zonde van je wagenstephan schreef:Ik denk dat ik morgen wel in zoetermeer ben.
if I only had the money

Sta er ook niet om te springendennisvr schreef:zonde van je wagenstephan schreef:Ik denk dat ik morgen wel in zoetermeer ben.
if I only had the money
Ikke !! Eerst effe naar Bodegraven en dan vlug door naar Zoetermeer. Rijden we samen ?Ron RS schreef:Wie gaat er morgen?
edje gaat gezellig vergaderen vanavonddennisvr schreef:misschien naar zoetermeer?Ron RS schreef:das nou jammer.Heb ik eens een keertje tijd gaat er niemand
Edje: wat doe jij morgen?
Lekker bleren met die devil uitlaatstephan schreef:Ik denk dat ik morgen wel in zoetermeer ben.
a12, afslag zoetermeerRickGT TURBO schreef:Ik wil gaan. Maar gaat er verder nog iemand anders? Want ik heb geen idee waar ik heen moet in Zoetermeer. Wel natuurlijk naar bodegraven...
Iemand daar afspreken? Andre?
Robert dB. schreef:Ikke ben Sinterklaas aan het spelen...moet verdo##e nog gedichten schrijven en surprises maken voor vanavond...arhgg
P@TB@D schreef:Als je uit de richting van utrecht komt over de snelweg vanaf A12 dan de eerste afslag Zoetermeer eraf. Dan meteen weer rechts naar beneden rijden.
(Als je dit niet niet en rij je per ongeluk recht door dan zie je op een moment rechts beneden van je silverdome)Dan bij de stoplichten linksaf. Dan bij de eerste stoplichten weer rechtsaf en dan richting het van Tuylpark rijden daar rechstaf dan zie je aan je linkerhand de zoetermeerse SILVERDOME(schaatsbaan) En daar is het.
Als je uit de richting komt van Den-Haag dan moet je ook over de A12 en dan de tweede Afslag Zoetermeer en dan is het linksaf en dan de zelfde route als boven aangegeven staat.
Je hebt mail op je footlocker accountRickGT TURBO schreef:Ik wil gaan. Maar gaat er verder nog iemand anders? Want ik heb geen idee waar ik heen moet in Zoetermeer. Wel natuurlijk naar bodegraven...
Iemand daar afspreken? Andre?
Neem je dan wel een speciaal camerafilter mee zodat je mijn grijze haren niet ziet? Oh wacht, doe wel een pet op.stephan schreef:Zorg dan maar dat je haar goed zit want ik ga filmen
[img]http://photos.msn.nl/imageserver/image. ... YWN4v9hOvQ$$[/img]Steven (Fiets) schreef: Enneh @ P@TB@D:
Ik ben 1x in Zoetermeer geweest, maar jouw routebeschrijving is wel heel erg onduidelijk... sorry maar tis niet echt helder zo.