[img]http://home.wanadoo.nl/florus.sonja/Gtturbo/f107.jpg[/img]
Het resultaat van een week lang iedere avond tot 10.30 knutselen

En NEE,hij is volgende week niet af

Pcies,zat al op die vraag te wachtenjochem de haas schreef:Ziet er goed uit......nu zeker 80 mm naar beneden ? ( is namelijk standaard vraag als men hun auto nog aan het opbouwen zijn en het blijkt dat ie wat hoog op de poten staat
)
Je hebt zeker M10 4.6 of 8.8 gebruikt? Moet je ff een versnellingsbakbout gebruiken. Das zo'n verzinkte, die zijn 10.9 en hebben een hogere treksterkte. Je kan zelfs ook een 12.9 kopen bij de betere ijzerhandel, die heeft nog een grotere treksterkte.Florus schreef: Pcies,zat al op die vraag te wachten,heb v/d week al geprobeerd om 'm te verlagen,maar 't zaakie zit zo vast als een huis,had er niet bij stil gestaan toen de as eronder uit was om 'm gelijk gangbaar te maken
,Heb nu al 2x een m10 draadeind door midden gedraaid,dus voorlopig vind ik het wel ff goed,of heeft er iemand nog een gouden tip hoe ik het wel los kan krijgen?
Een RX 5 ( als je dan ook de 2liter 16v erin proptFlorus schreef:Ach anders plak ik gewoon een 4x4 embleem erop,en maak ik er gewoon een off-road edition van
m10 draad eind er in dop 30 eroverheen goeie dikke ring erachter en dan een boutje aandraaien, en vaak weer een beetje los draaien en kruipolie spuiten (maar dat is logisch toch)Florus schreef:Pcies,zat al op die vraag te wachtenjochem de haas schreef:Ziet er goed uit......nu zeker 80 mm naar beneden ? ( is namelijk standaard vraag als men hun auto nog aan het opbouwen zijn en het blijkt dat ie wat hoog op de poten staat
)
,heb v/d week al geprobeerd om 'm te verlagen,maar 't zaakie zit zo vast als een huis,had er niet bij stil gestaan toen de as eronder uit was om 'm gelijk gangbaar te maken
,Heb nu al 2x een m10 draadeind door midden gedraaid,dus voorlopig vind ik het wel ff goed,of heeft er iemand nog een gouden tip hoe ik het wel los kan krijgen?
Ivo8hoven schreef:Goed bezig daar in W'xveen..., wie loopt er voor....![]()
'T is niet aan de uitlaatkant gedaan volgens mij,de kop is er verders niet af,motorretje loop verder als een zonnetje,dus verders laat ik alles voorlopig lekker zittenAbel schreef:Tja het blijft gunstiger waarschijnlijk. Maar dit is voor een turbo motor en wat voor invloed het dan nog heeft? Het zal altijd wel te merken zijn.
Is het ook aan de uitlaat kant gedaan?? En als je je kop toch zo in je handen hebt, Haal de kleppen los om de speling te cheken.
Hoorde laatst op tv dat ze daar zo'n meter of 60 pijp in lassen. De tering.Steven schreef:Die van jou is nog ziek veel stijver, die gaat direct op de achterbrugbevestiging![]()
En er zijn heel veel klassen en hoe zwaarder de klasse, hoe zwaarder de kooiconstructie. Kijk maar es naar de WRC-kooien, das echt een heel netwerk.