Hele verhaal hier te vinden!.....zeker jammer van het niet in Nederland te krijgen.
Hier staat niets over de test hoor.
Klopt, maar wel over de RS trophy.......
ff een quote:
Renault has raised the bar for hot hatch excellence - again. The Clio Trophy is the best of its kind that Renault has ever produced, and puts every other hot hatch on the back foot - including contenders like the excellent Golf GTI. Even Ford and Vauxhall should be more than a little worried with the launch of their hot Focus ST and Astra VXR imminent. And if the current 182 Trophy impresses us this much, just imagine what's in store with the third evolution of the Renaultsport Clio, due out in autumn 2006...
Renault has raised the bar for hot hatch excellence - again. The Clio Trophy is the best of its kind that Renault has ever produced, and puts every other hot hatch on the back foot - including contenders like the excellent Golf GTI. Even Ford and Vauxhall should be more than a little worried with the launch of their hot Focus ST and Astra VXR imminent. And if the current 182 Trophy impresses us this much, just imagine what's in store with the third evolution of the Renaultsport Clio, due out in autumn 2006...
Super gewoon, hoe enthousiast men is !!!
Ben wel erg benieuwd naar de Clio III RS................
En dat ben ik dus ook, al zal de volgende wel een 150 pk Clio III worden, de 200 pk sterke krijg ik er hier niet door denk ik.........afgezien van de prijs!
Arno17 schreef:En dat ben ik dus ook, al zal de volgende wel een 150 pk Clio III worden, de 200 pk sterke krijg ik er hier niet door denk ik.........afgezien van de prijs!
Is nog niet vast en met een 2e handsje rijden is ook geen schande
Jullie letten veel te veel op de kleine details. Die kunnen nog best veranderen.
Wielmaat wordt 17", dat was dacht al gelekt bij Renault. Da's groot zat. Anders wordt de bandenrekening veel te hoog. Ze zijn niet alleen om naar te kijken, maar vooral om te verslijten...
#Ron# schreef:Jullie letten veel te veel op de kleine details. Die kunnen nog best veranderen.
Wielmaat wordt 17", dat was dacht al gelekt bij Renault. Da's groot zat. Anders wordt de bandenrekening veel te hoog. Ze zijn niet alleen om naar te kijken, maar vooral om te verslijten...
En daarbij, als je de achterkant ziet zoals die moet worden weet je wel dat het geen gewone Clio is geweest.......
Remon-CL10 schreef:Zijn de voorschermen van een Clio RS net zo breed als van een normale Clio 2???
Nee.
elmotheelk (Eric) schreef:De zijschermen moeten inderdaad ook op een gewone Clio 2 worden over gezet om de RS voorbumper passend te maken. Achterbumper past zo. De spoorbreedte is inderdaad groter, waardoor de wieler wel ver naar binnen komen t.o.v. de bumpers. Spoorverbreders is niet dor iedereen aangeraden, maar werken wel in principe. Ik weet niet of de siteskirts zomaar op de Clio 2 te zetten zijn. het is in ieder geval niet plug-and-play!
jhu schreef:Ik sta op het punt om een RS te kopen, kan iemand me vertellen of Cruise Control standaard is?
Volgens de website van autoweek.nl wel namelijk
Ik geloof dat cruise control alleen op de RS phase 3 (standaard) is geleverd. Zelfs voor de ph2 was het niet te leveren...(En dat terwijl je het wel op een 1.6 16v als optie kon krijgen...)
vanaf 2002 geloof ik te krijgen als een standaard onderdeel.
Ik weet het omdat de mijne wel MET te koop stond maar het NIET bezat, was dus de latere modellen die het pas hadden......ergens ongeveer halverwege 2002.