verleden jaar is er een ander blok ingekomen. dus denk niet dat er iets gedaan is aan de ontsteking. hebben alleen drie week geleden de rotor even met wat schuurpapier weer schoon gemaakt. wat kosten bougies, bougiekabels en een rotor?? en welke kan ik het beste halen qua merk.BigY schreef:Hoe lang is het geleden dat je het ontstekingsgedeelte hebt vervangen? Zoals kabels, bougies rotor etc.
Want met dit miezerweer, zou het kunnen dat hij daarom wat inhoudt.
ACT: Clio16V I
zijn er voor de rest nog oorzaken die het eventueel kunnen zijn zoals bobine bijv.
dat zijn kabels,bougies en rotor?? waar kan ik dat vinden mb site??Menno schreef:Dan zou ik een setje MagneCore overwegen, kost iets van 110 euro, en is echt goed spul.
op de mb site stond dit setje magnecore kabels. klik hier
nu moet ik alleen nog een paar goede bougies hebben. want die waren voor renault toch ook weer speciaal. anders kan het zijn dat er geen vonk ontstaat.
nu moet ik alleen nog een paar goede bougies hebben. want die waren voor renault toch ook weer speciaal. anders kan het zijn dat er geen vonk ontstaat.
Ik zit te twijfelen... Wat is dikker?
Meegespoten logo:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00463.jpg[/img]
Logo-loos
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... -strak.jpg[/img]
Meegespoten logo:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00463.jpg[/img]
Logo-loos
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... -strak.jpg[/img]
jij geen logo, ik jouw velgen?
Immer wieder die verdammte Holländer

logoloos
Immer wieder die verdammte Holländer
idd, logoloos! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
ik heb er een 449 blauw zonder logo, wou echter dat ik er een met logo had 

Ik zit namelijk te kijken naar een 16v en ik kan nog kiezen of hij strak wordt gemaakt ofnietJ-P-S schreef:ik heb er een 449 blauw zonder logo, wou echter dat ik er een met logo had

-
- Über-Spammer
als het een 449 blauw is in nette staat wil ik hem wel ruilen voor eentje met logoRemon-CL10 schreef:Ik zit namelijk te kijken naar een 16v en ik kan nog kiezen of hij strak wordt gemaakt ofnietJ-P-S schreef:ik heb er een 449 blauw zonder logo, wou echter dat ik er een met logo hadMaar ik moet eerst mijn eigen Clio verkopen voordat ik die 16v kan kopen....

logoloos, mooi strak!
vandaag maar even bij de dealer nieuwe bougies gekocht en erin gezet, en er is geen ruk verandert
nu kan ik nog de bougiekabels vervangen door nieuwe, maar wil eigenlijks zeker weten dat dat het euvel is. nu kon ik ook bij de renault dealer de motor op de computer gooien en uitlezen wat het probleem kan zijn, maar kost dat ik groningen 75 euro + 12.50 computer gebruik en bij dealer in drachten 17.50 voor alles. ben ik nou gek of spoor hier iets niet
zijn er ook mensen die problemen gehad hebben met de bougiekabels of al een keer de motor hebben laten uitlezen door een computer bij de dealen. en weten wat het nu echt kost.

vandaag schade expert langs geweest
de schade die ik heb is 865 euries
terwijl alleen me voorscherm wat lichte krasjes op had zitten en de bumper ook
word weer gunstig uitpakken haha
dus iemand nog een onbeschadigde voorscherm en bumpertje???
de schade die ik heb is 865 euries

terwijl alleen me voorscherm wat lichte krasjes op had zitten en de bumper ook
word weer gunstig uitpakken haha
dus iemand nog een onbeschadigde voorscherm en bumpertje???
@Jiggy: gewoon een vaste prijs afspreken 

zo als het nu lijkt hoeft het al niet meer. clio moest vandaag voor de keuring en voor aardig wat punten afgekeurdHaas schreef:@Jiggy: gewoon een vaste prijs afspreken

mijn voorstoel gaat niet meer vast in het slot als je de stoel naar achteren drukt. is dat een beetje makkelijk te verhelpen??
-
Zijn de achterwiellagers van een 16v conisch?
ik heb vanmiddag mijn schijven achter los gehad. Zonder centrale wielmoer zit er iets wat speling in beide lagers. Met centrale wielmoer vast is de speling 100% verdwenen...lagers maken verder geen geluid of iets dergelijks.
ik heb vanmiddag mijn schijven achter los gehad. Zonder centrale wielmoer zit er iets wat speling in beide lagers. Met centrale wielmoer vast is de speling 100% verdwenen...lagers maken verder geen geluid of iets dergelijks.
gewoon aanberen met een luchtsleutel, dan is t het goed. Niets aan te stellen verder. Als ze geen herrie maken, is het goed. Heb je ook ngo wat geluk gehad denk ik, want meestal zijn ze snel gehemeld, als ze eenmaal niet vast genoeg hebben gezeten...
-
oke, maar zijn ze conisch dan? dus vast is geen speling?
Dit had ik ook met mijn clio, is heel makkelijk te "verhelpen" voor de keuring.jiggy schreef:mijn voorstoel gaat niet meer vast in het slot als je de stoel naar achteren drukt. is dat een beetje makkelijk te verhelpen??
Ik heb er gewoon een klosje hout tussen die stang van het mechanisme onder de stoel en de vloer gedaan.
Zodat hij vast in het slot gedrukt blijft, werkt

Niels-16v schreef:Dit had ik ook met mijn clio, is heel makkelijk te "verhelpen" voor de keuring.jiggy schreef:mijn voorstoel gaat niet meer vast in het slot als je de stoel naar achteren drukt. is dat een beetje makkelijk te verhelpen??
Ik heb er gewoon een klosje hout tussen die stang van het mechanisme onder de stoel en de vloer gedaan.
Zodat hij vast in het slot gedrukt blijft, werkt

Dit was ook alleen voor de keuring, ik heb er nu 2 kuipstoelen in zittenjiggy schreef:Niels-16v schreef:Dit had ik ook met mijn clio, is heel makkelijk te "verhelpen" voor de keuring.jiggy schreef:mijn voorstoel gaat niet meer vast in het slot als je de stoel naar achteren drukt. is dat een beetje makkelijk te verhelpen??
Zodat hij vast in het slot gedrukt blijft, werktjah zo kan het ook
maar koop wel even twee goede stoelen. anders wordt het probleem nooit opgelost.

nee kuipstoelen vindt ik helemaal niets of ze zouden al verstelbaar moeten zijn. geef mij die heerlijke franse clio kuipstoeltjes maarNiels-16v schreef:Dit was ook alleen voor de keuring, ik heb er nu 2 kuipstoelen in zittenjiggy schreef:Niels-16v schreef:Dit had ik ook met mijn clio, is heel makkelijk te "verhelpen" voor de keuring.jiggy schreef:mijn voorstoel gaat niet meer vast in het slot als je de stoel naar achteren drukt. is dat een beetje makkelijk te verhelpen??
Zodat hij vast in het slot gedrukt blijft, werktjah zo kan het ook
maar koop wel even twee goede stoelen. anders wordt het probleem nooit opgelost.