word zeker een dinsdag.

-
Zoeken ze niet tovallig ook nog zoon clio als mij
Is duidelijk gewoon doen.

Hoe weet je dan dat de kwaliteit slecht is? Heb je dat ergens gelezen of zelf meegemaakt?Jerk schreef:Op zich wel aardig dat je gratis een schroefset krijgt.![]()
Alleen jammer dat de kwaliteit een beetje te wensen over laat.![]()
Maar ik hoop dat je goede garantie hebt/ krijgt.
Tijd voor een spreekwoord: Een gegeven schroefset moet je niet in de demper kijken.

Het is in combinatie met V-Maxx.DennisT schreef:Hoe weet je dan dat de kwaliteit slecht is? Heb je dat ergens gelezen of zelf meegemaakt?Jerk schreef:Op zich wel aardig dat je gratis een schroefset krijgt.![]()
Alleen jammer dat de kwaliteit een beetje te wensen over laat.![]()
Maar ik hoop dat je goede garantie hebt/ krijgt.
Tijd voor een spreekwoord: Een gegeven schroefset moet je niet in de demper kijken.![]()
Het is algemeen bekend dat V-Maxx niet de duurste en de beste schroefsets verkopen.
En het is waar een gegeven schroefset moet je niet weigeren.
Maar ik heb hier al meerdere keren gehoord dat iedereen hier voor de beste kwaliteit gaat maar ik zie er maar weinig van terug.
Iedereen heeft het er hier over dat een schroefset 1 van belangrijkste dingen van een auto is en dat er NIET op bezuinigd moet worden.....
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ik zou wel afspreken dat als die niet bevalt ze alles weer netjes terugzetten, en je dan netjes de set teruggeeft 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Omdat je het dan allemaal niet zelf terug hoeft te zetten als ze niet bevallen of kapot gaanDennisT schreef:Mja, waarom? Je krijgt je oude weerpoten toch gewoon mee lijkt me?

-
- Moderator
- Car: MB
niet iedereen is zo handig dat ie het zelf kan doen en indien het spul niet bevalt moet je weer kosten gaan maken om in oude staat terug te keren.
Ik ben overigens bij schroefsetjes voor de betere merken. Kost idd een paar knaken meer maar zit kwalitatief wel iets beter in elkaar en gaat jaren probleemloos mee.
Ik ben overigens bij schroefsetjes voor de betere merken. Kost idd een paar knaken meer maar zit kwalitatief wel iets beter in elkaar en gaat jaren probleemloos mee.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ja als het niet bevalt en je wil je eigen weer terug hebben ze waarschijnlijk opeens weinig tijd. Als het niet bevalt kan je het altijd weer verkopen. Ik weet niet of Remi zelf die veerpoten kan verwisselen of dat bij een kennis doet?Luco/Alpine-racer schreef:Omdat je het dan allemaal niet zelf terug hoeft te zetten als ze niet bevallen of kapot gaanDennisT schreef:Mja, waarom? Je krijgt je oude weerpoten toch gewoon mee lijkt me?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daarom vantevoren afspreken, als ze kapot gaan zal je het toch weer terug moeten bouwen.
Het is ook maar een advies.
Het is ook maar een advies.
V-maxx is helemaal geen 'slecht' setje hoor... hier in België rijden er heel wat mensen mee rond.. is net zoals bij elk ander ding van verschillende merken... op de ene wagen ligt een v-maxx set harder geveerd dan bv een kw en andersom op andere wagens bv...
En kapot zal er waarschijnlijk niets gaan tijdens het 'testen', die setje's zijn er al een hele tijd... ze zoeken enkel een combinatie, schroef, demper, die beter is dan tevoren... .
En kapot zal er waarschijnlijk niets gaan tijdens het 'testen', die setje's zijn er al een hele tijd... ze zoeken enkel een combinatie, schroef, demper, die beter is dan tevoren... .
-
- Contacteer:
Gratis is altijd goed! En voorlopig tot je "psst psst" hebt kun je toch al op de grond liggen 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
zeker doen ze mogen mn clio RS ook wel een dagje lenen hoor!!
daar hebben ze namelijkook nog geen shcroefset voor dus als ze willen;) let me know

daar hebben ze namelijkook nog geen shcroefset voor dus als ze willen;) let me know

Ja ik laat het gewoon monteren word het niks kan k het toch nog altijd verkopen. Heel moeilijk is het niet om de het te de-monteren lijkt me? Het komt wel goed. Ik kan ook gewoon terug komen als er iets mis mee is of als k het niks vind. Dus dat is allemaal al geregeld! 
-
- Contacteer:
Nice! 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
klinkt die sebring pijp altijd zo, of komt dat door die katvervanger?