Answer It Stevie

hahaha mafkeesSteven schreef:Nee, van mij niet
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeErik Olijnsma schreef:het zijn bijna 600 posts, gisteren bijna alles doorgespit, en dan zou je niet iets over het hoofd mogen/kunnen lezen?
Als het nou net zo was als in dat GTTi project ok, maar dit zijn 12 pagina's. dus iets dubbel vragen mag dan toch hopelijk wel.
paz-maniac schreef:er heeft in dit topic, of een ander over FMIC eens een link gestaan naar een site waar een boel intercoolers op stonden met de maten erbij, heeft iemand deze link nog, ik kan em hier zo snel niet meer terug vinden
voor 100 euro zal je geen samco slangen hebben gok ikSteven schreef:Juist lekker zelf fabrieken die zooi.
Ik was voor nog geen 100 euri klaar
Tis alleen geen bling, maja dat boeit me niet zo, komt binnenkort toch wel weer wat groters voor
JiggyMF schreef:voor 100 euro zal je geen samco slangen hebben gok ikSteven schreef:Juist lekker zelf fabrieken die zooi.
Ik was voor nog geen 100 euri klaar
Tis alleen geen bling, maja dat boeit me niet zo, komt binnenkort toch wel weer wat groters voor
900 euro voor die set is niet gek duur. Het is gewoon een universele FMIC van forge, waar de rechteraansluiting naar achteren verplaatst is ivm ruimte. Vergeet niet dat er een lading slangen bijzit voor die 900 euro als ik me niet vergis.
Ik heb de FMIC van forge gehaald en zelf de samco slangen los gekocht, mn eigen trajecten gemaakt etc en ik ben in totaal duurder uit dan die 900 euro.
grtz jiggy
1> mijn traject loopt denk ik anders als dat van jou,en bij mij is het incl custom bochten voor t luchtfilter en het hele deel naar de turbo elbow toe, die heb ik in de berekening meegenomen. Ik had ook nog wat vacuum slang e.d. Ik had in totaal iets van 13-14 bochten zo op de gok.Florus schreef: Forge set zelf samengesteld:
Intercooler :360 euro
6x 90graden bocht:150 euro
2x45graden bocht:60 euro
2x recht :14 euro
8x alu pijp gepolijst:153 euro of 1 meter RVS pijp van:23 euro
+ aantal slangenklemmen
Totaal: 607 euro![]()
een chargecooler is wat ruimte betreft niet te kloppen... en wat rendement betreft geloof ik ook niet....AREXSTYLE schreef:@Jiggy: was het niet beter om een chargecooler te kopen dan?? Beter rendement + kleinere turbogat?
Ik hoor net van een jongen met een willy turbo dat zijn chargecooler juist weinig rendement heeft, adviseerde mij een FMIC.AREXSTYLE schreef:@Jiggy: was het niet beter om een chargecooler te kopen dan?? Beter rendement + kleinere turbogat?
tja, ik heb het advies opgevolgd van een 'expert" , en omdat mijn IC gewoon, ook als t 30 graden is ijs-en ijskoud aanvoeld.... daar gaat t toch om geloof ikFlorus schreef:Stel: Ik kan voor een heel mooi prijsje aan een chargecooler komen,ik twijfel nu tussen FMIC en Charge cooler,wat geeft nu het meeste rendement?,heb het hele topic al gelezen maar harde bewijzen zijn er nog niet echt.............