Ivo van Achthoven schreef:Komt ie 11 maart nog naar Breda Jo....?
Of kom ge met wa anders propers......?

Helaas staat ie dan nog in de spuitcabine en ben nog in afwachting van een pakketje vanuit de states (meerbepaald "Borla"). Ik kom met me bus, lekker makkelijk om de spullen mee te brengen
Jacco Osté schreef:Naar 1,5 bar als je nu met 0,6 al zoveel wielspin hebt?
"Ik zie een rookgordijn!!!
Nee joh, das Jo die zn 21 op gang brengt

"
Damn, wanneer gaat ie de bank op voor een uitdraai?

zo spoedig mogelijk, ik ga nog effe een motor opbouwen en wisselen voor 1 april. Dit blok wordt men reserve. Hetgeen erin komt te liggen is dat van Marcel (ralleysprint)
Alsook de complete ophanging vooraan (plug and play, complete veerpoten) en het remcircuit wordt ook gelijk vervangen. Toch maar voor iets zwaarder gaan alvorens er een 330mm met 4pods klauwen op te gooien. Master wordt ook gelijk gewisseld. Eindelijk gaat ie remmen zoals het hoort te remmen.
Moest het iemand interesseren: gegroefde/drilled schijven in de aanbieding. (Hebben er 2000 km opzitten) Dit in combinatie met greenstuff schijtblokken. Ook in nieuwstaat.
dennisvr schreef:Jo: dit wordt echt belachelijk
het was de vorige keer dat ik meereed al niet te doen.
Mag ik als ie klaar es weer es meerijden?

Tuurlijk, kan je in principe nu al. En sterker nog...de koppeling houd het !!! Kheb in de fwd die quadra koppeling gestoken met nog wat aanpassingen . Remember die pads op een std koppeling ?