om even op die uitlaten discussie terug te komen.... ik heb ook erg veel uitlaten onder me 5je gehad, te weten:
- OMP volledig systeem zonder tussendemper met einddempert. mooie donkere brom, lullig klein eindstukje. dof geluid met terugschakelen.
daar moest iets meer herrie in komen.
- Devil Groep N. Uitlaat waar ik het meeste plezier van heb gehad, de buren bij me ouders in de straat ook. Asociaal hard, stationair net een tractor. Samen met me broertje hebben we de buurt erg lang geterroriseerd (ook snachts whehe

), ff uitdraaien terug van de FNB

Vooral met 3x antraciet GTT vol gas in ze 1 door de winkelstraat in Beverwijk herrinner ik me als de dag van gister

.
Toen kwam de T25, en dus ook een uitlaat met een dikkere diameter. In afwachting van de sidepipe van K-tec was er de:
- home made uitlaat 60mm van JL Tuning. ben ik ook mee op de vermogensbank bij freddy cane geweest. geen tussendemper, einddemper unicerseel met een stukkie rvs sierpijp. bijna geen geluid in de auto, buiten was het bij gas geven goed hoorbaar.
- Eindelijk na lang wachten de sidepipe

Verreweg de beste uitlaat uit het rijtje qua performance. Voelde goed aan, alleen het resoneren was iets minder. Turbo spinde megasnel op, je merkte gewoon dattie het lekker kwijt kon. Geluid was machtig, vangrails waren me grootste vriend met ramen open, en in de herfst had je een mooie bladblazer voor de goten bij pa en moe
Aangezien een sidepipe met demper onder de handrem in combi met -6 verlagen niet te doen is, verkopen die handel. We nemen een K-tec 2,25 inch slash tail cut RVS systeem. Heeeeeeeeerlijk qua rust in de auto, maar als je je gas intrapt brult ie echt heel lekker. Fijnste uitlaat uit het rijtje. En een heel mooi eindstuk als je het mij vraagt.
Kom je weer uit bij de smaakkwestie. Iedereen moet nemen wat ie wil, maar een Reesmus en een Zweetbring horen onder Opel en VW vind ik.
Voor de rest lekker nemen wat je mooi vind natuurlijk, en iedereen mag komen luisteren hoor