Friday Nightmeeting Oss I
Gelukkig!!! Ik kom namelijk met de Honda van m'n vader, anders was ik niet welkom geweest?!!Tom schreef:ik zie geen probleem met andere merken zolang ze zich beschaafd gedragen. Ik heb geen zin in gezeikMerijn schreef:Maareh, geen andere merken welkom?

Guys... Bad news.
Mijn 5 staat in de garage en daar staan nu 2 auto voor. Mijn ouders hebben de sleutels van allebei de auto's meegenomen, dus helaas kan ik 'm er niet uithalen...
DAMN! Altijd hetzelfde. Kan je een keer, gebeuren er dit soort dingen!
Nou, dan maar over 2 weken op vrijdag!? Dan kan ik pas weer voor het eerst.

DAMN! Altijd hetzelfde. Kan je een keer, gebeuren er dit soort dingen!

Nou, dan maar over 2 weken op vrijdag!? Dan kan ik pas weer voor het eerst.
Tja jammer dat ik geen vervoer had want dan was ik ook wel gekomen. Had ik Merijn desnoods ook nog wel opgehaald!!
Gr.
JP
Gr.
JP
-
- Moderator
- Car: MB
whahahaha, Was wel jammer Merijn. Nu waren we maar met zijn drieen!!!, maar het was wel gezellig. Volgende keer wel komen allemaal!!!!!
<< Rasit, Echt mooie auto heb je
kun je trots op zijn>>
<< Rasit, Echt mooie auto heb je
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tja... Better luck next time? Voor mij dan!
Marijn belde me nog op of we met de auto van zijn ouders wilde gaan, maar helaas was ik al bij iemand op bezoek gegaan... Jammer, maar helaas.
Dus, misschien tot over 2 weken, wanneer ik weer terug ben van Ibiza!

Marijn belde me nog op of we met de auto van zijn ouders wilde gaan, maar helaas was ik al bij iemand op bezoek gegaan... Jammer, maar helaas.
Dus, misschien tot over 2 weken, wanneer ik weer terug ben van Ibiza!

nou, ik ben weer terug en ik zie het alweer...ben ff op vakantie, beginnen ze meteen feesies te houden omdat ik er niet ben. Nou bedankt, ik zal nog eens komen...

Doen we aankomende vrijdag iets in niftrik? Heel misschien kan ik dan wel komen en als dat nodig is kan ik jesper wel meenemen. Maar ik weet dus nog helemaal niet of ik kan hoor, maar als ik weet dat er mensen zijn, kan ik misschien tijd maken.
Ik ga trouwens de komende weekies lekker aan de slag aan me bakkie. Die ugly groene streepies zwart spuiten, me knipperlichten aan de zijkant zwart lakken, remklauwen en trommels rood spuiten en natuurlijk mijn radioootje ff goed inbouwen, nu bungelt het zo.
Ik hoor t allemaal wel....
GRTZ HAAS

Doen we aankomende vrijdag iets in niftrik? Heel misschien kan ik dan wel komen en als dat nodig is kan ik jesper wel meenemen. Maar ik weet dus nog helemaal niet of ik kan hoor, maar als ik weet dat er mensen zijn, kan ik misschien tijd maken.
Ik ga trouwens de komende weekies lekker aan de slag aan me bakkie. Die ugly groene streepies zwart spuiten, me knipperlichten aan de zijkant zwart lakken, remklauwen en trommels rood spuiten en natuurlijk mijn radioootje ff goed inbouwen, nu bungelt het zo.
Ik hoor t allemaal wel....
GRTZ HAAS
Nou ik ga (hoop ik) Zondag kijken nar een clio
Ik hoop dat et wat is, en dan kan ik em waarschijnlijk over een week of 3 ophalen!
En dan ben ik ook zeker weer van de partij!!!
Gr.
JP
Ik hoop dat et wat is, en dan kan ik em waarschijnlijk over een week of 3 ophalen!
En dan ben ik ook zeker weer van de partij!!!
Gr.
JP
dikke GVD...zou vrij hebben van werk vrijdag,mot ik toch werken...nouja, er is toch weinig animo voor vrijdag dus dat valt iig mee...