ACT : Formule 1 Deel I
-
Heb je nog mooie foto's gemaakt Ro?RO 16v schreef:Zal ik maar niet vertellen hoe mooi het uitzicht over de haven is en hoeveel lekkere vrouwen hier rond lopen, lijkt wel 1 grote mode show.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:RO 16v schreef:Ik ben er ook en zit einde tunnel.SleiN - RT schreef:Zal eens gaan kijken hoe de nieuwe Minardi dr uit ziet..!
EN... Renault gaan bijna zeker goed in Monaco, geen motor circuit maar meer chassis (lees downf.) en balans en blablabla welke bij Reno allemaal goed zijn...Alonso voor 1e overwinning?
Maarja, kga met bedrijf op n jacht zitten tijdens de GP van Monaco!!! Vertrek morgen...![]()
![]()
![]()
Zal wel wat foto's posten als k terug ben!
JALOERS!!!!![]()
![]()
![]()
Ik niet was m'n camera vergeten en geld en m'n creditcard en nog meer, maar er zijn genoeg foto's en filpjes gemaakt door andere personen, zal er achteraan gaan.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Heb je nog mooie foto's gemaakt Ro?RO 16v schreef:Zal ik maar niet vertellen hoe mooi het uitzicht over de haven is en hoeveel lekkere vrouwen hier rond lopen, lijkt wel 1 grote mode show.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:RO 16v schreef:Ik ben er ook en zit einde tunnel.SleiN - RT schreef:Zal eens gaan kijken hoe de nieuwe Minardi dr uit ziet..!
EN... Renault gaan bijna zeker goed in Monaco, geen motor circuit maar meer chassis (lees downf.) en balans en blablabla welke bij Reno allemaal goed zijn...Alonso voor 1e overwinning?
Maarja, kga met bedrijf op n jacht zitten tijdens de GP van Monaco!!! Vertrek morgen...![]()
![]()
![]()
Zal wel wat foto's posten als k terug ben!
JALOERS!!!!![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
Nou sjit zeg!!! Dat was ff heftig weekendje. Zagen vanaf de boot geen ruk (wel leuke jetset h!!rtjes
) dus hebben uiteindelijk maar ff 'bronze' kaarten gehaald, goed vroeg opgestaan en PERFECT zicht (incl. beeldscherm voor ons neus).
Heb vaak Formule1 gezien maar t geluid hier klinkt wel hard hier... blijft mooi, die krijsende 3l. V10's...
Ik zag vanaf deze plek in de verte het uitkomen van de tunnel, bijna heel het haven gedeelte van t circuit, ingang pitstraat en opkomen start/finish + ferrari pitbox... Mooi zicht voor weinig geld, kgeloof maar iets van 75 euro ofzo??
Hier wat fotootjes, komen er nog veeel meer als je wilt maar die zijn gemaakt door andere mensen dus wordt ff wachten...
zondag ochtend; het wegen van de formule1 bakken:
[img]http://www.gpwc.nl/clio/wegen_monaco.jpg[/img]
stukje uitzicht wat we hadden:
[img]http://www.gpwc.nl/clio/uitzicht_monaco.jpg[/img]
parc ferme na de race, die renault zijn echt mooi!:
[img]http://www.gpwc.nl/clio/parcferme.jpg[/img]
Nou weer ff paar maandjes wachten op Hockenheim waar we op tribune zitten na die dikke hairpin; Spitzkernhe 2... nou alweer zin in!!!
Heb vaak Formule1 gezien maar t geluid hier klinkt wel hard hier... blijft mooi, die krijsende 3l. V10's...
Ik zag vanaf deze plek in de verte het uitkomen van de tunnel, bijna heel het haven gedeelte van t circuit, ingang pitstraat en opkomen start/finish + ferrari pitbox... Mooi zicht voor weinig geld, kgeloof maar iets van 75 euro ofzo??
Hier wat fotootjes, komen er nog veeel meer als je wilt maar die zijn gemaakt door andere mensen dus wordt ff wachten...
zondag ochtend; het wegen van de formule1 bakken:
[img]http://www.gpwc.nl/clio/wegen_monaco.jpg[/img]
stukje uitzicht wat we hadden:
[img]http://www.gpwc.nl/clio/uitzicht_monaco.jpg[/img]
parc ferme na de race, die renault zijn echt mooi!:
[img]http://www.gpwc.nl/clio/parcferme.jpg[/img]
Nou weer ff paar maandjes wachten op Hockenheim waar we op tribune zitten na die dikke hairpin; Spitzkernhe 2... nou alweer zin in!!!
-= Renault Megane Coupe 1.6 16V=-
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
1st - audio overbouwen
2nd - witte knipperlichten
3rd - velgen (ace manta?)
4th - ?
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Gaaf die foto's
. Laat die anderen ook maar komen
!
En die 75 euro's is niet erg duur nee
.

En die 75 euro's is niet erg duur nee

Nou mensen Michael Schumacher zal tot en met 2006 blijven in de Formule 1.
Net zoals Paolo Martinelli en Gilles Simon(motoren ontwerpers), Jean Todt, Ross Brawn en de ontwerper van de Ferrari Rory Byrne...
Ik mis de contract verlenging van Rubens Barrichello....
Net zoals Paolo Martinelli en Gilles Simon(motoren ontwerpers), Jean Todt, Ross Brawn en de ontwerper van de Ferrari Rory Byrne...
Ik mis de contract verlenging van Rubens Barrichello....
Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
Ik denk dat Barrichello z'n contract niet verlengd word en dat ie vervangen wordt door Massa.
Dat denk ik ook Marcel..
Volgens mij heeft Ferrari ervoor gekozen om Barrichello te gaan vervangen voor Felipe Massa als Rubinho zijn contract afloopt..
Felipe Massa heeft zijn pure talent bij Sauber nog echt kunnen laten zien. Maar volgens mij kan hij zich goed meten met Mark Webber, Fernando Alonso, Kimi Raikkonen...
Massa kan nu mooi de Ferrari en het team leren kennen en zich ontwikkelen om dan Rubens te vervangen...
Zal Massa de vervanger zijn van Schumacher (M.) ?
Ik denk het toch van niet...
Volgens mij heeft Ferrari ervoor gekozen om Barrichello te gaan vervangen voor Felipe Massa als Rubinho zijn contract afloopt..
Felipe Massa heeft zijn pure talent bij Sauber nog echt kunnen laten zien. Maar volgens mij kan hij zich goed meten met Mark Webber, Fernando Alonso, Kimi Raikkonen...
Massa kan nu mooi de Ferrari en het team leren kennen en zich ontwikkelen om dan Rubens te vervangen...
Zal Massa de vervanger zijn van Schumacher (M.) ?
-
Ik denk het ook niet.Mr.A schreef:Zal Massa de vervanger zijn van Schumacher (M.) ?
-
- Car: Renault Clio III RS
als dit is nu morgen ook eens de stand is1. Rubens Barrichello Ferrari 1m 30,925s
2. Michael Schumacher Ferrari 1m 31,969s
3. Nick Heidfeld Sauber-Petronas 1m 32,778s
4. Ralph Firman Jordan-Ford 1m 34,759s
5. Fernando Alonso Renault 1m 35,173s
6. Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 1m 35,373s
7. Heinz-Harald Frentzen Sauber-Petronas 1m 35,776s
8. David Coulthard McLaren-Mercedes 1m 36,463s
9. Mark Webber Jaguar 1m 36,699s
10. Olivier Panis Toyota 1m 37,313s
11. Jos Verstappen Minardi-Cosworth 1m 37,426s
12. Juan Pablo Montoya Williams-BMW 1m 37,479s
13. Justin Wilson Minardi-Cosworth 1m 38,088s
14. Jenson Button B·A·R-Honda 1m 38,109s
15. Ralf Schumacher Williams-BWM 1m 38,210s
16. Cristiano ca Matta Toyota 1m 38,244s
17. Antonio Pizzonia Jaguar 1m 38,255s
18. Giancarlo Fisichella Jordan-Ford 1m 38,617s
19. Jarno Trulli Renault 1m 41,413s
20. Jacques Villeneuve B·A·R-Honda 1m 44,702s
Met regen telt het vermogen van de auto wat minder en wie staat er weer goed vooraan in het middenveld onze Nederlander
Twee seizoenen geleden geloof ik regende het ook al en toen behaalde Jos een vijfde plaats ofzoiets, alleen ik vrees dat het vanavond/morgen (zondag) droog is....

Twee seizoenen geleden geloof ik regende het ook al en toen behaalde Jos een vijfde plaats ofzoiets, alleen ik vrees dat het vanavond/morgen (zondag) droog is....
Zometeen de kwalificatie....
Zit de hele dag autosport te kijken
- Le Mans 24h
- Motoren
- Formule 1
Zit de hele dag autosport te kijken

- Le Mans 24h
- Motoren
- Formule 1
-
- Car: Renault Clio III RS
De startopstelling 14.
Jacques Villeneuve
B·A·R-Honda
1m 17,347s
15.
Jos Verstappen
Minardi-Cosworth
1m 18,014s
18.
Justin Wilson
Minardi-Cosworth
1m 18,560s
20.
Kimi Räikkönen
McLaren-Mercedes
geen tijd[/quote]
niet slecht van jos dacht ik zo
Jacques Villeneuve
B·A·R-Honda
1m 17,347s
15.
Jos Verstappen
Minardi-Cosworth
1m 18,014s
18.
Justin Wilson
Minardi-Cosworth
1m 18,560s
20.
Kimi Räikkönen
McLaren-Mercedes
geen tijd[/quote]
Met alle respect voor Jos, maar ik vind het toch echt een stuk interessanter dat Alonso vierde staat.superkitcar schreef:De startopstelling 14.
Jacques Villeneuve
B·A·R-Honda
1m 17,347s
15.
Jos Verstappen
Minardi-Cosworth
1m 18,014s
18.
Justin Wilson
Minardi-Cosworth
1m 18,560s
20.
Kimi Räikkönen
McLaren-Mercedes
geen tijd
-
Alonso was goed!!!!!!!! 

Tom schreef:Vond het wel komisch dat de spiegels van BMW niet zo'n zin hadden

Alonso en Schumi (M) gingen ook allebei goed..

-
Yup, vond BAR, Jordan & Sauber tegen vallen.Mr.A schreef:Tom schreef:Vond het wel komisch dat de spiegels van BMW niet zo'n zin haddenInderdaad was wel komisch.. Rijd je 300+ zwiept er opeens zo'n spiegel voor je helm...
Alonso en Schumi (M) gingen ook allebei goed..
-
IJzersterke Alonso grijpt net naast podium
Fernando Alonso groeide deze middag uit tot smaakmaker van de Grand Prix van Canada. De Spanjaard reed een briljante race en kwam uiteindelijk slechts een handvol seconden tekort op racewinnaar Michael Schumacher. Doordat twee Williams' de ontketende Spanjaard echter ook nog net achter zich wisten te houden, greep Alonso alleen net naast het ereschavot.
"Ik ben heel blij met dit resultaat, zeker omdat ik gefinished ben in de kopgroep", zegt Alonso, die in de slotfase van de race de snelste man op de baan was. "Voor de eerste keer dit seizoen konden we echt meevechten om de overwinning en dat geeft een geweldig gevoel. Ik wil het team bedanken voor het vele werk, zeker aangezien ik dit weekend echt geen enkel probleempje gehad heb. We staan er goed voor met het oog op de WK-stand!"
Jarno Trulli kende een aanmerkelijk minder goede race. Bij de Italiaan ging zo ongeveer alles fout wat er maar fout kon gaan: "Niks ging vandaag goed. In de eerste ronde verloor ik veel plaatsen in de eerste bocht en daarna haalde ik mijn achterband open na een touché met Pizzonia. Vervolgens had ik grote problemen om de auto op de baan te houden en kwam het team er achter dat mijn linkerwiel gebroken was. Toen ik eenmaal weer op de baan was begaf mijn traction control het, waardoor ik over de baan zwalkte. Ik denk dat ik dus wel recht van spreken heb wanneer ik zeg dat ik geen beste dag achter de rug heb."
"Om op slechts twee seconden afstand te eindigen van de winnaar is een geweldige prestatie van Fernando", looft teambaas Flavio Briatore de prestatie van zijn beschermeling. "Zowel het chassis als de motor heeft geweldig gefunctioneerd. We zijn blij dat we onze vierde plaats in het WK verstevigd hebben en dat Fernando bevestigd heeft waarom hij derde staat in het wereldkampioenschap."
Bron: www.f1racing.nl
Fernando Alonso groeide deze middag uit tot smaakmaker van de Grand Prix van Canada. De Spanjaard reed een briljante race en kwam uiteindelijk slechts een handvol seconden tekort op racewinnaar Michael Schumacher. Doordat twee Williams' de ontketende Spanjaard echter ook nog net achter zich wisten te houden, greep Alonso alleen net naast het ereschavot.
"Ik ben heel blij met dit resultaat, zeker omdat ik gefinished ben in de kopgroep", zegt Alonso, die in de slotfase van de race de snelste man op de baan was. "Voor de eerste keer dit seizoen konden we echt meevechten om de overwinning en dat geeft een geweldig gevoel. Ik wil het team bedanken voor het vele werk, zeker aangezien ik dit weekend echt geen enkel probleempje gehad heb. We staan er goed voor met het oog op de WK-stand!"
Jarno Trulli kende een aanmerkelijk minder goede race. Bij de Italiaan ging zo ongeveer alles fout wat er maar fout kon gaan: "Niks ging vandaag goed. In de eerste ronde verloor ik veel plaatsen in de eerste bocht en daarna haalde ik mijn achterband open na een touché met Pizzonia. Vervolgens had ik grote problemen om de auto op de baan te houden en kwam het team er achter dat mijn linkerwiel gebroken was. Toen ik eenmaal weer op de baan was begaf mijn traction control het, waardoor ik over de baan zwalkte. Ik denk dat ik dus wel recht van spreken heb wanneer ik zeg dat ik geen beste dag achter de rug heb."
"Om op slechts twee seconden afstand te eindigen van de winnaar is een geweldige prestatie van Fernando", looft teambaas Flavio Briatore de prestatie van zijn beschermeling. "Zowel het chassis als de motor heeft geweldig gefunctioneerd. We zijn blij dat we onze vierde plaats in het WK verstevigd hebben en dat Fernando bevestigd heeft waarom hij derde staat in het wereldkampioenschap."
Bron: www.f1racing.nl
BAR --> In mijn ogen heeft Villeneuve zijn langste tijd gehad in de Formule 1, en Button had problemen en heeft ook nog een zwaar ongeluk gehad in Monaco waar hij nog wat last van had.
Jordan --> Die hebben het dit seizoen weer niet voor elkaar. Fisico en Firman kunnen weinig uithalen met de Jordan.
Sauber --> Frentzen zit er dit seizoen ook voor het laatst volgens mij. Komend seizoen gaat Massa er denk ik rijden en het seizoen daarna vervangt hij Barrichello. Misschien brengt Massa ook wel wat hulp van Ferrari voor Sauber om beter te presteren.
Renault --> Groot vraagteken hebben ze een goede motor (111°) doen ze Jean Jaques His weg (motor ingenieur) en bouwen ze een nieuwe 90° motor.
Ze rijden met die 111° motor met de top mee! Waarom er dan niet verder mee ?
Jordan --> Die hebben het dit seizoen weer niet voor elkaar. Fisico en Firman kunnen weinig uithalen met de Jordan.
Sauber --> Frentzen zit er dit seizoen ook voor het laatst volgens mij. Komend seizoen gaat Massa er denk ik rijden en het seizoen daarna vervangt hij Barrichello. Misschien brengt Massa ook wel wat hulp van Ferrari voor Sauber om beter te presteren.
Renault --> Groot vraagteken hebben ze een goede motor (111°) doen ze Jean Jaques His weg (motor ingenieur) en bouwen ze een nieuwe 90° motor.
Ze rijden met die 111° motor met de top mee! Waarom er dan niet verder mee ?
Omdat ze met een 90° motor van iedereen winnen?Mr.A schreef:Ze rijden met die 111° motor met de top mee! Waarom er dan niet verder mee ?

Het chassis en de aerodynamica zijn zo goed dat ze met een krachtiger motor waarschijnlijk iedereen het licht uit de ogen zouden rijden!

Hoe meer graden hoe lager het zwaarte punt hoe meer mechanische grip je hebt, daar kunnen ze op moment vergeleken met andere teams veel winst op behalen. Deze winst is er straks niet meer deze zal je moeten compenseren met motor vermogen e.d
En het is niet zo heel gemakkelijk om een opeens van het ene seizoen met een 111° graden motor over te stappen op een motor van 90°.
Heel veel teams hebben daar al veel ervaring mee wat Renault niet meer heeft sinds 1997. Veel teams zijn daar heel ver mee zoals Ferrari, Mercedes, BMW dit zelfde niveau behaal je volgens mij niet zo één, twee, drie...
Er staat Renault nog heel wat werk te doen hoor...
En het is niet zo heel gemakkelijk om een opeens van het ene seizoen met een 111° graden motor over te stappen op een motor van 90°.
Heel veel teams hebben daar al veel ervaring mee wat Renault niet meer heeft sinds 1997. Veel teams zijn daar heel ver mee zoals Ferrari, Mercedes, BMW dit zelfde niveau behaal je volgens mij niet zo één, twee, drie...
Er staat Renault nog heel wat werk te doen hoor...
MINARDI BUY UP ARROWS CHASSIS
2003-06-18 11:07:00
Minardi have bought five Arrows A23 in the sell-off of the failed team's assets.
A spokesman for Minardi confirmed that they had bought the 2002 chassis with a view to getting some ideas as to how they could improve their own car.
Given the slightly disappointing performance of this year's Minardi PS03 chassis, there is bound to be some speculation that they will be raced - but the team denied this.
He said: "Two are in quite good shape and could be put into service and the others are mainly for parts.
"We'll have a look at the car and see if some of the ideas on them could help us develop our current cars."
The spokesman would not be drawn on how much they had paid for the cars but said they had been bought direct from the receiver rather than at auction.
The A23 was designed by Mike Coughlan, who has since moved on to McLaren. Like this year's Minardi, the car uses Cosworth engines.
Minardi also bought a load of raw materials, such as carbon fibre and metal.
Minardi last week received a cash injection from Bernie Ecclestone but the spokesman said he had nothing to do with the deal and it was down to "the generosity of one of our Dutch sponsors."
At least two other F1 teams are understood to have purchased equipment from Arrows' receivers.
-----------------
Ben benieuwd of ze er mee gaan racen!
a23 zou volgens Frentzen super veel downforce hebben
we zien het wel feit is dat die PS03 op dit moment voor geen meter vooruit te branden is....
time will tell
2003-06-18 11:07:00
Minardi have bought five Arrows A23 in the sell-off of the failed team's assets.
A spokesman for Minardi confirmed that they had bought the 2002 chassis with a view to getting some ideas as to how they could improve their own car.
Given the slightly disappointing performance of this year's Minardi PS03 chassis, there is bound to be some speculation that they will be raced - but the team denied this.
He said: "Two are in quite good shape and could be put into service and the others are mainly for parts.
"We'll have a look at the car and see if some of the ideas on them could help us develop our current cars."
The spokesman would not be drawn on how much they had paid for the cars but said they had been bought direct from the receiver rather than at auction.
The A23 was designed by Mike Coughlan, who has since moved on to McLaren. Like this year's Minardi, the car uses Cosworth engines.
Minardi also bought a load of raw materials, such as carbon fibre and metal.
Minardi last week received a cash injection from Bernie Ecclestone but the spokesman said he had nothing to do with the deal and it was down to "the generosity of one of our Dutch sponsors."
At least two other F1 teams are understood to have purchased equipment from Arrows' receivers.
-----------------
Ben benieuwd of ze er mee gaan racen!
a23 zou volgens Frentzen super veel downforce hebben

we zien het wel feit is dat die PS03 op dit moment voor geen meter vooruit te branden is....
time will tell
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
In eerste instantie gaan ze alleen onderdelen gebruik. Het is op moment nog niet helemaal technisch mogelijk om direct met het chassis aan de start te staan....
Maarja volgens mij willen Jos en de sponsoren die achter hem staan wel, dus in Hockenheim of Hongarije zien we de Minardi A23 aan de start staan.
Trouwens Luca di Montezemolo (Baas Ferrari) heeft Valantino Rossi een test aangeboden in de Ferrari
Lijkt me wel cool Rossi in de F1...
Maarja volgens mij willen Jos en de sponsoren die achter hem staan wel, dus in Hockenheim of Hongarije zien we de Minardi A23 aan de start staan.
Trouwens Luca di Montezemolo (Baas Ferrari) heeft Valantino Rossi een test aangeboden in de Ferrari

Lijkt me wel cool Rossi in de F1...
rossi kan wel goed potje sturen, hij deed ook eens mee aan die rally race op gran canaria (kan ook ander eiland zijn)
die 1-on-1 rally sprints aan einde van het seizoen
maar dit was dan een landen wedstrijd, italie kon goed meekomen (of ze wonnen zelfs)
die 1-on-1 rally sprints aan einde van het seizoen
maar dit was dan een landen wedstrijd, italie kon goed meekomen (of ze wonnen zelfs)
ach ja, 1 keer in de zoveel tijd krijg je weer zoiemand uit een andere motorsport tak die het mag gaan ervaren...
verder niets achterzoeken, max biaggi als voorbeeld heb ook ooit zo'n test gehad.
verder niets achterzoeken, max biaggi als voorbeeld heb ook ooit zo'n test gehad.
live your life 2 da fullest...
-
Iemand dit gisteravond gezien bij RTL5? Was wel een leuke wedstrijd om te zien. Plus Schumacher die een aantal goeie acties deed.F1racing.nl schreef:Je kan vinden wat je wil over Michael Schumacher, maar feit is dat de vijfvoudig wereldkampioen altijd beschikbaar is om een goed doel te promoten. De Duitser vond deze avond tijd om een vriendschappelijk potje voetbal te spelen tegen een elftal van topvoetballers, onder leiding van de Portugees Luis Figo.
Real Madrid-aanvaller Figo was de initiatiefnemer van de avond. De Portugees gebruikte zijn grote netwerk om een groot aantal absolute topvoetballers uit te nodigen voor een wedstrijd. Voetballers als Zinedine Zidane, Ronaldo, Raul, Rui Costa, en ook onze eigen Ruud van Nistelrooy en Edgar Davids waren present om geld in te zamelen voor Unicef en een door Luis Figo zelf opgericht goed doel.
Naast al deze topvoetballers was ook Michael Schumacher aanwezig. De Duitser was de enige 'niet-voetballer' tussen alle spelers, maar verweerde zich kranig. Hoewel zijn schoten op doel nog enkele PK's misten, bewees de Ferrari-coureur aardig met een bal om te kunnen gaan.
Direct na de wedstrijd zal Schumacher naar Magny-Cours reizen, waar hij vrijdag alweer in zijn Formule 1-bolide zal moeten kruipen.

Yihhhaaaaa !!!!!!!!
JOSS THE BOSS op 1 !
Jaja
POLE voor de vrijdagkwalificatie 
JOSS THE BOSS op 1 !
Jaja

Heh heh hehMerijn schreef:k#t, je bent me net voor...![]()

-
in jos we trust