PatrickG schreef:Zo'n devil spruitstukkie merk je ook wel goed hoor.
Heb jij dr eentje?
500 euro de set CatcamsPatrickG schreef:JaWouterW schreef:PatrickG schreef:Zo'n devil spruitstukkie merk je ook wel goed hoor.
Heb jij dr eentje?
Met andere nokkenassen ga je helemaal hard, maar dat kost ook wel wat.
Wat zitten er nu voor kleppen en assen in dan?J-P-S schreef:ben vandaag prijzen gaan vragen. mijn williams blok gaat binnenkort uitelkaar, en zal jullie op de hoogte houden van de kosten van onderdelen.
het is een 2.0 achterberg wat helemaal opnieuw opgebouwd word.
er zitten al grote kleppen, scherpe assen etc in. maar doordat de vorige eigenaar heeft gereden met kapotte oliepomp moet de precieze schade nog worden vastgesteld.
ik ben wel geinteresseerd in een 4-2-1 devil spruitstuk, maar dan moet ik eerst mijn eigen 4-1 devil spruitstuk verkopen wat op een willy zit, MET bijbehorende voorpijp.
Echt waar?!Marcel B. schreef:Originele williams nokkenassen
Leg eens uit aub. Want ik snap je niet... Afstellen doe je toch zowiezo op de bank?RonaldClio16v schreef:Zo net een setje CatjesCams besteld.
Verstelbaare nokkenasrollen gaat niks worden ivm verstellen. Er moet te veel gedemonteerd worden na iedere meting op rollenbank.
Maar weet er iemand wat voor nokkenassen er orgieneel in een Williams zitten?
willy nokkenassen hebben een fractie meer lift dan de 1.8 assen. Scheelt nie zo veel als 'echte' snelle nokkenassen.RonaldClio16v schreef:Echt waar?!Marcel B. schreef:Originele williams nokkenassen![]()
![]()
dat klopt. maar je kunt dan je in en uitlaat regelen t.o.v. elkaar. en als je gewoon hobbyist bent ga je hier zeker niet mee knoeien.Leg eens uit aub. Want ik snap je niet... Afstellen doe je toch zowiezo op de bank?
ow?J-P-S schreef: maar je kunt dan je in en uitlaat regelen t.o.v. elkaar. en als je gewoon hobbyist bent ga je hier zeker niet mee knoeien.
.
Vooral als je em vergeet goed vast te maken.Menno schreef:ow?J-P-S schreef: maar je kunt dan je in en uitlaat regelen t.o.v. elkaar. en als je gewoon hobbyist bent ga je hier zeker niet mee knoeien.
.![]()
Is toch juist leuk? Rustig weggetje en een imbussleutel, en je vermaakt je kostelijk
J-P-S schreef:ja oke,
maar met scherpe assen ben je toch al goed? of haal je met verstelbare tandwielen nog meer eruit qua vermogen?
GeniustheGzA schreef:het kan altijd beter natuurlijk. Maar volgens mij, en anderen die er dan meer verstand van schijnen te hebben
, loopt ie aardig lekker en hangt ie bijzonder goed aan het gas
.