Nee, nee, nee!
Wil je over Den Bosch rijden? Als ik op Routenet.nl kijk, dan stuurt 'ie je over Den Bosch. Ik vind alles best, maar of het echt de kortste route is weet ik niet.
Ik zal het verhaal maar beginnen vanaf de A50 Den Bosch - Nijmegen:
Neem op de A50 de afslag Wijchen/Nijmegen. Je komt dan terecht op de A326. Meteen de eerste afslag neem je, richting Niftrik. Beneden bij de kruising ga je naar rechts, waarna de op een rotonde terecht komt. Neem die 3/4 rond (naar links dus). Volg deze wel (gaat omhoog, brug of zo) tot de volgende rotonde. Ga hier rechts (1/4 rond). Volg deze weg, je gaat de dijk op. Als je op de dijk zit moet je de 1e straat links hebben. Volg die weg. Als je bijna aan het einde bent, moet je effe goed kijken waar je heen moet, want het is een rare situatie, die ik niet goed kan uitleggen. Je moet rechts, naar beneden, naar de kleine 'jachthaven'. Als je daar naar beneden rijdt, dan zie je ons vanzelf wel staan, denk ik.
P.S.: FNO'ers, check deze beschrijving effe. Het zal niet de eerste keer zijn dat er mensen fout rijden, door mijn toedoen.