ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
ik ook... 

dat probleem heb ik met de 21 ook, vanaf dat er hevig bochtenwerk aan te pas komt moet ik afhaken. Ofwel breekt de kont uit ofwel begint ie vooraan te zweven.Luco/Alpine-racer schreef:maar nogal veel rotondes hier dus bij elke rotonde reed ik ze zon 50 meter los![]()
![]()
ja die sukkels durven alleen rechtuit het gas in te trappen
Hopelijk wordt dit weggewerkt met de nieuwe ophanging.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mmm jo heb je een europacupophanging gescoord?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
vandaag ree dr zo'n sjaak in zijn peugeot 206 GT naast me, dat is zo'n limited edition met een gti blok van een 206 erin
we reden kwa snelheid zo'n 50 km/u naast elkaar en toen allebei op het gas, ging goed gelijk op, liep maar klein beetje van hem weg, weet natuurlijk niet hoe hoog hij in toeren zat, toen we begonnen met acceleren, maar een maatje van me heeft ook zo'n uitvoering, en ze zijn best snel, 137 pk standaard, 2 liter 16v, maar een hoger koppel dan een standaard clio 16v volgens mij had die jongen gedacht me er makkelijk uit te rijden ofzo, zo keek hij in ieder geval
in de buurt van scheveningen kwam ik nog een clio v6 tegen met belgsich kenteken die ff flink accelereerde op de tegenliggende rijbaan, ook wel leuk om te zien
blijven leuke wagens, snelheid valt flink tegen van zo'n v6, je verw8 dat ze sneller zijn
we reden kwa snelheid zo'n 50 km/u naast elkaar en toen allebei op het gas, ging goed gelijk op, liep maar klein beetje van hem weg, weet natuurlijk niet hoe hoog hij in toeren zat, toen we begonnen met acceleren, maar een maatje van me heeft ook zo'n uitvoering, en ze zijn best snel, 137 pk standaard, 2 liter 16v, maar een hoger koppel dan een standaard clio 16v volgens mij had die jongen gedacht me er makkelijk uit te rijden ofzo, zo keek hij in ieder geval

in de buurt van scheveningen kwam ik nog een clio v6 tegen met belgsich kenteken die ff flink accelereerde op de tegenliggende rijbaan, ook wel leuk om te zien

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maus schreef:Tja..... wat veel mensen (denk ik) vergeten, is dat een Clio V6 slechts 1340 kilo schoon aan de haak weegt.
das net zo zwaar als een alpine gt turbo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zie mijn signature
Merk : RenaultType : Alpine V6 GT turbo (501)Cilinderinhoud: 2500 ccVermogen: +/_ 240 pkBandenmaat voor: 195/50-15Bandenmaat achter: 245/45-16
Merk : RenaultType : Alpine V6 GT turbo (501)Cilinderinhoud: 2500 ccVermogen: +/_ 240 pkBandenmaat voor: 195/50-15Bandenmaat achter: 245/45-16
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
standaard 225 pk maar je kan heel makkelijk de druk iets opschroeven en een betere cw waarde dan een clioMaus schreef:Die heeft dus al ietsiepietsie meer pk's dan een phase 1 Clio.

slechts???Maus schreef:Tja..... wat veel mensen (denk ik) vergeten, is dat een Clio V6 slechts 1340 kilo schoon aan de haak weegt.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaaf bij benny rapers?-jo- schreef:jupsLuco/Alpine-racer schreef:mmm jo heb je een europacupophanging gescoord?

wat een wanprestatie's levert dat ding, we hebben getest met zen drieën naast elkaar, op vertrek en acceleratie.Maus schreef:Tja..... wat veel mensen (denk ik) vergeten, is dat een Clio V6 slechts 1340 kilo schoon aan de haak weegt.
Links: clio RS ph1, midden: clio V6 ph2, rechts: 21T
resultaat vertrek: 21T,RS,V6
resultaat tot 100: 21T, v6, RS
van 100 naar 2..: 21T, V6, RS
neenLuco/Alpine-racer schreef:gaaf bij benny rapers?-jo- schreef:jupsLuco/Alpine-racer schreef:mmm jo heb je een europacupophanging gescoord?

strax met de S ff sprintje getrokken tegen een 205 xs dubbelcarb. Ging op zich wel lekker, kom m een wagenlengte voorblijven 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das mooi datzal wel een stukkie schelen-jo- schreef:neenLuco/Alpine-racer schreef:gaaf bij benny rapers?-jo- schreef:jupsLuco/Alpine-racer schreef:mmm jo heb je een europacupophanging gescoord?Op één van de wagens die ik gekocht heb van Maarten (LeMec) zit een cup ophanging. Met alle accesoires erbij.

Zondagavond eff samen met RonnieB in utrecht op een Industriegebied....
5 GTT vs Corsa 2.0 16V
......na drie keer vond ie het genoeg....
, wel errug rap, maar kon het goed van die gast winnen met net 1 bar
Daarachter reed ook nog een Ford Thunderbird V8 van bj. '95, tja die ging het ook niet redden
Fiat Tipo 2.0 16V is ook een makkie
Alleen een gast met een zwaar opgefokte Calibra 2.0 16V Turbo bleef een wagenlengte voor...., viel eigenlijk nog wel mee, ik dacht dat ik het lang niet ging redden.
Blijft leuk die reactie's na afloop.......

5 GTT vs Corsa 2.0 16V
......na drie keer vond ie het genoeg....

Daarachter reed ook nog een Ford Thunderbird V8 van bj. '95, tja die ging het ook niet redden

Fiat Tipo 2.0 16V is ook een makkie
Alleen een gast met een zwaar opgefokte Calibra 2.0 16V Turbo bleef een wagenlengte voor...., viel eigenlijk nog wel mee, ik dacht dat ik het lang niet ging redden.
Blijft leuk die reactie's na afloop.......
-
- Contacteer:
Niet onderschatten die Turbo Calibra's hoor...
P.
P.

Op de 200 meter moest een turbo calibra toch dik een seconde inleveren, nadat ie minachten naar mijn 5je was aan het kijken
De turbomotoren van opel zijn uber, helaas liggen ze in de foute auto's

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Je bedoeld het verkeerde merk?Riël schreef:Op de 200 meter moest een turbo calibra toch dik een seconde inleveren, nadat ie minachten naar mijn 5je was aan het kijken![]()
![]()

Van de week een Corolla, volgens de gegevens op RDW een 1.8 Sport( geen compressor), dikke uitlaat, ietwat geblindeerde ramen, petje type erin.
Kwam op de N205 met een stieregang voorbij gereden en bij het stoplicht kwam ik hem tegen, daarna tot 3 keer toe hem letterlijk tot snot gereden, hij vond het denk ik lekker.
Bij de 3e keer hoorde ik hem flink de toeren er houden om me maar voor te blijven, mooiste is dat ik hem even liet gaan en dan in 3 er voorbij komen.

Wel opvallend vind ik nog steeds dat ik dit minder tegenkom dan in me Clio 1.6 16V......hoe zou dat toch komen?
Ik heb wel eens geprobeerd om een Sport bij te houden, lukte wel als de man even gas terug nam om dan weer weg te rijden.
-
er reed een calibra turbo op autmaxx, op de sprint, maar die zat heel dicht bij de impreza's en was zeker 1 seconde sneller dan de snelst 5 

moet ie hem maar es meenemen naar the UK. Daar rijden de 5jes gemiddeld 12.5 op de 1/4mile. Bey bey subaru's, evo's en ja zelfs enkele motoren waaronder een paar R1's.Bram (vospower) schreef:er reed een calibra turbo op autmaxx, op de sprint, maar die zat heel dicht bij de impreza's en was zeker 1 seconde sneller dan de snelst 5

effe zoeken...
edit gevonden:
[img]http://www.blackettphotography.com/RTOC ... G_7999.htm[/img]
voor "veel" fotos van die dag (weekend):
http://www.blackettphotography.com/RTOC ... %20Day.htm
edit gevonden:
[img]http://www.blackettphotography.com/RTOC ... G_7999.htm[/img]
voor "veel" fotos van die dag (weekend):
http://www.blackettphotography.com/RTOC ... %20Day.htm
-
Vanmiddag effe stukkie rijden met m'n Clio rsi (16V). Kwam toen een Clio 16V tegen op de westerweg. Ik reed achter em om te kijken of m'n clio inderdaad net zo snel is
. Toen hij em opentrok ging ik er achteraan en inderdaad ik bleef achter em plakken
. Was wel lachen, bij volgende stoplicht de duimen uit het raam
.
Ps. Weet niet of die kerel lid is hiero, maar volgens mij krijgt zijn auto teveel olie, zag toen hij gas gaf blauwe rook uitkomen (niet zo heel veel maar wel wat).

Ps. Weet niet of die kerel lid is hiero, maar volgens mij krijgt zijn auto teveel olie, zag toen hij gas gaf blauwe rook uitkomen (niet zo heel veel maar wel wat).
-
-jo- schreef:moet ie hem maar es meenemen naar the UK. Daar rijden de 5jes gemiddeld 12.5 op de 1/4mile. Bey bey subaru's, evo's en ja zelfs enkele motoren waaronder een paar R1's.Bram (vospower) schreef:er reed een calibra turbo op autmaxx, op de sprint, maar die zat heel dicht bij de impreza's en was zeker 1 seconde sneller dan de snelst 5Enkel de dragmotoren konden het halen van de Hillclimbing 5. Dat ding is echt niet normaal. Vooraan F3 slicks erop en achteraan is opa de wieltjes van zen kruiwagen kwijt

euh, neen, gemiddeld is heel juist geformuleerd. De langst genoteerde tijd bij de GT's tijdens de santapodsprints was 14.4 sec en dat was dan nog een misschakeling. Al de rest zat er onder. Spijtig dat jullie er niet bij waren want ik weet zeker dat er niemand van bij ons, zowel belgië als nederland die tijden overtreft. Robby (Limburgio) reed vorig seizoen een 13.6 en das retesnel !! Meestal zijn het net diegenen die over zulke tijden miepen zelf nog nooit een sprint gereden hebben. Start, reaktietijd, afgelegde weg, gtec meeting, adrenaline...das een echte sprint ! Moet je es proberen, de eerste keer ben je bijna in je broek aan het pissen van de spanning, zeker wanneer er een paar honderd ogen op je gericht zijn.
Ikzelf reed met men boot welgeteld 1 sprint omdat men koppeling gestoofd was en zette 14.1 neer. De lege 21 (letterlijk leeg) die naast me stond noteerde 13.6sec, die 0.5 seconde lijkt een eeuwigheid op 400 m
Probeer maar es een sprint op een racetrack en je zal weten waarover ik het heb.
SUCCES !
Ikzelf reed met men boot welgeteld 1 sprint omdat men koppeling gestoofd was en zette 14.1 neer. De lege 21 (letterlijk leeg) die naast me stond noteerde 13.6sec, die 0.5 seconde lijkt een eeuwigheid op 400 m
Probeer maar es een sprint op een racetrack en je zal weten waarover ik het heb.
SUCCES !
Laatst gewijzigd door Gast op zo 21 aug 2005 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

btw, gisteren een heel leuk akkefietje gehad met een Audi TT. Ikzelf reed met de dagelijkse wagen (S4 met een gewicht van om en bij de 2ton + 4 personen + een koffer vol boodschappen). We staan dus aan de verkeerslichten op een grote weg met 2 rijbanen. Ik sta op het linkervak, een nissan maxima voor me en daarvoor de TT. Rechts een bende aan vrachtwagens, opa-verkeer en dergelijke. Licht gaat op groen en dadelijk zag ik dat die TT dringend weg moest
. Dus hebben we effe die maxima zo hard in zen kont genomen dat ie geen andere mogelijkheid had dan te verkassen naar het rechter rijvak. Even de S4 pijn gedaan in 2de en 3de om bij die TT te komen. Die kerel schrok zich rot toen ie bij 200 nog steeds een grote boot aan zen bumper kleven had. De eikel wou ook niet naar rechts gaan en bleef lekker links rijden waardoor ik er niet op een 'verantwoorde' manier over kon gaan. Na 1.5 km allebei vol in de remmen omdat de volgende verkeerslichten (met flitspaal) akelig dichtbij kwamen en er een snelheidbeperking van 90 km/h aangegeven stond. Eénmaal de lichten voorbij gingen we beiden vol op het gas en ging ie ook netjes rechts rijden waardoor ik erover kon. Die brave meneer heeft me seconden lang duimen gegeven en zat lachend achter het stuur jajaja te knikken. Nadeel aan deze kick was dat men echtgenote mee in de wagen zat en die kon er helemaal niet mee lachen (integendeel...voor de rest van de dag beeld maar geen klank)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mmm jolanda zit dan altijd te roepen
HARDERHARDERHARDER
maar jo beeld is toch voldoende
HARDERHARDERHARDER

maar jo beeld is toch voldoende

bwa, niet zo leuk als er bezoek is en je bent precies tegen jezelf aan het praten.
Ik moet nu wel zeggen dat ik die TT sneller had verwacht, mijne is ook maar een 2.2 met 240 pk en een berg aan gewicht (het is dan ook een Avant, gezinswagen). Hij daarentegen weegt een pak minder, zat alleen in de wagen en rijd met een 'sportwagen' (tweezitter)

Ik moet nu wel zeggen dat ik die TT sneller had verwacht, mijne is ook maar een 2.2 met 240 pk en een berg aan gewicht (het is dan ook een Avant, gezinswagen). Hij daarentegen weegt een pak minder, zat alleen in de wagen en rijd met een 'sportwagen' (tweezitter)
Mwah die TT's zijn niet zo snel hoor, kep laatst nog 1 te pakken gehad (met dubbele pijpjes, das 180 of 225 pk geloof ik).
Alleen vanaf 190 leek ie wel weer wat sneller te worden, maja het werd mij te druk dus vond het wel mooi.
Alleen vanaf 190 leek ie wel weer wat sneller te worden, maja het werd mij te druk dus vond het wel mooi.
Bij 190 hing ik naast hem in 4de maar moest naar 5de zodat ie weer een meter kon bijkomen maar eens in zen 5de op 200 was het verhaal over voor hem. Het voordeel bij mijne is dat ie netjes zen vermogen houd en doortrekt tot 250, dan houd het op en knalt ie op de begrenzer af. Spijtig dat Henk Dijkstra enkel renault doet.Steven schreef:Mwah die TT's zijn niet zo snel hoor, kep laatst nog 1 te pakken gehad (met dubbele pijpjes, das 180 of 225 pk geloof ik).