RCB Visit Alpine @ Dieppe (thx aan Kevinb)
ps: de pics staan eigenlijk in omgekeerde volgorde maar maakt eigenlijk geen moer uit

ENJOY!
Klik op slideshow, steeds makkelijk.
http://photobucket.com/albums/v293/coro ... 21%20juni/
grts, Jo
Er staan er wel meer tussen van de RTC!Droes schreef:http://daguet.chez.tiscali.fr/photos%20 ... %20cab.htm
Kgeloof dat er trouwens eentje tussenstaat van iemand van de RTC hier, de oranje..
Tzegt me vaag iets dat i te koop stond
Bron: CC
prachteg man die foto's, moet leuk geweest zijn....-jo- schreef:Na lang wachten is het er van gekomen! De pics zijn der!!!
ps: de pics staan eigenlijk in omgekeerde volgorde maar maakt eigenlijk geen moer uit![]()
ENJOY!
grts, Jo
oh, dan hoef ik ook ff niet verder te zoekenChris schreef:Heel eevoudig, jezelf ff lid maken van de club.M.Bas schreef:hoe kan je trouwens je avatar instellen? ik zie echt nergens die optie
euh...in groep naar Dieppe gereden...Megane sport, enkele Clio V6-kes...enkele clio sports.... Moet ik nog meer uitleg geven? Bij het uitkomen van een rotonde iets teveel het gaspedaal ingetrapt. Er werd nog geprobeerd van te corrigeren maar helaas...stoeprand over en de gracht binnen (sloot in).Joost (DoubleYou) schreef:Wat is er gebeurd dan met die V6!?
Zeer mooi
Meet and Beat Mr. X!
De strijd om de Mr. X Challenge is gestreden. In de bloedstollende achtervolging van Mr. X had jij die beslissende edge, dat extra snelle reactievermogen. Je hebt dan ook... gewonnen! Gefeliciteerd!
Jij bent uitgenodigd voor dé Mr. X Challenge. Op donderdag 7 oktober is Mr. X in Zandvoort, en jij bent een van de uitverkorenen om tegen hem te racen op het circuit. Je mag 1 persoon meenemen. Die kan getuige zijn van jouw ongetwijfeld legendarische prestaties.
Je krijgt nog een officiële uitnodiging per post. Daarin vind je alle informatie die je nodig hebt om naar de racedag te komen, zoals een routebeschrijving.
Mr. X, normaal de kalmte zelf, kijkt met spanning uit naar jullie ontmoeting. Blijf kalm. En Beat Mr. X.
De strijd om de Mr. X Challenge is gestreden. In de bloedstollende achtervolging van Mr. X had jij die beslissende edge, dat extra snelle reactievermogen. Je hebt dan ook... gewonnen! Gefeliciteerd!
Jij bent uitgenodigd voor dé Mr. X Challenge. Op donderdag 7 oktober is Mr. X in Zandvoort, en jij bent een van de uitverkorenen om tegen hem te racen op het circuit. Je mag 1 persoon meenemen. Die kan getuige zijn van jouw ongetwijfeld legendarische prestaties.
Je krijgt nog een officiële uitnodiging per post. Daarin vind je alle informatie die je nodig hebt om naar de racedag te komen, zoals een routebeschrijving.
Staat al behoorlijk lang te koop.
Dubbele post..Droes schreef:Aangezien mijn pa Expert is bij Renault België-Luxemburg kon i vandaag gaan testen met alle Renault Modus'sen die er zullen uitgebracht worden.
Hij heeft vandaag dus ook met de Modus 1.6 16v gereden. (zwaarste benzine motor die er voor is)
Ook werd er met concurrerende merken gereden, waaronder Fiat, Opel, Volkswagen,...
dus ook met gelijkaardige motoren, gewicht, prijsklasse,...
en om het te citeren met mijn pa zijn woorden:
'Azoe ne Modus da gout gien kloejten veroit'
voor de nederlanders hier:
'Zo een Modus is niet snel'![]()
Conclusie van de expert, deze modus wordt best niet gebruikt in de Super 1600 klasse![]()
greetz
Droes
Geweldig taaltjeDroes schreef: en om het te citeren met mijn pa zijn woorden:
leuk hé, ge kunt u al gaan voorstellen hoeveel moeite ik moet doen om deze zin in het AN te typenStefan T-SPORT schreef:Geweldig taaltjeDroes schreef: en om het te citeren met mijn pa zijn woorden:
Werk ook bij Renault en heb die testritten vorige week ook gedaan.Droes schreef:Aangezien mijn pa Expert is bij Renault België-Luxemburg kon i vandaag gaan testen met alle Renault Modus'sen die er zullen uitgebracht worden.
Hij heeft vandaag dus ook met de Modus 1.6 16v gereden. (zwaarste benzine motor die er voor is)
Ook werd er met concurrerende merken gereden, waaronder Fiat, Opel, Volkswagen,...
dus ook met gelijkaardige motoren, gewicht, prijsklasse,...
en om het te citeren met mijn pa zijn woorden:
voor de nederlanders hier:
'Zo een Modus is niet snel'![]()
Conclusie van de expert, deze modus wordt best niet gebruikt in de Super 1600 klasse![]()
greetz
Droes
jeps,-jo- schreef:Na lang wachten is het er van gekomen! De pics zijn der!!!
ps: de pics staan eigenlijk in omgekeerde volgorde maar maakt eigenlijk geen moer uit![]()
ENJOY!
grts, Jo