Maar als we dat eens over een tijdje doen.. kan ik ook met een fatsoenlijk apparaat komen en niet met die, zoals jij je afvroeg, 'Diesel??'

Merijn schreef:GVD... Ik zal jou nog eens wat klanten bezorgen!canonballman schreef:Je moet Merijn niet meenemen, je moet een krat BIER meenemenHaas schreef:haha..die komt goed
Zou nog steeds een keer met merijn langskomen heAls die nou eens tijd maakt
![]()
En laat me effe weten wanneer je dat doet, dan kom ik bij Ptr mn staluh velgjus haluh![]()
Ik kom alleen als er bier is overigens...
Haas schreef:...zal wel goedkomen allemaal, zie t niet zo zwaar in. Ik heb er zin in en ben op t ergste voorbereid![]()
typerende uitspraken als je weet wat er in de tussentijd is gebeurt. Kan me nog goed herinneren dat ik tegen me pa en ma zei: nee, alleen de remmen fixen en die andere achteras eronder...Chris schreef:Tof dat je hem eindelijk hebt!Heel veel succes ermee, en geef niet te snel op hé.
Je haalt de twee hazen door elkaarGerard race GT schreef:Als je nu een bod doet van een 2 met drie nullen dan kan Haas een 6-bak kopen![]()
![]()
Beters Frits! Zal je Clio goed doen!Frits schreef:Omdat iedereen over mijn velgen liep te klagen-Ray- schreef:waarom?![]()
Alleen de afsluitingmeeting ga ik niet redden met de nieuwe velgen. Zit nog een projectje in de planning![]()
Gr.Frits
Oeps, sorryClio Baccara 16v schreef:Je haalt de twee hazen door elkaarGerard race GT schreef:Als je nu een bod doet van een 2 met drie nullen dan kan Haas een 6-bak kopen![]()
![]()
![]()
Die jongen die interesse had in je 6-bak is Jochem de Haas![]()
Gr, Frits.
Kabelboom bij de dealer is echt reteduur, heb ik onlangs nog prijzen van opgevraagd. Kom je op ongeveer 1000 inc. voor alles in de motorruim+de kabelboom achter je dash. Oja, en voor je dash alleen al zit je op ruim 300 euro. Niet echt een goed idee dus...gewoon goed naar Abel luisterenSteven schreef:Jah die is specifiek, heb ik je al es verteld gozah...
Zijn nog wle nieuw te bestellen voor 150 euro ofzo?
there's only oneClio Baccara 16v schreef:Je haalt de twee hazen door elkaarGerard race GT schreef:Als je nu een bod doet van een 2 met drie nullen dan kan Haas een 6-bak kopen![]()
![]()
![]()
Die jongen die interesse had in je 6-bak is Jochem de Haas![]()
Gr, Frits.
Goossens...volg week donderdag, 10 november is er feest in arnhem bij ivo, vanwege zijn verjaardag, dusMartijnG schreef:(BTW, zit jij nou ook in A4 op de HTS? Sprak Ivo pas geleden weer en had weer het idee om een keer flink te gaan zuipen)