Rik Hamberg schreef:[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /43906.jpg[/img]

Ik heb wel 200 Autoweeks die je mag doorzoeken, ergens staat er een test vanJasper16v schreef:Wat een meesterlijke bak die biturbo, wat zal dat een straf zijn om daar in te mogen rijden...NOT
Heeft iemand ook rij impresses van die safrane ? Kan me niet herinneren er ooit een gelezen te hebben.
ben vrijdag en zondag nog door wieringen geredenLady Justice schreef:Ik kom altijd heel veel R19's tegen de laatste tijd, maar heel weinig 16v's en eigenlijk nooit een 5gtt. Ben zondag naar Rotterdam geweest, nou dan denk je dat je wel es iemand zou 'spotten'. Nee dus.
Joost (DoubleYou) schreef:Zojuist een Clio met sticker op zij-achterruit (zag van afstandje, maar was ter grootte van de RTC sticker) op de Hengelosestraat aardig snel linksaf zien slaan het bedrijventerrein op (bij de Kwantum). Ik dacht dat het een 16V was, donkere kleur (erg donkergroen of erg donkerblauw, richting zwart maar het was geen zwart). Wie?
dacht dat het een F2 was want de stikkers liepen door op de deur.-Ray- schreef:bestaat een GTE eigelijk ook in fase 1??
Probeer er wel altijd op te letten of ik misschien iemand spot. Heeft nog wel es tot bijna botsingen geleid... *oeps*Jordi - Clio 16V schreef:ben vrijdag en zondag nog door wieringen geredenLady Justice schreef:Ik kom altijd heel veel R19's tegen de laatste tijd, maar heel weinig 16v's en eigenlijk nooit een 5gtt. Ben zondag naar Rotterdam geweest, nou dan denk je dat je wel es iemand zou 'spotten'. Nee dus.
misschien?
![]()
gr Jordi