jeroen.k schreef:Wat ik trouwens erger vondt dan de Kadett is dat iedereen netjes in de rij stond te wachten en Maik zn GT er zo voor zette (want hij had gereseveerd...wij allemaal toch?) maar ja, dat was misschien ook omdat de mijnes in de rij stond
Ik had de meines netjes warm gereden en als ik dan weer lekker in de rij blijf staan is hij weer koud, kan ik weer opnieuw beginnen.
Maar dan weten we het voor de volgende keer.
Netjes een nummertje trekken
jeroen.k schreef:Wat ik trouwens erger vondt dan de Kadett is dat iedereen netjes in de rij stond te wachten en Maik zn GT er zo voor zette (want hij had gereseveerd...wij allemaal toch?) maar ja, dat was misschien ook omdat de mijnes in de rij stond
Ik had de meines netjes warm gereden en als ik dan weer lekker in de rij blijf staan is hij weer koud, kan ik weer opnieuw beginnen.
Maar dan weten we het voor de volgende keer.
Netjes een nummertje trekken
Ach...begrijp het wel hoor Maar voor de volgende keer is het misschien handig om een lijst te maken met de volgorde...dan kunnen er ook geen misverstanden daarover bestaan, zoals onnodig warmrijden/draaien en dat soort dingz....
Dirk (CRX) schreef:
Geslaagde klein feestje, kleine domper was wel dat meneer Kadett het kennelijk TE moeilijk vond om rustig te rijden en dus een reprimande van mevrouw Cane kon verwachten..
Ja, dat was jammer inderdaad. Vonden jullie het niet vervelend dat ie tussendoor ging? Eigenlijk moesten de Renaults eerst toch?
ik vond het niet erg,hij heeft ook netjes gewacht en betaald...en als hij het niet leuk zou vinden om naar onze auto's te kijken,was hij ook niet uit cappele a/d ijssel gekomen.
Dirk (CRX) schreef:
Geslaagde klein feestje, kleine domper was wel dat meneer Kadett het kennelijk TE moeilijk vond om rustig te rijden en dus een reprimande van mevrouw Cane kon verwachten..
Ja, dat was jammer inderdaad. Vonden jullie het niet vervelend dat ie tussendoor ging? Eigenlijk moesten de Renaults eerst toch?
ik vond het niet erg,hij heeft ook netjes gewacht en betaald...en als hij het niet leuk zou vinden om naar onze auto's te kijken,was hij ook niet uit cappele a/d ijssel gekomen.
Hij en zn maatje hadden wel een leuke dag denk ik ja!
Heel mooi en leerzaam. Maar zouden de mensen die de uitdraaien posten en ook even bij kunnen zetten om wat voor auto het gaat en dan mischien nog wat meer info b.v. de aanpassingen, turbo druk, enz.
Sander schreef:Heel mooi en leerzaam. Maar zouden de mensen die de uitdraaien posten en ook even bij kunnen zetten om wat voor auto het gaat en dan mischien nog wat meer info b.v. de aanpassingen, turbo druk, enz.
alvast bedankt,
S nder
Turbodruk staat erbij (turbodruk is over het algemeen GT Turbotjes )
Aanpassingen voor de meeste turbo's was druk verhogen en andere turbo erop. + hier en daar wat slangen etc.
Sander schreef:Heel mooi en leerzaam. Maar zouden de mensen die de uitdraaien posten en ook even bij kunnen zetten om wat voor auto het gaat en dan mischien nog wat meer info b.v. de aanpassingen, turbo druk, enz.
alvast bedankt,
S nder
Aanpassingen voor de meeste turbo's was druk verhogen en andere turbo erop. + hier en daar wat slangen etc.
Ik zie het ja, heb niet goed gekeken sorry. Maar werd hij boven of onder de gasklep gemeten????
Die rode is vermogen aan de krukas (terug gerekend) die daaronder weet ik eigenlijk niet en de laagste is aan de wielen...maar er is niet gekeken naar fabrieksopgaves...
Wanneer is de volgende meeting ? Want dit was zeer succesvol als ik dit zo lees...
Ik wil ook wel eens de bank op als ik me andere blok er binnenkort in heb
(en niet gaan beginnen als: 'had je er maar bij moeten zijn')
Maik (WOOFER) schreef:
maareh, maik?
232 nm ?
Die pk's blijven wel een beetje achter nu of niet ? dacht dat apparaat op veel meer druk kon lopen.... of lees ik nu scheel....
ik was ik al bang voor
apparaat kan idd meer druk,maar mijn koppeling nog even niet.
dit jaar gaat ik nog wel op de vermogensbank en komt er minimaal 200+ uitrollen
Dit is een belofte
Dat is een forse druk onder de klep, dan zo er toch qua pk's meer uit moet komen ja. Maar goed is niet slecht. Dat van mij ook niet met mijn 0,8 bar onder de klep en dan 128,9Pk aan de wielen.
Maar wat was je Co nu vollast?? want die staat er niet op bij jou toch? (voor dat ik weer niet goed heb gekeken)
S nder
En die 200Pk+ dat is aan het wiel of kruk?
Laatst gewijzigd door Sander op ma 25 aug 2003 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
@JP, is Marco er ook nog opgeweest met de station???
p.s. bezinedruk moet je veranderen in de elekronika en niet met een power boost valve, standaard membraam gaat tot 3,4 bar dat moet meer dan genoeg zijn om een goede CO te hebben zelfs in hoge toeren.
RO 16v schreef:Ziet er allemaal goed uit, leuke dag dus geweest.
p.s. bezinedruk moet je veranderen in de elekronika en niet met een power boost valve, standaard membraam gaat tot 3,4 bar dat moet meer dan genoeg zijn om een goede CO te hebben zelfs in hoge toeren.
Heeft benzinedruk omhoog schroeven enkel zin bij tuning ?
RO 16v schreef:Ziet er allemaal goed uit, leuke dag dus geweest.
Heeft benzinedruk omhoog schroeven enkel zin bij tuning ?
Jasper clio 16v schreef:Hoe verander je die in de elektronika ? Zit dat in de chip ?
Elekronika/Chip is hetzelfde in de volksmond, het zit in de chip, voor meer info moet je het Menno maar eens vragen want van een chip progameren heb ik nog geen kaas gegeten.