maar hoezo spelling en grammatica? alles klopt wel aardig toch?
Hier kan ik me bij aansluitenMerijn schreef:Enneh, doe effe wat aan je nederlanse spelling en grammatica als je serieus over wilt komen.
Daar ben ik het opzich wel met je eens! Maar dan moeten idd die andere belastingen geschrapt worden. En aangezien ze dat ook niet gaan doen moet die prijs gewoon weer omlaag. Het is nu al 17,5 cent duurder dan in januari.Riël schreef:Vergeet maar dat de prijs omlaag gaat. Ze kunnen beter schrappen in de rest van de kosten (belastingen en bpm etc) als in de benzineprijs.
Ik vind de benzineprijs de enige EERLIJKE belasting die je betaald.
Hoe meer je rijdt, hoe meer je betaald
Hoe onzuiniger je auto, hoe slechter voor 't milieu, hoe meer je betaald
nou, denk maar niet dat al die centen besteed worden aan t milieu, wegen enz, want dan waren de problemen een stuk minderRiël schreef:Vergeet maar dat de prijs omlaag gaat. Ze kunnen beter schrappen in de rest van de kosten (belastingen en bpm etc) als in de benzineprijs.
Ik vind de benzineprijs de enige EERLIJKE belasting die je betaald.
Hoe meer je rijdt, hoe meer je betaald
Hoe onzuiniger je auto, hoe slechter voor 't milieu, hoe meer je betaald
Dan ben je uitgegaan van absurde hoogte van 80 dollar?Merijn schreef:Dan wordt 'ie (simpel gerekend) nog eens $0,15 duurder, maar dan heb ik de BTW-stijging nog niet meegerekend.
denk niet dat shell ook zo denktMerijn schreef:Ja, dan heb ik $56 tegen $80 gezet... Scheelt $0.15 per liter.
mag je blij zijn dat je in het noorden woont want ik betaal 1,41.Xabre schreef:hier bij een onbemand vaag merkloos pompie betaalde ik in januari nog 1,149 voor een liter 98 ongelood, nu al 1,256![]()
ik reed laatst langs de Q8 daar was het wel 1,36
Ik ben ook student, en heb dus ook een gratis OV.Merijn schreef:Als ik eerlijk ben, vind ik het wel een beetje overdreven. Niet dat ik het je niet gun, maar eigenlijk vind ik het nergens op slaan.