Ik vind het niet gek dat zoiets beslist wordt. De banden zijn gewoon 'onveilig' bij nat. Dat men 'bewust' is is niet echt een argument toch? Ik ben me van zoveel dingen bewust die ook niet mogen met het oog op veiligheid.
Banden/wielen verwisselen als je op het circuit gaat rijden…
Vervelend maar het is toch ook zonde om je goeie circuitbanden te verslijten op de openbare weg waar ze toch niet optimaal kunnen presteren.
Riël schreef:Doen ze dat daarna ook
Trouwens, waarschijnlijk moetendie oekiewoekie banden ook gewoon minimale kwaliteitseisen hebben om hier verkocht te zijn.
Die semi's halen dat bij nat in de verste verte niet, dan presteren ze slechter dan oekiewoekie.
Nah een goeie R888 doet op nat echt wel beter als de goedkoopste Hatsumatsu. Geen twijfel over mogelijk!
Dat verschil merk je niet, als je altijd op je zolderkamertje zit te sturen
Riël schreef:Doen ze dat daarna ook
Trouwens, waarschijnlijk moetendie oekiewoekie banden ook gewoon minimale kwaliteitseisen hebben om hier verkocht te zijn.
Die semi's halen dat bij nat in de verste verte niet, dan presteren ze slechter dan oekiewoekie.
Nah een goeie R888 doet op nat echt wel beter als de goedkoopste Hatsumatsu. Geen twijfel over mogelijk!
Dat verschil merk je niet, als je altijd op je zolderkamertje zit te sturen
Ik heb op de williams powerracer gehad, zaten er onder toen ik em over nam.
Heb daar wat kilometers mee gestuurd en durf met 100% zekerheid te zeggen dat ronald met de r888's meer grip heeft op nat wegdek als ik zie hoe hij mee kwam in de ardennen..
Sorry maar heb daar toch zelf gereden en gevoeld wat de auto deed. Als ik dat vergelijk met die okkiewokkie banden kan ik wel concluderen dat ronald meer grip heeft met semi's...
Maar zo te merken hebben jullie wel ervaring met mijn banden en semi's dus vertel maar waar je meer grip mee hebt op nat....
De Nederlandse wetgeving draait om betutteling van de samenleving
Wat een flauwekul weer zeg, een aparte wet maken voor die 0,01% v/d auto's die op semis worden afgeleverd. Als je een R26R/911 GT3 RS of whatever hebt die origineel op semis geleverd heeft zou ik er lekker pontificaal schijt aan hebben. Dan zou ik de boete lekker voor lief nemen.
Hoeveel werk is het als de differentieel van een clio 16v kapot is om dit te maken, hoelang kan je hier mee doorrijden en wat kost de reparatie
eventueel ongeveer ?
Borgring zit er bij mij nog in ... Heb alleen een beetje veel speling en de "5" & "R" doen niet wat ze horen te doen ...
Hoeveel werk ?? Ik denk dat de meeste arbeid gaat zitten in het eruit & erin zetten van de bak in een Clio 16V.
Deze bakken zijn vrij makkelijk (als je het juiste gereedschap hebt) om uit elkaar te halen (gezien de werkplaatshandboek). Kwa kosten kun je beter op zoek gaan naar een andere gebruikte of als je het goed wilt doen en je hebt er de centen voor, laten reviseren bij Reinier (Canonballman).
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"