snel waren ze niet nee-Marieke- schreef:
En je zit er ook nog steeds op te wachten
waar blijft me filmpje? Ray wacht maar ff-Marieke- schreef:@Ray: heb nog een mooie close up van jou trouwens![]()
-Ray- schreef:ga je nou weer beginnen?jochem de haas schreef:ASO'S
Liaan..is dat niet zo'n Junglebook slingerplant? vandaar die hangers...-Ray- schreef:....
- liana, 33 jaar met slappe tieten
zou ik maar niet zo zeker van zijn-Marieke- schreef:GeloelPaul1916v schreef:hij ook van jou, meerdere..
Sorry Dennis...kan dat schijtkabeltje niet vinden en er staat me iets van bij dat die de vorige keer z'n werk niet goed tot helemaal niet deed...dennisvr schreef:waar blijft me filmpje? Ray wacht maar ff
Nee je bent geen aso ( sloeg op iets anders, had moeten quoten) je bent een SEMI KAMPER-Ray- schreef:ga je nou weer beginnen?jochem de haas schreef:ASO'S
Ik denk dat je hem allang hebt met trekhaak voor de tabbert-Ray- schreef:morgen ga ik een 300 CE-24 halen
je stelt me teleur hoor-Marieke- schreef:Sorry Dennis...kan dat schijtkabeltje niet vinden en er staat me iets van bij dat die de vorige keer z'n werk niet goed tot helemaal niet deed...dennisvr schreef:waar blijft me filmpje? Ray wacht maar ff
Is er iemand die wel een goed kabeltje heeft om van een digitale filmcamera op pc te zetten?
zo groot ben je ook niet-Marieke- schreef:Ik voel me heel klein nu-Ray- schreef:zou ik maar niet zo zeker van zijn![]()
![]()
Haas schreef: Je blijft gewoon een kamper...face it!
Maar wel een goeie![]()
zie je nou wel..heb ik toch gelijkjochem de haas schreef:Nee je bent geen aso ( sloeg op iets anders, had moeten quoten) je bent een SEMI KAMPERmaar wel een lieve
keeping up appereancesjochem de haas schreef:Ik denk dat je hem allang hebt met trekhaak voor de tabbert-Ray- schreef:morgen ga ik een 300 CE-24 halen
jij bent gewoon aso(ciaal) lang-Ray- schreef:zo groot ben je ook niet-Marieke- schreef:Ik voel me heel klein nu-Ray- schreef:zou ik maar niet zo zeker van zijn![]()
![]()
ff wachten op mijn vriend joost en zijn movie-edit work
Jullie lijken ook zo op mekaarTom schreef:zo te zien ben ik datLex schreef:Zie Jochem nog wat laatste instructies geven
Pick me...pick me...pick me...Tom schreef:Wie gaar er volgende week weer mee
Uhm, wat moet er gewist worden? Mis ik iets?-Marieke- schreef:jij bent gewoon aso(ciaal) lang-Ray- schreef:zo groot ben je ook niet-Marieke- schreef:Ik voel me heel klein nu-Ray- schreef:zou ik maar niet zo zeker van zijn![]()
![]()
ff wachten op mijn vriend joost en zijn movie-edit work![]()
Joost, vriend, stukkie film wissen misschien?