Hardst in mijn 525i denk ik, zo rond de 240 ... hoewel mijn Golf ook zo hard ging (getuned), maar dan toch liever in mijn 525

wat voor auto is dat?
daar zit behoorlijk snelheid in danFrankB schreef:Bijna goed Steven! Het is een 'licht' gemodificeerde Porsche 944 Turbo (2.5 liter 8V - 4 cilinder).
daar zit behoorlijk snelheid in danFrankB schreef:Bijna goed Steven! Het is een 'licht' gemodificeerde Porsche 944 Turbo (2.5 liter 8V - 4 cilinder).
Dat klopt helemaal! De laatste tijd kun je me echter niet meer tegen zijn gekomen. Althans niet in de maranchino rodekingpin schreef:@FrankB, dit zou wel heel frapant zijn, maar heb jij een Bordeux/bruin kleur Porsche 944, en woon je in Almelo !!!
Dan kom ik je bijna elke ochtend tegemoet, ik moet namelijk altijd naar Almelo.
Enige tijd terug heb ik de standaard versnellingsbak vervangen door een kortere bak met sper. De top ligt nu rond de 250 echte kilometers. Met de Alpine moet je dat toch kunnen redden!?Luco/Alpine-racer schreef:daar zit behoorlijk snelheid in danFrankB schreef:Bijna goed Steven! Het is een 'licht' gemodificeerde Porsche 944 Turbo (2.5 liter 8V - 4 cilinder).zal ik vet moeite mee hebben
![]()
nou die geven ze ook maar op voor 250 hoorFrankB schreef:Enige tijd terug heb ik de standaard versnellingsbak vervangen door een kortere bak met sper. De top ligt nu rond de 250 echte kilometers. Met de Alpine moet je dat toch kunnen redden!?Luco/Alpine-racer schreef:daar zit behoorlijk snelheid in danFrankB schreef:Bijna goed Steven! Het is een 'licht' gemodificeerde Porsche 944 Turbo (2.5 liter 8V - 4 cilinder).zal ik vet moeite mee hebben
![]()
ik heb in een chevrolet matiz toch al net boven de 160 gehaald!Ivo8hoven schreef:Een Deawhooo Matiz......erg eng maaar 155 km/u