Tja hij was ook wel ietwat rot he Rob

Appels en rotte peren in dit geval.-Ray- schreef:hoe bedoel je appels en peren vergelijken
geen idee wanneer de eerste willie er was, vandaar dat ik dat er ff bijzette, maar goed.....niet relevant dusMerijn schreef:Er zijn geen Willies van voor 1-1-1993, dus dat lijkt me niet relevant... Maar goed, probeer het maar.
En een buis erin lassen zal zeker werken als geluidsdemper?StyxX schreef:hol slaan van binnen is ook geen optie omdat dat een geluid maakt van hier tot tokio
Die kat zit er niet omdat hij er van onder zo mooi uit ziet of omdat hij zo lekker warm blijft voor de monteurs in de winter..........Als die uitstoot goed zou zijn zonder kat had meneer reno er echt niet zo'n duur ding tussen gefrotStyxX schreef:Nee ik weet niet 100% zeker of ie er doorkomt maar het is het proberen waard. Het gaat mij erom dat het op het eerste gezicht gewoon lijkt alsof de cat eronder zit. Als de uitstoot dan ook goed is is ie er door.
dan moet je minder gaan zuipen waarschijnlijkStyxX schreef:Dat klinkt zeker beter maar t probleem is dat ik echt amper cash heb
Ben student en heb wat geld verzameld omdat ik 2 nieuwe voorbanden nodig heb dus die cat kan ik er nu niet bij hebbenT is al lastig genoeg om mn willi in een goede conditie te houden