ACT: Twingo I
Ik had het over jouw woepiewappieversterkerDxRsd schreef:maar 24 db is best veel voor een karwei radio![]()
kga voor boven de 100 en de rest ziek wel khoop alleen zelf wel dat het boven de 100 is :$

Mij maakt het niet uit hoeveel DB eruit komt, zolang het maar lekker klinkt

En dat... kan nog wel even duren

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gister voor het eerst 172 op de teller van de Twingo gehad
.
Wat een aanfluiting die teller! Zal wel 150 geweest zijn maximaal
.
Verbruik valt me ook erg tegen moet ik zeggen. 1:12 gemiddeld met tijdig schakelen en bijna nooit fors optrekken (kan ook niet...).

Wat een aanfluiting die teller! Zal wel 150 geweest zijn maximaal
Verbruik valt me ook erg tegen moet ik zeggen. 1:12 gemiddeld met tijdig schakelen en bijna nooit fors optrekken (kan ook niet...).
Welke bandenmaat heb je ook alweer?Chris@R5 schreef:Gister voor het eerst 172 op de teller van de Twingo gehad.
Wat een aanfluiting die teller! Zal wel 150 geweest zijn maximaal.

1:12? Lange of korte afstanden?

Ik dacht dat de mijne onzuinig had gereden laatst... 1:14,8

Ik snap dat gebakje echt niet... Of ik heb echt een MEGA afwijking in mn teller zitten

175-50-r13Jacco Osté schreef:Welke bandenmaat heb je ook alweer?Chris@R5 schreef:Gister voor het eerst 172 op de teller van de Twingo gehad.
Wat een aanfluiting die teller! Zal wel 150 geweest zijn maximaal.
1:12? Lange of korte afstanden?
Ik dacht dat de mijne onzuinig had gereden laatst... 1:14,8
Ik snap dat gebakje echt niet... Of ik heb echt een MEGA afwijking in mn teller zitten

Afwijking tov origineel: -5.253283302063794 %
170 km/h = 161.06941838649155 km/h
Volgens: http://www.xs4all.nl/~haroldb/calculato ... lator.html
K geloof er nix van
K geloof er nix van

Maar nu ga je er van uit dat ie met de originele bandenmaat dus 0% afwijking heeftJacco Osté schreef:Afwijking tov origineel: -5.253283302063794 %
K geloof er nix van
Ik niet, das het programmaatje die da doetChris@R5 schreef:Maar nu ga je er van uit dat ie met de originele bandenmaat dus 0% afwijking heeftJacco Osté schreef:Afwijking tov origineel: -5.253283302063794 %
K geloof er nix van

Ik zeg niet voor nix dat ik die 161 km/h niet geloof

-
Weet er iemand in de buurt van Rotterdam nog een leuk adresje om een motorkap te laten spuiten? en iemand enige id wat dat ongeveer gaat kosten??
http://www.telefoongids.nlTwingoPurpleMonster schreef:Weet er iemand in de buurt van Rotterdam nog een leuk adresje om een motorkap te laten spuiten? en iemand enige id wat dat ongeveer gaat kosten??

-
wijsneusJacco Osté schreef:http://www.telefoongids.nlTwingoPurpleMonster schreef:Weet er iemand in de buurt van Rotterdam nog een leuk adresje om een motorkap te laten spuiten? en iemand enige id wat dat ongeveer gaat kosten??

-
Booskijkers zitten er al op.. ze moeten alleen maar de ouwe kleur eraf halen en opniew in mijn mooie Renault D45 (blauw paars mettalic) kleur spuitenDxRsd schreef:weet alleen dat het rond de 100 a 150 zal gaan liggen als ze alleen maar moeten spuiten als er meer aan moet gebeuren zoals strakzetten met plamuur en het oplassen van booskijkers was ik 350 kwijt dus...
heb je ze er zelf opgezet die booskijkers??? want zou je dan ook niet je luchthapper dicht maken
als je dan toch aant lassen ben zou ik doorgaan
bij mij zeiden ze dat het niet ging die luchthapper dichtmaken omdat dan m'n kap krom zou trekken 

-
Neej ik heb ga de motorkap zo compleet kopen.. ik wil de luchthapper juist open houden... vind het juist leuk die luchthapper...DxRsd schreef:heb je ze er zelf opgezet die booskijkers??? want zou je dan ook niet je luchthapper dicht makenals je dan toch aant lassen ben zou ik doorgaan
bij mij zeiden ze dat het niet ging die luchthapper dichtmaken omdat dan m'n kap krom zou trekken
-
Voor zover ik weet is die ik wil gaan kopen nog helemaal gaaf... Dus ben benieuwd.. maar krijg maar geen PM terugDxRsd schreef:ja ik heb het ook nog maar khad em ook zo gekocht en was toch nog al wat werk aan omdat de booskijker al ingescheurt wasmaar daar weet jacco meer van
![]()
![]()

-
Kweet niet eens wanneer die isDxRsd schreef:ow okzal je denk rond de 100 a 150 kwijt zijn... maar laat jet het doen voor de openingsmeeting?

(5 maart heb het al gevonden

150 euro, daar doe ik een voorbumper, een achterbumper en twee spiegels voor. Inclusief kleine scheurtjes laten makenDxRsd schreef:ow okzal je denk rond de 100 a 150 kwijt zijn... maar laat jet het doen voor de openingsmeeting?

Ik ben zo blij met mijn huisspuiter

ik heb -0.4% afwijking van de standaard bandenmaat, en ik heb een tellerafwijking van iets minder dan 10% ...
mijn bumpers worden gespoten voor de prijs van de lakChris@R5 schreef:150 euro, daar doe ik een voorbumper, een achterbumper en twee spiegels voor. Inclusief kleine scheurtjes laten makenDxRsd schreef:ow okzal je denk rond de 100 a 150 kwijt zijn... maar laat jet het doen voor de openingsmeeting?
![]()
Ik ben zo blij met mijn huisspuiter.

ik wil ook 1 op 12 bij normaal rijdenChris@R5 schreef:Verbruik valt me ook erg tegen moet ik zeggen. 1:12 gemiddeld met tijdig schakelen en bijna nooit fors optrekken (kan ook niet...).

en fors optrekken gaat nog redelijk hoor, maar als ik dat doe ben ik wel ergens rond de 1 op 5. kuch.
maar dan kan ik wel mooi bij blijven met een gemiddelde V6-die-slechts-een-beetje-moeite-doet
ik ben er nochtans slechts 20-30 euro aan kwijtChris@R5 schreef:Dat is de prijs van de lak

dat van mij is wel niet professioneel, maar van t geen ik hem al heb zien doen ziet t er goed uit ... (een motorkap en een bumper)DxRsd schreef:triest hoor iedereen kan hier goedkoper laten spuitenDat is de prijs van de lak![]()
ik wil da ook
k moet nog wel een afspraak maken (waarschijnlijk volgende week ergens) en hopelijk is t ie dan klaar voor 5 maart ...
Nee bij mij is het echt vakwerk. Ik heb er al heel wat dingen laten spuiten voor m'n moeders Twingo en bumpers van andere auto's, maar deze kennis van me weet echt we met een potje verf om te gaan.
Gebeurt ook bij een schadehersteller
Ik zal vanmiddag eens gaan koekeloeren voor een leuk potje onder de 'Swing and go'
(als ik dit deskresearch af krijg...)
Gebeurt ook bij een schadehersteller
Ik zal vanmiddag eens gaan koekeloeren voor een leuk potje onder de 'Swing and go'

(als ik dit deskresearch af krijg...)
Nee bij mij is het echt vakwerk. Ik heb er al heel wat dingen laten spuiten voor m'n moeders Twingo en bumpers van andere auto's, maar deze kennis van me weet echt we met een potje verf om te gaan.
Gebeurt ook bij een schadehersteller![]()
ken je dat voor m'n bumperset ook niet regelen?

-
Jammer dat je helemaal in Drenthe woont anders had je wel wat voor me kunnen regelenChris@R5 schreef:DxRsd schreef:triest hoor iedereen kan hier goedkoper laten spuitenDat is de prijs van de lak![]()
ik wil da ook

en voor mijTwingoPurpleMonster schreef:Jammer dat je helemaal in Drenthe woont anders had je wel wat voor me kunnen regelenChris@R5 schreef:DxRsd schreef:triest hoor iedereen kan hier goedkoper laten spuitenDat is de prijs van de lak![]()
ik wil da ook![]()

-
Regel wat voor ons samenDxRsd schreef:en voor mijTwingoPurpleMonster schreef:Jammer dat je helemaal in Drenthe woont anders had je wel wat voor me kunnen regelenChris@R5 schreef:DxRsd schreef:triest hoor iedereen kan hier goedkoper laten spuitenDat is de prijs van de lak![]()
ik wil da ook![]()
dan komk wel naar drente rijden

(please

Laatst gewijzigd door TwingoPurpleMonster op do 23 feb 2006 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb ook nog een spoilertje, moet alleen wel keine reparatie aan gefixed worden