sorrie jongens, maak het volgende week goed...
pffffChris schreef:TSS.-Ray- schreef:`ja en ik kan weer eens niet
Vroeger was alles anders, toen wist je op wie je kon rekenen..
TSS.
Ohw, ik had er zeker eenRobert dB. schreef:pffffChris schreef:TSS.-Ray- schreef:`ja en ik kan weer eens niet
Vroeger was alles anders, toen wist je op wie je kon rekenen..
TSS.
Blijkbaar denken die jongenlui tegenwoordig alles te kunnen maken.. Maar wat doe je eraan Robert?Robert dB. schreef:Nee.....dat Ree het nu zomaar vlak voor vrijdag laat afwetendat kan toch gewoon niet?!
Hoor die oude man eens spreken!Chris schreef:Blijkbaar denken die jongenlui tegenwoordig alles te kunnen maken.. Maar wat doe je eraan Robert?Robert dB. schreef:Nee.....dat Ree het nu zomaar vlak voor vrijdag laat afwetendat kan toch gewoon niet?!
Ja we kunnen niet allemaal van Telstar houden.Robert dB. schreef:Nee.....dat Ree het nu zomaar vlak voor vrijdag laat afwetendat kan toch gewoon niet?!
wou jij wat zeggen???Robert dB. schreef:Nee.....dat Ree het nu zomaar vlak voor vrijdag laat afwetendat kan toch gewoon niet?!
nah ik ga niet ette bij de mac maar ben er rond 20:15 Paul....tot zo!Ploegah schreef:Wie O Wie
Is er net als ik om een uur of half acht om te eten bij de mac ???
(kom gelijk uit mijn werk)
Ik vrees dat dat een Mc alone word paul.Ploegah schreef:Wie O Wie
probeer je anders te vermaken in de ballenbak?!stephan schreef:Ik vrees dat dat een Mc alone word paul.Ploegah schreef:Wie O Wie
hier de voorlopige opkomst vanaf de FNO.-Ray- schreef:Vrijdag 28 februari 2003 komen naar de Friday Nightmeeting in Bodegraven:
- Chris. R5GTT*.
- Robert. Clio Williams.
- Beaat. Clio Williams.
- Rudo. R5GTT.
- Ray. R5GTT.
- JP. R5GTT.
- Steven. R5GTT.
- Stephan. R5L.
En de FNO dudes??
Kom je ook? Quoot de lijst dan en zet jezelf ertussen.