laat maar komen, kwil wel es weten wat zon ding doetKeisuki schreef: En Jo ik heb geen starlet, maar ik heb wel een Dodge dus kom maar op en ja ik heb al veel gepresteerd

laat maar komen, kwil wel es weten wat zon ding doetKeisuki schreef: En Jo ik heb geen starlet, maar ik heb wel een Dodge dus kom maar op en ja ik heb al veel gepresteerd
De 1.3 12v doet het echt in 9.nogwat autotrader en getimed op die van me schoonzus.Arno17 schreef:Autoweek heeft het over 10.5 seconden op zijn snelst, dus waar haal je dat vandaan?.........dat van die kennis klopt, ik lees alle verhalen over allerlei merken auto's.starlet zit nog in 9 sec op de 100, je moet je kennis niet beperken tot 1 merk word je kortzichtig van
Wat is er mis mee om dat in twijfel te trekken, tevens gebruikt hij er humor bij, ik snap het probleem niet?de humor is hier soms ver te zoeken bitch bitch bitchen is het enige wat hier gebeurd neem nou die post van die mod. van net Als die gast toch zegt dat ie 180 ging, ging ie 180
En ja een Clio 1.4 16V moet ook de 180 op de teller halen, met gemak zal het niet zijn maar dat is een ander verhaal.
Wij hadden vroeger een Simca 1100 station en die haalde ook op de teller de 180, als de weg maar lang genoeg was.
Kijk en nu is de volgende vraag, wat heb je dan allemaal al gepresteerd?...ik ben benieuwd!maar ik heb wel een Dodge dus kom maar op en ja ik heb al veel gepresteerd
Autotrader, grappig dat die uit dezelfde database putten als Autoweek, maar laat maar, ik geloof je wel, totdat je bij een sprint het aflegt tegen een Clio1.6 16V, die moet ook in 9.6 seconden op de 100 zittenGa ik niet op in ik heb niet het idee heb dat ik me moet bewijzen, er werd gezegd, zware taal...zelf al iets gepresteerd? .
Ben heus geen perfecte sprinter, zeg alleen dat ik weinig mensen ken die goed kunnen sprinten
wat zei je ook alweer Ray?Keisuki schreef:Neon 2.0 l 16v 1085 kilo bouwjaar 95 (scherpe nokkenas) fase1, zou een turboproject worden maar is duur spul voor dat ding dus hij gaat binnenkort weg![]()
Was het laatste dennis
De humor is hier helemaal niet ver te zoeken, die is er voor de meeste altijd! Omdat een hoop mensen elkaar persoonlijk kennen kun je sommige dingen met een gerust hart zeggen. Dat dat bij sommige nieuwelingen in het verkeerde keelgat schiet...........tja, daar kan ook ik niets aan doen...................Keisuki schreef:de humor is hier soms ver te zoeken bitch bitch bitchen is het enige wat hier gebeurd neem nou die post van die mod. van netAls die gast toch zegt dat ie 180 ging, ging ie 180
wacht ff dan tot de alpine klaar isJob-turbo schreef:We moeten maar eens een RTC sprint wedstrijd houden
ok wie kopt 'm inLuco/Alpine-racer schreef:wacht ff dan tot de alpine klaar isJob-turbo schreef:We moeten maar eens een RTC sprint wedstrijd houden![]()
![]()
![]()
ikke, Luco, binnen 10 jaar dan ofzow ?ForeverYoung schreef:ok wie kopt 'm inLuco/Alpine-racer schreef:wacht ff dan tot de alpine klaar isJob-turbo schreef:We moeten maar eens een RTC sprint wedstrijd houden![]()
![]()
![]()
tog leuk dat je het probeertBram (vospower) schreef:gister R19 ts tegen een porche GT3. nog nooit zo kansloos verloren, maar zo vet om die gt3 zijn weg te vliegen
Altijd proberen. Er gaat niks boven het geluid van die 6 cylinder boxer bij volgas! Jammer dat ze zo duur zijn...willow schreef:tog leuk dat je het probeertBram (vospower) schreef:gister R19 ts tegen een porche GT3. nog nooit zo kansloos verloren, maar zo vet om die gt3 zijn weg te vliegenmaar zo'n apparaat zit 2x zo snel aan de honderd dan jij waarschijnlijk
sinds wanneer heeft een golf V GTI een 1.8 turbo???Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......
BMW 320 d - VW Golf V GTI
Ja jammer van die 1.8 turbo....![]()
![]()
(leuk hoor, toen ie de type aanduiding zag....weheee)
sinds 99 ongeveerwillow schreef:sinds wanneer heeft een golf V GTI een 1.8 turbo???Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......
![]()
(leuk hoor, toen ie de type aanduiding zag....weheee)![]()
2.0 fsi turbo is ut200 pk
de bestuurder van de porche zag me geilen op zn wagen, dus gaf hij even een kleine demonstratie toen hij mij gas hoorde geven. was erg leuk#Ron# schreef:Altijd proberen. Er gaat niks boven het geluid van die 6 cylinder boxer bij volgas! Jammer dat ze zo duur zijn...willow schreef:tog leuk dat je het probeertBram (vospower) schreef:gister R19 ts tegen een porche GT3. nog nooit zo kansloos verloren, maar zo vet om die gt3 zijn weg te vliegenmaar zo'n apparaat zit 2x zo snel aan de honderd dan jij waarschijnlijk
Ronnie B. schreef:sinds 99 ongeveerwillow schreef:sinds wanneer heeft een golf V GTI een 1.8 turbo???Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......
![]()
(leuk hoor, toen ie de type aanduiding zag....weheee)![]()
2.0 fsi turbo is ut200 pk