marcel16v schreef:Met ideeen als dit help je een club als de RTC wel om zeep, als je ervoor kiest om alleen de kleinschalige meetings te bezoeken is goed, maar dan moet je je alleen niet profileren als de grootste Renault club van NL die voor iedere Renault rijder toegankelijk is. Er zijn namelijk ook Renault rijders die wel graag naar dit soort evenementen gaan.
Mag ik je erop wijzen dat ik tegenwoordig de meetingcoordinator ben?

Als je mijn reacties leest, zie je dat we wel serieus op zulke meetings aanwezig willen zijn en daar ook meer aandacht aan zullen gaan besteden...
Als je nog iets verder leest, kun je ook zien dat we bezig zijn met een show-off team...
Je reactie slaat dus vooralsnog helemaal nergens op
We willen alle leden de kans geven op de meetings, shows en alles wat er nog meer te beleven valt aanwezig te zijn

Verschillende interesses, dus ook verschillende meetings, simple as that
marcel16v schreef:Niks persoonlijks tegen de anderen, maar de auto's die men wou insturen waren in mijn ogen dan ook absoluut niet showwaardig. De auto van Jochem is bijvoorbeeld ontzettend mooi 'gerestaureerd', maar je had op je water kunnen aanvoelen dat dit geen auto is voor een beurs als deze. En dit geld voor meerderen.
En de rest ook niet? De auto van Jochem ziet er strak uit en is optisch misschien redelijk standaard, maar de RTC is ook niet alleen een "show" club.
Als we ons als club willen laten zien, willen we dat zo breed mogelijk, dus standaard, subtiel aangepast of zwaar verbouwd moet in mijn ogen niet uitmaken