of hamilton moet massa er ff afrossen

dan is alonso weer wk
maar ik vrees dat het dat ijskonijn wordt
of rosberg en kubica moeten elkaar erafrossen

nee alonso heeft 1 punt meerPaul1916v schreef:hamilton 2 toch? in t WK?
blijft lastig heLuco/Alpine-racer schreef:nee alonso heeft 1 punt meerPaul1916v schreef:hamilton 2 toch? in t WK?![]()
![]()
eeeeeeeeeeeeh 109Gabri van der Veen schreef:blijft lastig heLuco/Alpine-racer schreef:nee alonso heeft 1 punt meerPaul1916v schreef:hamilton 2 toch? in t WK?![]()
![]()
![]()
107 + 2
of 103 + 6
Zou Alonso dat gedaan hebben???Luco/Alpine-racer schreef:als hamilton nu nog 1 plaatsje wint en alonso laat zich uitvallen is hamilton wk
Die rode overall is mooier dan die lelijke poetsdoek van McLaren.Duupke (Ronald) schreef:Ik vind dit wel een super scenario, dit verzin je niet!!!
Leuke race, en eigenlijk gun ik het Kimi wel. Tis alleen jammer dat ie zo'n lelijke rooie overall draagt.![]()
![]()
antoine schreef:Die rode overall is mooier dan die lelijke poetsdoek van McLaren.Duupke (Ronald) schreef:Ik vind dit wel een super scenario, dit verzin je niet!!!
Leuke race, en eigenlijk gun ik het Kimi wel. Tis alleen jammer dat ie zo'n lelijke rooie overall draagt.![]()
![]()
![]()
Laten we het hopenGabri van der Veen schreef:http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=6542
nog even wachten, misschien dat Hamilton toch kampioen is
Zou wel passen bij de pech die Kimi al jaren heeft, eerst die McLaren die steeds stuk ging en nu weer dit.Luco/Alpine-racer schreef:je wilt toch niet dat het zo beslist wordt