Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
gille (mountainbike) schreef:ikke kom ook en met de 21Turbo,wel nie voor 21.30u
p.s ik kom via BILZEN wie weet me de weg tot aan de Mac?????????????????thanks en groetjes
leuk dat je ook weer ff langskomt gille,lekker gezellie,en tja de weg wijzen vanaf bilzen???
ben al blij dat ik mijn eigen huis steeds weet te vinden
Hahahahahahahaha... Uhm... Ik ben niet helemaal gek hé... Wel een beetje, maar nie zo erg dat ik op een donderdagavond meeting JOUW auto ga wassen... Hahahahaha... Wat een lol...
Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:Hahahahahahahaha... Uhm... Ik ben niet helemaal gek hé... Wel een beetje, maar nie zo erg dat ik op een donderdagavond meeting JOUW auto ga wassen... Hahahahaha... Wat een lol...
een beetje gek is ook al goed hoor,tja zal hem zelf maar eens wassen zeker (mijn auto hé)
hmmm ikke ben er vanavond heel mischien niet bij mensen,vrouwtje heeft 4 centimeter ontsluiting en voelt zich niet joepie de poepie,mischien als ze zich wat beter voelt en er verders niets aan de hand is dan kom ik wl ff langsfietsen ,greetz marco
marco schreef:hmmm ikke ben er vanavond heel mischien niet bij mensen,vrouwtje heeft 4 centimeter ontsluiting en voelt zich niet joepie de poepie,mischien als ze zich wat beter voelt en er verders niets aan de hand is dan kom ik wl ff langsfietsen ,greetz marco
Aha... De baby is in aantocht... Heel veel suc6 Marco, en misschien nog tot vanavond !!!!