ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gast

Keisuki schreef: En Jo ik heb geen starlet, maar ik heb wel een Dodge dus kom maar op en ja ik heb al veel gepresteerd
laat maar komen, kwil wel es weten wat zon ding doet >-)
Tom
Moderator
Car: MB

wat een gezeur zeg............
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Keisuki

Arno17 schreef:
starlet zit nog in 9 sec op de 100, je moet je kennis niet beperken tot 1 merk word je kortzichtig van
Autoweek heeft het over 10.5 seconden op zijn snelst, dus waar haal je dat vandaan?.........dat van die kennis klopt, ik lees alle verhalen over allerlei merken auto's.
de humor is hier soms ver te zoeken bitch bitch bitchen is het enige wat hier gebeurd neem nou die post van die mod. van net Als die gast toch zegt dat ie 180 ging, ging ie 180
Wat is er mis mee om dat in twijfel te trekken, tevens gebruikt hij er humor bij, ik snap het probleem niet?
En ja een Clio 1.4 16V moet ook de 180 op de teller halen, met gemak zal het niet zijn maar dat is een ander verhaal.
Wij hadden vroeger een Simca 1100 station en die haalde ook op de teller de 180, als de weg maar lang genoeg was.
maar ik heb wel een Dodge dus kom maar op en ja ik heb al veel gepresteerd
Kijk en nu is de volgende vraag, wat heb je dan allemaal al gepresteerd?...ik ben benieuwd!
De 1.3 12v doet het echt in 9.nogwat autotrader en getimed op die van me schoonzus.

Opzich is er niks mee maar dan word het zo van, jou woord tegen de mijne en al helemaal als het over een ander merk auto gaat, heb zelf een pug306 1.4 8v mpi gehad en die kon het ook (wind mee) want normaal kon je niet harder als 165 maar ze kunnen het dus wel en die is ook nog groter als een 206.

Ga ik niet op in ik heb niet het idee heb dat ik me moet bewijzen, er werd gezegd, zware taal...zelf al iets gepresteerd? :~ .
Ben heus geen perfecte sprinter, zeg alleen dat ik weinig mensen ken die goed kunnen sprinten :lol:
turbo powerrrrrrrr
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Ga ik niet op in ik heb niet het idee heb dat ik me moet bewijzen, er werd gezegd, zware taal...zelf al iets gepresteerd? .
Ben heus geen perfecte sprinter, zeg alleen dat ik weinig mensen ken die goed kunnen sprinten
Autotrader, grappig dat die uit dezelfde database putten als Autoweek, maar laat maar, ik geloof je wel, totdat je bij een sprint het aflegt tegen een Clio1.6 16V, die moet ook in 9.6 seconden op de 100 zitten

Nou, dan even vermelden welk soort Dodge?
Dat sprintje trekken is inderdaad een kunst!

En waar je het woordje als gebruikt, vervang dat svp door het woordje dan
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

De chat mag hier weer ophouden. Danku
Keisuki

Neon 2.0 l 16v 1085 kilo bouwjaar 95 (scherpe nokkenas) fase1, zou een turboproject worden maar is duur spul voor dat ding dus hij gaat binnenkort weg (U)

Was het laatste dennis
turbo powerrrrrrrr
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Heb mijn Clio 1 RT 1.4 wel eens 185km/h op de teller geklokt. Wel bij de tunnel op de A5 het laatste stukje. 8)
Gast

Keisuki schreef:Neon 2.0 l 16v 1085 kilo bouwjaar 95 (scherpe nokkenas) fase1, zou een turboproject worden maar is duur spul voor dat ding dus hij gaat binnenkort weg (U)

Was het laatste dennis
wat zei je ook alweer Ray? :beer:

(sorry Dennis O-) )
Tom
Moderator
Car: MB

Keisuki schreef:de humor is hier soms ver te zoeken bitch bitch bitchen is het enige wat hier gebeurd neem nou die post van die mod. van net (S) Als die gast toch zegt dat ie 180 ging, ging ie 180 :lol:
De humor is hier helemaal niet ver te zoeken, die is er voor de meeste altijd! Omdat een hoop mensen elkaar persoonlijk kennen kun je sommige dingen met een gerust hart zeggen. Dat dat bij sommige nieuwelingen in het verkeerde keelgat schiet...........tja, daar kan ook ik niets aan doen................... (N).

Maar laten we het leuk proberen te houden en dit topic te gebruiken voor wat het is. Dus niet voor auto's die verkocht gaan worden omdat je ze niet kunt betalen maar voor praktijk situaties waarin je gewonnen of verloren hebt van een leuke tegen partij
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Keisuki

mijn excusses meneer de voorzitter (F) ze houden niet meer op :lol:

maakt toch een hoop los op z'n middag

en jo die neon blijft tot mijn beschikking ook al gaat ie weg trek geen conclusies als je de feiten niet kent en me GTT blijft :p :D
turbo powerrrrrrrr
Gast

jah hallo, lees dan eerst zelf es wat je hier neerpoot :~ Wie trekt er trouwens conclussies ? In alles wat je schrijft staat wel minstens één tegenstrijdigheid. Pfff, het boeit me al niet meer. Hopelijk ontmoeten we elkaar wel eens onder de weg met gelijk welke wagen dan ook. Let wel, voor een starlet start ik em niet eens.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

ik wil dan wel met Jo meerijden. Die heeft een grote achterruit waardoor ik dan prima de achterblijvers kan zien :lol:

EN DAN NU ECHT WEER ONTOPIC.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Job-turbo schreef:We moeten maar eens een RTC sprint wedstrijd houden >-)
wacht ff dan tot de alpine klaar is :D :D :D
achterwielaangedreven en gewicht achterin dus altijd veel meer grip dan een voorwielaandrijver :wink:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:
ok wie kopt 'm in :D
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Job-turbo
Contacteer:

Ik ga voor geen enkele uitdaging uit de weg :D
Gast

ForeverYoung schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
ok wie kopt 'm in :D
ikke, Luco, binnen 10 jaar dan ofzow ? :D (just kidding mate O-) )
SMILLIAW

zooo, ben weer ff lekker gesmoked door een honda prelude 2.2 turbo, maar ik heb ook een golf vr6 mogen smoken :smoke:
Robke
Car: Lexus IS250

Net bij een stoplicht hier in de stad stond een petje met een Frod Escrot 1.6 16V naast me.
Hij was wat sneller weg, want iuk liet de koppeling net wat te snel los.
Toen ik eenmaal in de tweede versnelling zat reed ik alweer naast hem en daarna liep ik alleen maar dik op hem uit. :lol:

Dit was overigens met behulp van Charade 1.3 power. :pompom:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Duwde die je clio voort ? je charade........ :p
Chris@R5

Leuk man zo'n GTE :D
Op mijn 'Dikke-auto's-pesten'-lijstje staan al:

- Volvo D5 AWD (Snelweg, sprintje vanaf 80km/u bij invoegen)
- Audi A6 ....type onbekend... (Zat te drukken, geef gas, hij ook. Hij gaf op bij 180km/u en 200meter achterstand :D )

Achja, ik lok verder niemand uit, maar als van die knulletjes met hun dikke leasebak eens weer met bijde beentjes op de grond gezet moeten worden... :smoke:
Steven
Car: M536

Leuk he, wat meer vermogen :D
Ferdy
Über-Spammer

jochem de haas schreef:Duwde die je clio voort ? je charade........ :p
onderschat Rob niet in zn charade... :lol:
Chris@R5

Steven schreef:Leuk he, wat meer vermogen :D
Tis dan geen turbo, maar dit is best lachen :D
Bram (vospower)

gister R19 ts tegen een porche GT3. nog nooit zo kansloos verloren, maar zo vet om die gt3 zijn weg te vliegen
willow

Bram (vospower) schreef:gister R19 ts tegen een porche GT3. nog nooit zo kansloos verloren, maar zo vet om die gt3 zijn weg te vliegen
tog leuk dat je het probeert :D maar zo'n apparaat zit 2x zo snel aan de honderd dan jij waarschijnlijk (Y)
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

willow schreef:
Bram (vospower) schreef:gister R19 ts tegen een porche GT3. nog nooit zo kansloos verloren, maar zo vet om die gt3 zijn weg te vliegen
tog leuk dat je het probeert :D maar zo'n apparaat zit 2x zo snel aan de honderd dan jij waarschijnlijk (Y)
Altijd proberen. Er gaat niks boven het geluid van die 6 cylinder boxer bij volgas! Jammer dat ze zo duur zijn...
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Over TDI gesproken, gister een Sharan TDI die niet aan de kant wilde, had me eerst met een tering gang ingehaald daarna naar rechts gaan en gas bij geven zodat ik hem niet kon inhalen :lol: dacht hij.....altijd leuk om hem dan voorbij te gaan en dan zo dat je net naast hem even overschakeld naar 4 terwijl hij met raam open rijdt.

Ook gister nog even een Saab 93 non turbo op de staart gezeten, moest wel elke keer gas loslaten. :smoke:
Ronnie B.
Contacteer:

Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......

BMW 320 d - VW Golf V GTI

Ja jammer van die 1.8 turbo.... :D :D

(leuk hoor, toen ie de type aanduiding zag....weheee)
willow

Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......

sinds wanneer heeft een golf V GTI een 1.8 turbo??? :)

2.0 fsi turbo is ut 8) 200 pk
Riël
Über-Spammer

19 16v vs 306xsi 8v

Getver, kreeg dat ding niet van mijn bumper :p gelijk op, all the way.

*edit*

volgens de specificaties ben ik 2 sec sneller op de 100 :S En ik weet zeker dat aan die peug niets gedaan is, dus mijn 19 is traag :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ronnie B.
Contacteer:

willow schreef:
Ronnie B. schreef:Dit is ook wel lache...., die reactie van de bestuurder was echt super.......

sinds 99 ongeveer
Bram (vospower)

#Ron# schreef:
willow schreef:
Altijd proberen. Er gaat niks boven het geluid van die 6 cylinder boxer bij volgas! Jammer dat ze zo duur zijn...
de bestuurder van de porche zag me geilen op zn wagen, dus gaf hij even een kleine demonstratie toen hij mij gas hoorde geven. was erg leuk :worship: :smoke:
Daniël W.
Car: 5TL-T

5TL-T vs. AXGT (vanuit stilstand): hij kwam beter weg, ik had hem alsnog in de 1e versnelling te pakken 8) :pompom:

5TL-T vs. Scooby WRX 2002 (stilstand): :sad: :nopom: ik had echt geen schijn van kans (wel de eerste meters door een betere start), maar gaaf om die boxer te horen brullen (Y)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Kier

Gister op de (slinger) dijk van Moordrecht... Megane 2.016 tegen Ibiza Cupra..

Kreeg hem maar niet van me achterbumper af :(
Keisuki

Ronnie B. schreef:
willow schreef:

sinds 99 ongeveer

En ze hebben nu ook 1 met een 1.4 turbo en mechanische compressor :smoke: de Golf V GT TSI Twincharger
turbo powerrrrrrrr
Gesloten