Meerderen die begin Mei de Ring over willen? Lijkt me leuk om met een groep te gaan.
Da meende nie , tuurlijk is dat leuker maar er zijn er regelmatig nlers te vinden als het weer goed is .Steven schreef:Nouja een volledig georganiseerd ringweekend is nog leuker
We kunnen hier op het forum een beetje afstemmen of er interesse is? Ik hoef zelf geen heel weekend, als het maar lekker weer is. Dus kies maar een datumSteven schreef:Nouja een volledig georganiseerd ringweekend is nog leuker
Zover ik weet is dat het enige Green Hell Weekend dit jaar, behalve begin Maart maar dan zal het wel heel druk zijn.tutuur schreef:Hoe schikt 5-8 mei bij iedereen? Dit is toch wel een ultieme kans, zo ver ik weet de enige keer in het jaar dat ie zo lang achter elkaar open is?
De vorige keer heb ik het geregeld en toen waren we meen ik inclusief ontbijt 30 euro kwijt pp. Geen gedoe met een tent (inclusief schoonmaken naderhand) en comfortabel slapenSteven schreef:Laatste keren sliepen we bij het Onroad Cafe in Leimbach, bijna net zo basic als kramperen, alleen hoef je zelf geen tent mee te nemen
Zelf heb ik nog geen idee hoeveel rondjes ik wil doen.Michel Huisman schreef:Ja dat scheelt een hoop gedoe. En zoveel duurder is dat niet als kamperen.
Rekenvoorbeeldje Viktoria voor 1 overnachting :
€4,90 per persoon per overnachting
€7,50 voor auto + tent
€1,- douche
€9,- ontbijt (heel duur ja)
= €22,40
Het rekenvoorbeeld was van de camping, die heet Viktoria. Voor amper €8,- meer per overnachting zit je dus bij onroad caféStephRS schreef: Misschien een idee om een lijst te maken met geïnteresseerden en contact te leggen met Viktoria.