Hahah nee grapje, weet niet of ik kan, heb namelijk mn eigen auto nog steeds niet, is inmiddels al een maand bij de garage!
Alle 4 de velgen worden opnieuw gespoten dus dat is alvast wat positiefs

En zaterdag heb ik al HELEMAAAAAAAAAAAL zin in

jij hebt de toertocht van vorige keer ook niet meegemaakt. die was echt vetttMerijn schreef:Ik wacht nog effe wie er allemaal meegaan en dan maak ik mijn keuze. Ik ga pertinent niet zelf rijden, want zelfs nu ik dik 700 euro van de belasting heb gevangen, zit ik nog in de rode cijfers.
ja dat klop wel, ik zou er dan ook eerst eens een expert naar het blok laten kijken.Merijn schreef: Nee, dat bedoel ik niet.
snap ik wel hoor
Merijn schreef: Maar de historie van de auto vind ik niet puik...![]()
snap ik wel hoorMerijn schreef: Nee, dat bedoel ik niet.
ja dat klop wel, ik zou er dan ook eerst eens een expert naar het blok laten kijken.Merijn schreef: Maar de historie van de auto vind ik niet puik...![]()
De voorzitter, Maykel zwarte Clio, is nog op vakantie, dus hij zal niet aanwezig zijn. De 205 man rijdt nu zolang in de Citroen ZX 1.8i Furio van zijn zus. Hij zal wrschlk niet komen. Rob rode Clio weet ik niet en de Witte denk ik ook niet! Bovendien is de Williams dan nog niet klaar! Heb nu naast plaatschade ook nog een elektrisch probleem. Een paar dagen na het ongeluk scheed de Willy ermee uit tijdens het rijden! Alarmlichten en licht doen het gewoon. Alleen wanneer je het contact omdraait gaat de kerstboom niet aan! Geen contact, geen kachel, geen radio, geen ramen en spiegels. Geen idee wat er aan de hand is. Staat nu bij ome renault en morgen (woensdag 7aug.) komt de schade-"expert" kijken of het ongeluk gerelateerd is. 3x raden wat hij morgen zegt.......... weet nu het antwoord al zullen we maar zeggen......Merijn schreef:Enneh, wat denken de onderstaande personen ervan?
Rory!
Jan-Paul
Jesper
Frits
Martijn
Tom (Hitman)
Bart
Niels (RT)
Jeroen
Wilco
Mannen van Armee Francaise
duidelijk,waarschijnlijk heb ik er dan nog apk opMerijn schreef:Gaan er nog mensen naar Lelystad aanstaande zondag?
Maar weet je ook hoe zijn naam heet??ant1 schreef:ik weet ook waar jou bed slaaptNielske schreef:"ik weet waar jou huis woont!"
owh nee, das hier in Helmond![]()
Geen idee. Maar dan moet het contact het toch wel doen??? Nu brand er niet eens een lampjeMerijn schreef:Kan het niet zo zijn dat je startonderbreker gewoon niet uitgezet kan worden? Daar lijkt het wel op!
mmm... zal ik dat wel hier postenPATRICK-CLIO schreef:@johan, wat is er allemaal mis dan met je eigen clio?