European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
-jacco-
Über-Spammer

Roy schreef:Is daar al iets meer over bekend? Word het een vast groepie die overal naartoe gaat? :)
Niet veel tot weinig ;)
Het is genoemd en we gaan er zeker wat mee doen (Y)

Het was de bedoeling het er 5 maart ff met Lex over te hebben over hoe we het een en ander in gaan vullen, maar dat is te kort dag voor bv Streetpower Edition, bedenk ik me net :)
Maar goed... Als iemand goede ideeen heeft om het in te vullen: Spuien maar :D
Desnoods via PM, ik ben er blij mee als mensen meedenken :worship:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ik zou het zo doen:

- mensen die dat willen zich aan laten melden
- kijken welke auto's voor welke show geschikt zijn
- dan per evenement loten onder de geschikte uitgezochte auto's
- als iemand die uitgeloot is niet kan de volgende nemen
enz enz enz
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Misschien iemand die t coördineert? t makkelijkst iemand die zich niet aanmeldt voor het showoff-team..
Denk dat jacco t al flink druk heeft oom ook dat er nog bij te doen..

misschien 1 van de hulpjes van de meetingcoördinator? ;) :lol:
-jacco-
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:ik zou het zo doen:

- mensen die dat willen zich aan laten melden
- kijken welke auto's voor welke show geschikt zijn
- dan per evenement loten onder de geschikte uitgezochte auto's
- als iemand die uitgeloot is niet kan de volgende nemen
enz enz enz
Zat ik zelf ook aan te denken ;)
Zo ongeveer, maar ik wil jullie ook horen :D
Roy
Moderator

Klinkt goed idd. Dan heb je geen vast cluppie auto's die je op elke show ziet. Dan blijft het interresant om bij rtc op de stand te gaan kijken (Y) :)
paulvanrooij
Contacteer:

T mooiste zou zijn als je van zo veel mogelijk types wat auto's hebt in het showoff-team...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

en evt apart stuk op de site met een soort me en my ride zodat organisaties daar zelf ook kunnen kijken voor hun voorkeuren, zo voorkom je teleurstellingen zoals nu :)

en dan een soort formulier invullen volgens een vast format (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

Inderdaad..
gewoon zo'n geplastificeerd papiertje die je op een standaard kan zetten..mooi met RTC-logo erboven en alles..
-jacco-
Über-Spammer

Paul1916v schreef:Misschien iemand die t coördineert? t makkelijkst iemand die zich niet aanmeldt voor het showoff-team..
Denk dat jacco t al flink druk heeft oom ook dat er nog bij te doen..

misschien 1 van de hulpjes van de meetingcoördinator? ;) :lol:
Ik heb het over ideeen voor het show-off team, niet de organisatie ervan ;)
Geloof mij, dat komt echt wel goed :D
De hulpjes vind ik heel oneerbiedig klinken overigens :S
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nou ideeen genoeg jacco

opschieten en aan het werk met de organisatie
morgen willen we resultaat zien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

Probeer alleen maar mee te denken Jacco..
Jacco Osté schreef: De hulpjes vind ik heel oneerbiedig klinken overigens :S
Wist ff geen andere naam..niet oneerbiedig bedoeld
-jacco-
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:nou ideeen genoeg jacco
Ik ben druk aan het noteren ;)
Hoe meer ideeen, hoe beter :D (Y)
Luco/Alpine-racer schreef: opschieten en aan het werk met de organisatie
morgen willen we resultaat zien :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Morgen pas? Dan kunnen we rustig aan doen :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: :lol: :beer:

nou zal ik me aanmelden

- de blauwe gtt
- de blauwgele racevijf

geen sjonnieshows :lol: :lol: :lol: :lol: :beer:
-jacco-
Über-Spammer

Paul1916v schreef:Probeer alleen maar mee te denken Jacco..
Weet ik, ben ik ook blij mee ;)
Alleen ben ik meer op zoek naar ideeen voor de invulling van het show-off team, de organisatie komt wel goed ;) (Y)
Paul1916v schreef:
Jacco Osté schreef: De hulpjes vind ik heel oneerbiedig klinken overigens :S
Wist ff geen andere naam..niet oneerbiedig bedoeld
Weet ik wel (Y)
Ik wilde alleen duidelijk maken dat ik ze zo niet noem :lol: ;)
-jacco-
Über-Spammer

Show-off Team Ideetjes gebundeld:

* Aanmelden
* Loting per evenement
* Aantal op reservelijst bij eventuele uitval
* Verschillende modellen
* Me & My Ride profiel op site via vast format
* Geplastificeerd A4-tje met specificaties
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ja en het format kan je "lenen" van de ets :lol: :lol: :lol:
marcel16v

Tom schreef:
Tom schreef:uit mijn bestuurstijd weet ik nog wel dat de european tuning show er een hoop regels op na houd. Wat een gedoe als je daar je auto een paar dagen MOET parkeren
en alweer gezeik met heel die *** show. Ik heb het idee dat we er de volgende keer niet eens moeite voor moeten doen (N)
Met ideeen als dit help je een club als de RTC wel om zeep, als je ervoor kiest om alleen de kleinschalige meetings te bezoeken is goed, maar dan moet je je alleen niet profileren als de grootste Renault club van NL die voor iedere Renault rijder toegankelijk is. Er zijn namelijk ook Renault rijders die wel graag naar dit soort evenementen gaan.

Riël schreef: Cat, niet om jouw auto, die vind ik echt goed en mooi, maar als een auto als die van Frits of die van RobH niet 'dik' genoeg zijn, en die van jou wel, dan zijn het bij automaxx een stelletje TUUPs.

Ze moeten de meest explosief getunede hebben, hoe meer spoilers hoe beter, ja verder als een set booskijkers kom jij toch niet? Die van Rob bijvoorbeeld hangt een hele kit omheen in n fletse kleur.
Niks persoonlijks tegen de anderen, maar de auto's die men wou insturen waren in mijn ogen dan ook absoluut niet showwaardig. De auto van Jochem is bijvoorbeeld ontzettend mooi 'gerestaureerd', maar je had op je water kunnen aanvoelen dat dit geen auto is voor een beurs als deze. En dit geld voor meerderen.

Riël schreef:Het is toch geen gedachte, het is toch een feit?
De selectie is gewoon uit de duim gezogen, iets anders maak je mij niet wijs.
Waarop basseer jij dit?

Steven schreef:Tis toch wel weer slap geneuzel hoor, eerst allemaal hopen erop te mogen en nu men eruit geflikkerd wordt is het weer een kutshow.. :lol:
:worship: :worship:
paulvanrooij
Contacteer:

Marcel16v schreef:
Riël schreef: Cat, niet om jouw auto, die vind ik echt goed en mooi, maar als een auto als die van Frits of die van RobH niet 'dik' genoeg zijn, en die van jou wel, dan zijn het bij automaxx een stelletje TUUPs.

Ze moeten de meest explosief getunede hebben, hoe meer spoilers hoe beter, ja verder als een set booskijkers kom jij toch niet? Die van Rob bijvoorbeeld hangt een hele kit omheen in n fletse kleur.
Niks persoonlijks tegen de anderen, maar de auto's die men wou insturen waren in mijn ogen dan ook absoluut niet showwaardig. De auto van Jochem is bijvoorbeeld ontzettend mooi 'gerestaureerd', maar je had op je water kunnen aanvoelen dat dit geen auto is voor een beurs als deze. En dit geld voor meerderen.
Ben toch benieuwd welke andere auto's jij bedoelt die alleen maar gerestaureerd zijn? de anderen die opgegeven zijn zijn volgens mij stuk voor stuk netjes gestylede auto's.. en de onvrede die hier te lezen is gaat dan vooral over de manier waarop het georganiseerd is, en mensen pas een week voor de show te horen krijgen of ze mogen komen of niet, en dan nog niet eens aan Lex, die alles zou organiseren.
Helemaal top voor jullie dat jullie uitgenodigd zijn, maar oordeel dan niet over de aanmeldingsprocedure en hoe wij daarmee zitten...
marcel16v

Paul1916v schreef: Ben toch benieuwd welke andere auto's jij bedoelt die alleen maar gerestaureerd zijn? de anderen die opgegeven zijn zijn volgens mij stuk voor stuk netjes gestylede auto's..
Alleen een spoiler en een andere bumper zie ik niet als zijnde voldoende 'gestyled' voor een show als deze.

Paul1916v schreef: en de onvrede die hier te lezen is gaat dan vooral over de manier waarop het georganiseerd is, en mensen pas een week voor de show te horen krijgen of ze mogen komen of niet, en dan nog niet eens aan Lex, die alles zou organiseren.
Je moet de problemen niet zomaar op Automaxx afschuiven. Automaxx heeft nooit gezegd dat de RTC 5 auto's op deze show mocht zetten. Dat dit zo wordt uitgelegd door mensen, is niet een probleem van Automaxx. Tevens had je kunnen weten, dat als je een paar dagen vantevoren wordt gevraagd voor zo'n show, dat het allemaal war last minute was.

Paul1916v schreef: Helemaal top voor jullie dat jullie uitgenodigd zijn, maar oordeel dan niet over de aanmeldingsprocedure en hoe wij daarmee zitten...
Wij hebben persoonlijk ook geen goede ervaringen met Automaxx, maar daarom ga ik deze organisatie niet zwart maken omdat ik niet door de keuring ben gekomen.
Wilma
Contacteer:

Marcel16v schreef: Niks persoonlijks tegen de anderen, maar de auto's die men wou insturen waren in mijn ogen dan ook absoluut niet showwaardig. De auto van Jochem is bijvoorbeeld ontzettend mooi 'gerestaureerd', maar je had op je water kunnen aanvoelen dat dit geen auto is voor een beurs als deze. En dit geld voor meerderen.
Hier wil ik ook even op reageren! Ik weet dat smaken verschillen, maar als dit geen showwaardige wagen is :S

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/am2.JPG[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/am3.jpg[/img]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ach laat lullen wilma
ik vind het gewoon een waardeloze organisatie (N) (N)
marcel16v

Wilma schreef:
Hier wil ik ook even op reageren! Ik weet dat smaken verschillen, maar als dit geen showwaardige wagen is :S

http://www.priyantha.nl/rtc/upload/am2.JPG

http://www.priyantha.nl/rtc/upload/am3.jpg
vergeet niet dat er al een aantal Megane's staan, en deze zijn van een iets categorie.

Men gaat naar een show als de ETS om auto's te zien die men niet elke dag ziet. En een Megane waarop alleen ander bumpers en velgen gezet zijn, valt niet onder deze categorie. Een auto als dit zou wel showwaardig zijn voor iets als een Streetpower op Assen, maar niet voor een indoor show.
-jacco-
Über-Spammer

marcel16v schreef:Met ideeen als dit help je een club als de RTC wel om zeep, als je ervoor kiest om alleen de kleinschalige meetings te bezoeken is goed, maar dan moet je je alleen niet profileren als de grootste Renault club van NL die voor iedere Renault rijder toegankelijk is. Er zijn namelijk ook Renault rijders die wel graag naar dit soort evenementen gaan.
Mag ik je erop wijzen dat ik tegenwoordig de meetingcoordinator ben? ;)
Als je mijn reacties leest, zie je dat we wel serieus op zulke meetings aanwezig willen zijn en daar ook meer aandacht aan zullen gaan besteden...
Als je nog iets verder leest, kun je ook zien dat we bezig zijn met een show-off team...
Je reactie slaat dus vooralsnog helemaal nergens op :)
We willen alle leden de kans geven op de meetings, shows en alles wat er nog meer te beleven valt aanwezig te zijn (Y)
Verschillende interesses, dus ook verschillende meetings, simple as that :)
marcel16v schreef:Niks persoonlijks tegen de anderen, maar de auto's die men wou insturen waren in mijn ogen dan ook absoluut niet showwaardig. De auto van Jochem is bijvoorbeeld ontzettend mooi 'gerestaureerd', maar je had op je water kunnen aanvoelen dat dit geen auto is voor een beurs als deze. En dit geld voor meerderen.
En de rest ook niet? De auto van Jochem ziet er strak uit en is optisch misschien redelijk standaard, maar de RTC is ook niet alleen een "show" club.
Als we ons als club willen laten zien, willen we dat zo breed mogelijk, dus standaard, subtiel aangepast of zwaar verbouwd moet in mijn ogen niet uitmaken :D
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Luco/Alpine-racer schreef: ik vind het gewoon een waardeloze organisatie (N) (N)
Dat weten we zo langzamerhand ook wel Luco. (N)
Kap nou eens een keer met dat gestook man.
Xabre
Car: 19 16V

Ze willen dus echt extreme auto's hebben zeg maar, bovenstaande Megane met ander bumpertje en lichtjes etc valt idd niet in die categorie.
marcel16v

Luco/Alpine-racer schreef:ach laat lullen wilma
Volgens mij heb je op iedereen wat tegen, of een ietwat negatieve levens instelling? Hoor niets dan negatiefs over iets anders als de RTC of Renault.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

marcel16v schreef:
vergeet niet dat er al een aantal Megane's staan, en deze zijn van een iets categorie.
en die 90 tigra's en golfjes enzo dan?

Ik vind de auto van wilma zowieso wel showwaardig, over een gerestaureerde gtt valt nog te twisten maar over die cabrio niet imho
paulvanrooij
Contacteer:

marcel16v schreef:
Paul1916v schreef: Ben toch benieuwd welke andere auto's jij bedoelt die alleen maar gerestaureerd zijn? de anderen die opgegeven zijn zijn volgens mij stuk voor stuk netjes gestylede auto's..
Alleen een spoiler en een andere bumper zie ik niet als zijnde voldoende 'gestyled' voor een show als deze.
Dan ken je de aangemeldde auto's niet goed dus...

marcel16v schreef:
Paul1916v schreef: en de onvrede die hier te lezen is gaat dan vooral over de manier waarop het georganiseerd is, en mensen pas een week voor de show te horen krijgen of ze mogen komen of niet, en dan nog niet eens aan Lex, die alles zou organiseren.
Je moet de problemen niet zomaar op Automaxx afschuiven. Automaxx heeft nooit gezegd dat de RTC 5 auto's op deze show mocht zetten. Dat dit zo wordt uitgelegd door mensen, is niet een probleem van Automaxx. Tevens had je kunnen weten, dat als je een paar dagen vantevoren wordt gevraagd voor zo'n show, dat het allemaal war last minute was.
Eerste post in dit topic is van 18 januari, en er zijn bepaalde dagen genoemd waarop een reactie binnen zou zijn, dan hadden ze dat niet moeten beloven..

marcel16v schreef:
Paul1916v schreef: Helemaal top voor jullie dat jullie uitgenodigd zijn, maar oordeel dan niet over de aanmeldingsprocedure en hoe wij daarmee zitten...
Wij hebben persoonlijk ook geen goede ervaringen met Automaxx, maar daarom ga ik deze organisatie niet zwart maken omdat ik niet door de keuring ben gekomen.

Ik heb me toch niet opgegeven? dus zeur niet dat mijn auto niet door de keuring is gekomen, maar het laten wachten van ingeschreven mensen, en het niets laten horen aan Lex (terwijl wel beloofd) bevalt me niet en daar klagen wij over..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

marcel16v schreef:
Volgens mij heb je op iedereen wat tegen, of een ietwat negatieve levens instelling? Hoor niets dan negatiefs over iets anders als de RTC of Renault.
nee hoor lees maar eens goed
maar zoals de organisatie met aanmeldingen omgaat vind ik zwaar onder de maat
geef dan aan als organisatie wat je verwacht van aanmeldingen en niet weken niks laten horen

ik denk wel degelijk mee, maar ja je moet het wel willen lezen he :evil:
Robert-Jan

Volgens mij kunnen jullie beter stoppen met deze discussie, ik zeg alleen als Wilma der auto niet showwaardig is welke auto dan wel binnen de RTC
VLK Groep
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Luco/Alpine-racer schreef: ik vind het gewoon een waardeloze organisatie (N) (N)
Dat weten we zo langzamerhand ook wel Luco. (N)
Kap nou eens een keer met dat gestook man.
net als jij mag ik hier mijn mening geven, of is dat voorbehouden aan een bepaalde kliek die het altijd met elkaar eens is??
marcel16v

marcel16v schreef:
Eerste post in dit topic is van 18 januari, en er zijn bepaalde dagen genoemd waarop een reactie binnen zou zijn, dan hadden ze dat niet moeten beloven..[/quote]

Als de eerste mail die Lex had gekregen gewoon goed was uitgelegd, of men had contact gezogd met Automaxx dat men een aantal dagen langer nodig had, waren er geen problemen geweest. Er zij hier door mensen bepaalde verwachtingen gekweekt, waarvan men kon weten dat deze waargemaakt konden worden.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

marcel16v schreef:
marcel16v schreef:
Eerste post in dit topic is van 18 januari, en er zijn bepaalde dagen genoemd waarop een reactie binnen zou zijn, dan hadden ze dat niet moeten beloven..
Als de eerste mail die Lex had gekregen gewoon goed was uitgelegd, of men had contact gezogd met Automaxx dat men een aantal dagen langer nodig had, waren er geen problemen geweest. Er zij hier door mensen bepaalde verwachtingen gekweekt, waarvan men kon weten dat deze waargemaakt konden worden.
de rtc was steeds op tijd, maar de antwoorden niet
en natuurlijk lag dat aan de rtc (N) (N) (N)
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op zo 5 feb 2006 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilma
Contacteer:

Robert-Jan schreef:Volgens mij kunnen jullie beter stoppen met deze discussie, ik zeg alleen als Wilma der auto niet showwaardig is welke auto dan wel binnen de RTC
Dank je jongens (F)
paulvanrooij
Contacteer:

marcel16v schreef: En een Megane waarop alleen ander bumpers en velgen gezet zijn, valt niet onder deze categorie.
Wat moet er dan meer gebeurd zijn? motorische tuning?
Even een simpele vergelijking, kijk naar wilma's cabrio en edwins cabrio:
buitenkant aangepast: bij allebei, verschil is een paar flakes ipv simpelere, maar niet alledaagse kleur.
Motorisch? allebei niet veel aan gedaan, niets aparts in ieder geval
Ice: allebei de auto's zit ice in

Dus in mijn ogen in Edwin's cabrio dan even 'min' als die van wilma, en als je edwins topic doorleest zie je wat in van zijn auto vindt :worship:
Plaats reactie