De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Mark coupe16v schreef:Gisteren gezien in Den Haag (loosduinen)
en zwarte 5GTT met kenteken LL-XJ-55 (kan er naast zitten).

Zag er heel strak uit trouwens :)

Hehhe dat is die van mij....

Ik woon in loosduinen...
mail me anders een keertje...

gr maik.. mail is maik.p@renault-tuning.nl
Riël
Über-Spammer

Moontje schreef:Gespot 2 maal !!!!!!! Riel :D :D :D

Tunnelstraat te Sittard om 13.05 uur en Burg. Coonenplein (bij mij voor de deur) te Limbricht om 15.40 uur...
Gespot: 2 maal !!! Auto van moontje, zonder moontje, bij moontje voor :D:D
Anonymous

Gespot Zaterdag 21uur op de A1 (bathmen)

Een twingo met rothmans kleuren, volgens mij is dat die turbo.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Arjan, dat kan goed kloppen, hij bleef slapen bij Nick in Enschede.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Anonymous

Hij viel mij op door de kleuren. Ik wist haast wel zeker dat hij dat moest zijn. En hij reed idd richting Enschede, ik ging naar A'dam voor mijn werk.

Mzzl... :p
Nick (germanstyle)

Vandaag in Gronau .... ongeveer 5 a 7 voetbalvelden vol met Renaults :D :D :D :D :D :D

Welke dat kan ik allemaal niet meer op gaan noemen hoor :lol: :lol:
Rob

Afgelope vrijdag:
Een zwarte R5GTT CABRIO, weet het nummerbord niet meer.
stond op de Luikerweg op St. pieter in Maastricht
Rob
Patrick L.

Vandaag in Belgie, Zolder, diverse snelle Clio`s, Megane Coupes en 2x 5GTT`s voorzien van 16v-blokjes gezien. Kentekens niet kunnen zien, hadden wel van die vreemde reclame stickers op de carosserie zitten.... :D
Jasper16v

vandaag in gronau, duitsland, stonden allemaal renaults op een grasveld....echt wazig :D
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

DOnderdag op de A28 t.h.v. nunspeet, achter op een auto transporter:

Cup clio ZG-51-HV (donkerblauw)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Arjen

Vrijdagavond in Hoogeveen:
R19 16v phase 1 in de kleur zwart. In prima staat. Er zat een NL power sticker op de voorruit.

Zaterdagochtend op de A28 bij Zwolle:
R19 16v phase 2 in de kleur blauw. deze auto stond op een auto-ambulance.
catrinus

Zaterdag middag gespot. Een parelmoer witte phase1 op een autoambulance. Deze ging naar peize voor een paint job :p
There will be plenty of time to rest when your dead
frank_williams

vandaag rond 18:30 een grijze 5 alpine op de lunetstraat, reed (als een speer) weg bij het pompstation. kenteken kon ik niet zien.
gille
Contacteer:

vandaag een R5GTE op mijn parking straf he door de kabouters gebracht zeker (nee geen raamkabouters)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Vandaag gezien op het binnenterrein van het tt-circuit tijdens het Duitse autosportfestival: een blauwe R19 16v Ph.1; kenteken: ZK-99-LH.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Vandaag gespot op het Duitse autosportfestival: 1 RTC lid met "foute" kleding aan.:wink::D Diegene liep in een shirtje van Ford, had een petje op van Ford, ik daarentegen liep wel met m'n RTC-shirtje aan.:)

Opa,
Ik had je beloofd dit op het forum te zetten, dus bij deze :p
che

Gespot in Rotterdam, voor de Calypso, 21.30 (half 10 's avonds voor de minderen onder ons.. :wink: )

Clio 16V Williams Blue (maar dan zonder het goud)

Met 4 mensen erin, 2 jongens, 2 meisjes...

Nummbord weet ik niet zeker meer, maar was iets van,

HV-DS-##

Iemand enig idee?

(ps.. Liep van het station naar huis)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gisteren gezien in Enschede, een zilvergrijze ClioRS, kenteken ??-FD-??. Hij ree met tegemoet, ik zag op de zijruiten RTC stikkers zitten..Wie was dit?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Rudo

Vandaag gespot in Purmerend:

*) Een zwarte GTT fase 2 uit 89. Kenteken NT-GV-18, in zeer matige staat! fase 1 voorbumper, eerst rood geweest en daarna met mascara of zo zwart gemaakt. roest op de vreemdste plaatsen, bijvoorbeeld halverwege de c-stijl. De achterraampjes zijn dichtgekit, de stoffen bekleding van de deuren is her en der los gaan zitten, zonnedakje, lichtmetalen 5-spaaks velgen 14 inch van een voor mij onbekend merk. Het logootje in het hart van de velgen lijkt op het Porsche-logo. De teller geeft 23.000km aan, maar te zien aan het felle oranje van de metertjes zit er een redelijk nieuwe in. Op het voorraam is met rode letters heel groot "open" geschreven omdat hij dienst doet als openingsbord voor een garage hier in Purmerend. De prijs voor dit in zeer matige staat verkerend exemplaar is maar liefst 1900 euroŽs!!!

*) Bij een andere garage in Purmerend staat een grijze GTT in een zo mogelijk nóg slechtere staat! Kenteken is GS-RN-72. Echt overal roest! zijskirts die gescheurt zijn, aan de rechterzijde ontbrak deze in het geheel, de achterraampjes zijn aan de buitenzijde gewoon dicht getaped met een soort textiel-tape! De bestuurdersstoel komt uit een GTS of zo. De teller geeft 175.000km aan. De auto staat op 5-spaaks Borbet velgen die behoorlijk geoxideerd zijn. De auto is ook nog eens voorzien van een "vrolijke" striping van Tin-Line of zo, wat zekers niet zou misstaan op een Polo uit 83. Het geheel maakt mij als GT liefhebber zéér verdrietig! (En moet ongeveer 1000 euro opleveren).

*) Bij dezelfde garage staat in de showroom een blauwe Clio 16V met kenteken XB-ZR-52, volgens het kaartje uit 92. Voorzien van fase 1 velgen en voor de rest in een redelijke staat, wél de gebruikelijke roestplekken op de achterschermen. De prijs die ze er voor vragen is 5423 euro.

*) En nog steeds bij dezelfde handelaar staat een witte GTT met kenteken TN-12-FT. Een fase 2, voorzien van een Remus einddemper maar verders standaard. Zo te zien niet alteveel roest, de knapste die ik vandaag gezien heb. Wel een behoorlijke tik van voren gekregen waardoor de onderste lip van de bumper afgebroken is, de grill kapot is en je ziet onder het voorraam waar de twee uiteinden van de motorkap over de parrafan geschuurd is. Ik moet er wél bij zeggen dat deze auto volgens mij in het verleden ooit is overgespoten. De staat van deze auto is ondanks de zichtbare schade redelijk omdat er gewoon niet zo veel roest aanwezig is, in ieder geval niet in het plaatwerk. Hoe de bodem is kon ik helaas niet zien. Ook het interieur is nog redelijk netjes. Wel wat slijtage aan de voorstoelen, maar ja, dat hebben ze bijna allemaal. Een kilometerstand van zoŽn 133.000km volgens de teller. Vraagprijs ongeveer 1300 euro. Deze en de vorige twee staan overigens bij garage Noordzee in Purmerend.
Tijn
Contacteer:

Vandaag op de N201 door uithoorn richting aalsmeer, witte GTT, phase 1 met meegespoten bumpers, gele mistlichten en een renault-sport banner op de achterruit.
there is no spoon.
Maus

Vanmiddag in Dordt gezien:
* geparkeerd aan de Merwede straat, een GT Turbo in restauratie.
* op de Laan der Verenigde Naties (thv de Ames) een parelmoer witte GT Turbo. Zag er netjes uit.
~thijs~
Contacteer:

Vanmorgen gespot op de zijlweg een zilvergrijze GTT, zag er goed uit
Verder was ie wel helemaal standaard en er reed een wat oudere vrouw in
-Ray-
Contacteer:

vanmiddag op de lange nieuwstraat in ijmuiden (winkelstraat) een blauwe 19 16V chamade, ik zie m wel vaker rijden, met grand prix velgen en een kofferbakspoiler. iemand? :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Mark coupe16v
Contacteer:

Net gezien op de melis stokelaan in Den Haag.
Een witte 5, kenteken niet gezien :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Mark coupe16v schreef:Net gezien op de melis stokelaan in Den Haag.
Een witte 5, kenteken niet gezien :)

Deze is van Frank V...
Phase2 GTT. zeer netjes.

Ook 1 van de jongens van het haagsgroepie :D
edwinvr
Contacteer:

vanavond gezien in Rotterdam op de Schoonegge (bij de Slinge): R19 16V, in het zwart, 3 deurs met spoilert, kenteken GR-ZV-30
Ron RS

Net gezien 3 zilver grijze clio s v6 :) stonden op een trailer langs de A15.
Armando

Heb er wel 3 zien staan bij Renault Hub Oss.. Zijn voor export naar Engeland.. De verkoper kon me vertellen dat daar de echte Renault liefhebber m kochten en hier in nederland het over het algemeen mensen zijn die veel poen hebben...
Ron RS

ja maar die lief hebbers hebben dan ook aardig wat poen nodig.

Maar als je zo`n ding koop word je vanzelf wel lief hebber
Mark G
Contacteer:

Gezien terwijl ik met de camionette rondscheurde.
In Kapellen (Belgie) Kalmthoutsesteenweg.
Rond 11h00
Knal-rode R5GTT phase 1 met witte velgen.
Nederlandse plaat !
Wegens mijn duizelwekkende snelheid (of was het nu die rode GTT) heb ik het kenteken niet kunnen zien.
Zag er wel strak uit.. die twee seconden dat ik hem gezien heb :lol:
~thijs~
Contacteer:

Donderdag avond (koopavond) in haarlem op de gedempte oude gracht om 20.30 uur een zwarte clio 16V, standaard, was alleen verlaagd, kenteken LZ-JL-90
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

XtronX 5 GTT ph2 schreef:Gezien terwijl ik met de camionette rondscheurde.
In Kapellen (Belgie) Kalmthoutsesteenweg.
Rond 11h00
Knal-rode R5GTT phase 1 met witte velgen.
Nederlandse plaat !
Wegens mijn duizelwekkende snelheid (of was het nu die rode GTT) heb ik het kenteken niet kunnen zien.
Zag er wel strak uit.. die twee seconden dat ik hem gezien heb :lol:

Hey dat was ikke. Ik heb gisteren een nieuwe caberateur gekocht bij Raapers in belgie. :D
Tis trouwens een phase 2 met phase 1 site scirts.

Mazzelzzzzzzzzzzz
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Zojuist gespot op Rijksweg te Sittard... Bergingsvoertuig, met achterop knalrode 5 GTT, zwaar beschadigd, kenteken kon ik hierdoor niet zien.. Mooie velgskes (wat er nog van over was)... :( :(

Hopelijk niemand van ons !!!
RickGT TURBO
Contacteer:

Moontje schreef:Zojuist gespot op Rijksweg te Sittard... Bergingsvoertuig, met achterop knalrode 5 GTT, zwaar beschadigd, kenteken kon ik hierdoor niet zien.. Mooie velgskes (wat er nog van over was)... :( :(

Hopelijk niemand van ons !!!
Tering!!!!!

Ik was het niet in ieder geval.....

verder nog meer rode GTtjes ?
~thijs~
Contacteer:

Volgens mij zag ik kaatje woensdagochtend rijden op het kruispunt bij de zijlweg richting raaks in een blauwe 5 gtt, klopt dat?
Gesloten