Vandaag in Belgie, Zolder, diverse snelle Clio`s, Megane Coupes en 2x 5GTT`s voorzien van 16v-blokjes gezien. Kentekens niet kunnen zien, hadden wel van die vreemde reclame stickers op de carosserie zitten....
Vandaag gespot op het Duitse autosportfestival: 1 RTC lid met "foute" kleding aan.:D Diegene liep in een shirtje van Ford, had een petje op van Ford, ik daarentegen liep wel met m'n RTC-shirtje aan.
Opa,
Ik had je beloofd dit op het forum te zetten, dus bij deze
Gisteren gezien in Enschede, een zilvergrijze ClioRS, kenteken ??-FD-??. Hij ree met tegemoet, ik zag op de zijruiten RTC stikkers zitten..Wie was dit?
*) Een zwarte GTT fase 2 uit 89. Kenteken NT-GV-18, in zeer matige staat! fase 1 voorbumper, eerst rood geweest en daarna met mascara of zo zwart gemaakt. roest op de vreemdste plaatsen, bijvoorbeeld halverwege de c-stijl. De achterraampjes zijn dichtgekit, de stoffen bekleding van de deuren is her en der los gaan zitten, zonnedakje, lichtmetalen 5-spaaks velgen 14 inch van een voor mij onbekend merk. Het logootje in het hart van de velgen lijkt op het Porsche-logo. De teller geeft 23.000km aan, maar te zien aan het felle oranje van de metertjes zit er een redelijk nieuwe in. Op het voorraam is met rode letters heel groot "open" geschreven omdat hij dienst doet als openingsbord voor een garage hier in Purmerend. De prijs voor dit in zeer matige staat verkerend exemplaar is maar liefst 1900 euroŽs!!!
*) Bij een andere garage in Purmerend staat een grijze GTT in een zo mogelijk nóg slechtere staat! Kenteken is GS-RN-72. Echt overal roest! zijskirts die gescheurt zijn, aan de rechterzijde ontbrak deze in het geheel, de achterraampjes zijn aan de buitenzijde gewoon dicht getaped met een soort textiel-tape! De bestuurdersstoel komt uit een GTS of zo. De teller geeft 175.000km aan. De auto staat op 5-spaaks Borbet velgen die behoorlijk geoxideerd zijn. De auto is ook nog eens voorzien van een "vrolijke" striping van Tin-Line of zo, wat zekers niet zou misstaan op een Polo uit 83. Het geheel maakt mij als GT liefhebber zéér verdrietig! (En moet ongeveer 1000 euro opleveren).
*) Bij dezelfde garage staat in de showroom een blauwe Clio 16V met kenteken XB-ZR-52, volgens het kaartje uit 92. Voorzien van fase 1 velgen en voor de rest in een redelijke staat, wél de gebruikelijke roestplekken op de achterschermen. De prijs die ze er voor vragen is 5423 euro.
*) En nog steeds bij dezelfde handelaar staat een witte GTT met kenteken TN-12-FT. Een fase 2, voorzien van een Remus einddemper maar verders standaard. Zo te zien niet alteveel roest, de knapste die ik vandaag gezien heb. Wel een behoorlijke tik van voren gekregen waardoor de onderste lip van de bumper afgebroken is, de grill kapot is en je ziet onder het voorraam waar de twee uiteinden van de motorkap over de parrafan geschuurd is. Ik moet er wél bij zeggen dat deze auto volgens mij in het verleden ooit is overgespoten. De staat van deze auto is ondanks de zichtbare schade redelijk omdat er gewoon niet zo veel roest aanwezig is, in ieder geval niet in het plaatwerk. Hoe de bodem is kon ik helaas niet zien. Ook het interieur is nog redelijk netjes. Wel wat slijtage aan de voorstoelen, maar ja, dat hebben ze bijna allemaal. Een kilometerstand van zoŽn 133.000km volgens de teller. Vraagprijs ongeveer 1300 euro. Deze en de vorige twee staan overigens bij garage Noordzee in Purmerend.
Vandaag op de N201 door uithoorn richting aalsmeer, witte GTT, phase 1 met meegespoten bumpers, gele mistlichten en een renault-sport banner op de achterruit.
Vanmiddag in Dordt gezien:
* geparkeerd aan de Merwede straat, een GT Turbo in restauratie.
* op de Laan der Verenigde Naties (thv de Ames) een parelmoer witte GT Turbo. Zag er netjes uit.
vanmiddag op de lange nieuwstraat in ijmuiden (winkelstraat) een blauwe 19 16V chamade, ik zie m wel vaker rijden, met grand prix velgen en een kofferbakspoiler. iemand?
Heb er wel 3 zien staan bij Renault Hub Oss.. Zijn voor export naar Engeland.. De verkoper kon me vertellen dat daar de echte Renault liefhebber m kochten en hier in nederland het over het algemeen mensen zijn die veel poen hebben...
Gezien terwijl ik met de camionette rondscheurde.
In Kapellen (Belgie) Kalmthoutsesteenweg.
Rond 11h00
Knal-rode R5GTT phase 1 met witte velgen.
Nederlandse plaat !
Wegens mijn duizelwekkende snelheid (of was het nu die rode GTT) heb ik het kenteken niet kunnen zien.
Zag er wel strak uit.. die twee seconden dat ik hem gezien heb
XtronX 5 GTT ph2 schreef:Gezien terwijl ik met de camionette rondscheurde.
In Kapellen (Belgie) Kalmthoutsesteenweg.
Rond 11h00
Knal-rode R5GTT phase 1 met witte velgen.
Nederlandse plaat !
Wegens mijn duizelwekkende snelheid (of was het nu die rode GTT) heb ik het kenteken niet kunnen zien.
Zag er wel strak uit.. die twee seconden dat ik hem gezien heb
Hey dat was ikke. Ik heb gisteren een nieuwe caberateur gekocht bij Raapers in belgie.
Tis trouwens een phase 2 met phase 1 site scirts.
Zojuist gespot op Rijksweg te Sittard... Bergingsvoertuig, met achterop knalrode 5 GTT, zwaar beschadigd, kenteken kon ik hierdoor niet zien.. Mooie velgskes (wat er nog van over was)...
Moontje schreef:Zojuist gespot op Rijksweg te Sittard... Bergingsvoertuig, met achterop knalrode 5 GTT, zwaar beschadigd, kenteken kon ik hierdoor niet zien.. Mooie velgskes (wat er nog van over was)...