ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Ik heb een sprintje getrokken tegen een Porsche 911 (ik denk sc) En we gingen gelijk op. Ik met overbodig gewicht van 1 persoon extra. Porsche met vlammen uit de uitlaat.
Ik vond het wel raar. Daarna durfde hij me niet meer aan te kijken.
Ik vond het wel raar. Daarna durfde hij me niet meer aan te kijken.

-
- Moderator
- Car: MB
net op de A2 een peugot 20... GTI16 ofzo. Ging gelijk op...........we stonden stil in de file
kwam ook nog een rode 19 16V tegen met RTC sticker. Auto was enrom smerig en zag er niet uit alsof hij in de meern was geweest

kwam ook nog een rode 19 16V tegen met RTC sticker. Auto was enrom smerig en zag er niet uit alsof hij in de meern was geweest
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Kan best hoor, je heb ploegah z'n bak toch gezienTom schreef:kwam ook nog een rode 19 16V tegen met RTC sticker. Auto was enrom smerig en zag er niet uit alsof hij in de meern was geweest

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
Die dingen hou ik ook bij met de 19.RO 16v schreef:Op de terug weg vanuit de meern een golf :-* v6 4-motion opjagen vanaf 160 en bij 240 zat hij heel raar in zijn achteruitkijkspiegel te kijken omdat ik nog steeds achter hem zat, had ie dus nooit verwacht
Had een keer met zo'n ding zitten sporten.
110 in zijn 3, ikke sneller toen naar 4 gewoon blijven plakken. Tot 180, daarna moesten we remmen.
Dikke einddemper eronder? Bordeaux rode Peugeot?net op de A2 een peugot 20... GTI16 ofzo. Ging gelijk op...........we stonden stil in de file
Nou die reed me dus bijna de weg af toen ik van baan wisselde in de file.. moest er ff een 3 baans weg van maken om mn wagen heel te houden... daarna wel ff laten zien wat rijden is

Rijdt ie tegenwoordig dan ook al ganzen ander gespuis aanNielske schreef:Kan best hoor, je heb ploegah z'n bak toch gezienTom schreef:kwam ook nog een rode 19 16V tegen met RTC sticker. Auto was enrom smerig en zag er niet uit alsof hij in de meern was geweestZaten zelfs de veren nog op

Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 3 nov 2002 22:39, 2 keer totaal gewijzigd.
nou heb ff laten zien dat je als corrado rijder meer moet hebben als g60 om voorbij te komen,moest zelfs nog ff wachten om door te gassen anders wel heel erg sneu als ik em niet ff bij liet komen,koste me wel bijna mijn voorsprong wat wegspurten betreft maar bleef em mooi voor,bij 220 moesten we afremmen.
maar wel mooi duimpje omhoog dus sportieve rijder,leuk dus
maar ik reedt nog met 0,7 druk dus kom maar op heb van de week chipje van onze menno,dan is het helemaal kakken met die bakken

maar wel mooi duimpje omhoog dus sportieve rijder,leuk dus
maar ik reedt nog met 0,7 druk dus kom maar op heb van de week chipje van onze menno,dan is het helemaal kakken met die bakken

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Kwam een Golf VR6 tegen bij afslag Woerden....maar die atsers durfde nieteens ff te sprinten 

Gisteren mijn R19 1.4e tegen Mrtn zn 5 1.7 monopoint.
Ik was iets sneller weg, maar moest Mrtn toch voor laten gaan bij het ritsen!
was wel ff lachuh!
Daarna hebben we nog ff geouwehoert bij de harder in Harderwijk! Daar sprintje van een Vectra tegen, eeuh..niemand gezien! Die gast zette hem bijna tegen een boom aan!
, was wel ff lachuh!
Ik was iets sneller weg, maar moest Mrtn toch voor laten gaan bij het ritsen!

Daarna hebben we nog ff geouwehoert bij de harder in Harderwijk! Daar sprintje van een Vectra tegen, eeuh..niemand gezien! Die gast zette hem bijna tegen een boom aan!

Erg cool, ja! Da's een vriend van me... Scheelde het zoveel dan, Pat? Die Corrado heeft toch ook wel redelijk leuke specs. Nieuwe G-lader, kleinere pully en een andere chip erin. Zal toch wel de 175pk halen, als het goed is. Maar goed, het blijft een 1.8 8v, hè. Leuk dat het overigens gewoon gezellig is gebleven tussen Renaults en Volkswagens. De volgende keer komt de Corrado ook mee.patrick 21TURBO schreef:nou heb ff laten zien dat je als corrado rijder meer moet hebben als g60 om voorbij te komen,moest zelfs nog ff wachten om door te gassen anders wel heel erg sneu als ik em niet ff bij liet komen,koste me wel bijna mijn voorsprong wat wegspurten betreft maar bleef em mooi voor,bij 220 moesten we afremmen.
maar wel mooi duimpje omhoog dus sportieve rijder,leuk dus![]()
maar ik reedt nog met 0,7 druk dus kom maar op heb van de week chipje van onze menno,dan is het helemaal kakken met die bakken![]()
![]()

-
Had ik effe mazzel
zaterdagmiddag ter hoogt van zwijndrecht.
Ik reed ongeveer 180, en er zat een (dacht ik) audi TT achter me.
Ik laat hem erlangs,verminder vaart naar legale waarde, en het blijkt een of andere 3.0 versie te zijn (cabrio, zeer mooie bak)
Echt twee minuten later wordt die kerel tegengehouden door een politiewagen , en een tankstation op geloodsd. Die poitiewagen kwam vanaf een invoegstrook die wienig zicht biedt op de baan waar ik twee minuten daarvoor nog 180 reed!!
Heb ik ook eens geluk..
zaterdagmiddag ter hoogt van zwijndrecht.
Ik reed ongeveer 180, en er zat een (dacht ik) audi TT achter me.
Ik laat hem erlangs,verminder vaart naar legale waarde, en het blijkt een of andere 3.0 versie te zijn (cabrio, zeer mooie bak)
Echt twee minuten later wordt die kerel tegengehouden door een politiewagen , en een tankstation op geloodsd. Die poitiewagen kwam vanaf een invoegstrook die wienig zicht biedt op de baan waar ik twee minuten daarvoor nog 180 reed!!
Heb ik ook eens geluk..
-
Gister zat er vanaf alkmaar richting HHW de hele tijd 'n groene rsi achter me (oja, dat was steef) haha! Er kwam n alfa romeo 147 twin spark achter me rijden en haalde via de rechter rijstrook in. Mooi de achtervolging ingezet. We reden HHW in en kwam achter m te rijden net dat het verkeerslicht op groen sprong dus dit keer haalde ik m rechts in. Gaat ie ineens met z'n groot licht achter me rijden vuile @#$*@!. Steef haalde 'm ook rechts in maar zag dat t volgende verkeerslicht er al weer aankwam, dus hij ging weer achter me rijden om die alfa maar naast mij te komen laten staan. Ik met m'n meissie en hij met zijn meissie, dus eerlijk aantal. GROEN!!! wat is hij er toch bruut uit gereden zeg, steef pakte m ook nog ff, en gewoon voor zich uit kijken he! 

-
- Moderator
- Car: MB
haha, mietje. Ik had gisteren op de A2 ook weer zo'n sukkel die links ging rijden. Ik was een beetje uit mijn humeur omdat ik koppijn had en omdat ik net een tijd in de file had gestaan dus ik wilde even doorgassen (had honger
). Gaat er zo'n drop..... onnodig linksrijden
. Ikke rechts erlangs en daarna naar links toe (stukje verder reed een busje). Toen begon die gast te kloten met zijn licht. Ik vol op de re en vervolgens precies even hard gaan rijden als die vrachtauto naast me. Na 5 min, ging ie weer naar rechts, toen ben ik maar weer door gegast.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dit soort mensen zouden ze van de weg af moeten halen...Tom schreef:haha, mietje. Ik had gisteren op de A2 ook weer zo'n sukkel die links ging rijden. Ik was een beetje uit mijn humeur omdat ik koppijn had en omdat ik net een tijd in de file had gestaan dus ik wilde even doorgassen (had honger). Gaat er zo'n drop..... onnodig linksrijden
. Ikke rechts erlangs en daarna naar links toe (stukje verder reed een busje). Toen begon die gast te kloten met zijn licht. Ik vol op de re en vervolgens precies even hard gaan rijden als die vrachtauto naast me. Na 5 min, ging ie weer naar rechts, toen ben ik maar weer door gegast.

Mensen die file maken door zomaar te remmen, die moeten ze van de weg halen!!! 
Het is geen Renault maar ik heb er wel heel veel respect voor.
Vandaag met mijn broertje zijn Corrado vr6 turbo tegen een Modena 360 hij vond het niet leuk vooral toen ik met 290 op de teller er als een gek vandoor ging.
Vandaag heeft mijn broertje dus zijn turbo druk opgeschroeft naar 2,6 bar (was 1,6) en de pk's zijn gemeten op de voorwielen met als uitkomst 586 pk
Is het goed voor je auto als je bij 110 in zijn drie
plankgas geeft en je voorwielen spinnen als een gek door.

Vandaag met mijn broertje zijn Corrado vr6 turbo tegen een Modena 360 hij vond het niet leuk vooral toen ik met 290 op de teller er als een gek vandoor ging.

Vandaag heeft mijn broertje dus zijn turbo druk opgeschroeft naar 2,6 bar (was 1,6) en de pk's zijn gemeten op de voorwielen met als uitkomst 586 pk

Is het goed voor je auto als je bij 110 in zijn drie
plankgas geeft en je voorwielen spinnen als een gek door.

een uitdraaitje van de rollenbank zou leuk zijn.Zeeuw schreef:586 pk? op de voorwielen? We want prove!

Sta ik gister een beetje de bink uit te hangen in mijn R5 GTL voor het stoplicht, stopt er een grijs vies japannertje naast me. Hmmm....nog een vrouw ook, althans het ziet eruit als een vent maar tis een vrouw. Zoww die heeft wel lef om naast me te komen staan want die GTL...Enfin, nog eens goed kijken naar dat japannertje, shit wazzzda? Een sunny. Wat voor sunny? Damn een Sunny GTi-R!!!!! Staat er gewoon een of ander schraal w%$f naast me in een Sunny GTi-R.
Heb, stoere bink dat ik was, maar niet de moeite genomen om ook maar iets te beginnen tegen dat schrale mokkel. Zou wel leuk zijn, op je eerste date, dat je meid met een gti-r voor komt rijden; rij jij of rij ik??

Komt van de week als de motor en elektronika goed zijn afgesteld, word gedaan bij Mortiz Tuning en het gaat over de Eip turbo set stage 6 deze set is hetzelfde als het filmpje van de Eip golf die op het internet staat.Zeeuw schreef:586 pk? op de voorwielen? We want prove!
Dus de prove komt van de week
Kom ik net van school af zit er een of andere klootzak in een golf gti met groot licht achter me aan te duwen
. Ik reed al stevig door maar niet echt hard maar voor hem schijnbaar veel te langzaam , en ik me maar ergeren op zijn asociaal rijgedrag dus maar eens van het gas af. Staan we ff later naast elkaar bij de stoplichten voor de autoweg is die allemaal gebaren naar me aan het maken ik helemaal over de rooien
.
GROEN
volgas was hem zo weg dus maar ff inhouden komt hij naast me rijden duiken we samen de bocht in bij de inrit , ik weer vol gas zie ik hem in mijn binnen spiegel de bocht uitdriften
. En bonk !!!! weer een golf in de vangrail maar bij mij scheelde het ook niet veel zat vol op de grens
, de mensen moeten eens leren auto rijden
.

GROEN

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik zal vandaag maar niet gaan zeggen over hoe ik er over denk dat mensen kunnen rijden.
Heb het ook weer lekker voor elkaar. Is er gister een of andere Kl**tz*k men zn auto in die van mij gereden. En wat denk je geen briefje of niets. Een deuk in mn achterscherm. En deze kan ik niet laten zitten. HEb dan wel weer het geluk gehad dat mijn deur er nog wel goed uit ziet maar daar heb ik nu verder ook niet veel aan.
Dus in het kader van dit topic: Mijn auto is minder stevig dan die andere.
Gr. Frits
Heb het ook weer lekker voor elkaar. Is er gister een of andere Kl**tz*k men zn auto in die van mij gereden. En wat denk je geen briefje of niets. Een deuk in mn achterscherm. En deze kan ik niet laten zitten. HEb dan wel weer het geluk gehad dat mijn deur er nog wel goed uit ziet maar daar heb ik nu verder ook niet veel aan.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Das balen manFrits schreef:Ik zal vandaag maar niet gaan zeggen over hoe ik er over denk dat mensen kunnen rijden.
Gr. Frits

-
Neem je broertje eens mee naar de FNBRO 16v schreef:Komt van de week als de motor en elektronika goed zijn afgesteld, word gedaan bij Mortiz Tuning en het gaat over de Eip turbo set stage 6 deze set is hetzelfde als het filmpje van de Eip golf die op het internet staat.Zeeuw schreef:586 pk? op de voorwielen? We want prove!
Dus de prove komt van de week

-
niet alle renault rijders doen vriendelijk tegen elkaar.
Gisteren in rotterdam zuid werd ik voorbij gereden door een witte clio 16V (stakke kar trouwens). Ik stak mijn duim op, maar die kerel keek strak voor zich.
Is toch nie nodig...???
Gisteren in rotterdam zuid werd ik voorbij gereden door een witte clio 16V (stakke kar trouwens). Ik stak mijn duim op, maar die kerel keek strak voor zich.
Is toch nie nodig...???
Gisteren waren er 3 Golfjes 4 tegen elkaar aan t sporten, toen ik de snelweg opdraaide
Ik ff gas bij geven, toen stond ik bij het stoplicht links op de 2de plaats. Dus 2 rechts en 2 links.
Voor mij een GTI naast mij 2 TDI's met rooie D en rooie I. Et werd groen, die GTI dus gelijk naar voren en naar rechts, dat was wel prettig want dan kon ik er mooi langs
Geweldig gevoel altijd, waren trouwens wel sportievelingen, bij het volgende stoplicht staken ze allemaal duimpje op!
JP

Ik ff gas bij geven, toen stond ik bij het stoplicht links op de 2de plaats. Dus 2 rechts en 2 links.
Voor mij een GTI naast mij 2 TDI's met rooie D en rooie I. Et werd groen, die GTI dus gelijk naar voren en naar rechts, dat was wel prettig want dan kon ik er mooi langs

Geweldig gevoel altijd, waren trouwens wel sportievelingen, bij het volgende stoplicht staken ze allemaal duimpje op!

JP
-
Ik was 2 weken geleden een weekendje naar parijs met mijn vriendin en ik parijs rijdt er in de file gewoon een motor tegen mijn spiegel aan....dus ik half flippen want er kon niet eens een sorrytje afRuud schreef:Das balen manFrits schreef:Ik zal vandaag maar niet gaan zeggen over hoe ik er over denk dat mensen kunnen rijden.
Gr. Frits, heb ik ook een keer gehad maar toen zag ik het gebeuren gelukkig. Doet trouwens wel pijn in je hartje als je ziet dat iemand tegen je gepakeerde auto oprijd.

Mijn vriendin mij tegengehouden want ik had hem bijna van zijn motor afgetrokken(moet ook wel zeggen dat we toen heel de dag hadden rondgelopen en ik was al heel het weekend strontziek)
Gelukkig was er niks aan de hand met de spiegel maar toch....
in dezelfde file even later wil er een taxi vanuit de bus baan zo ff ertussen vliegen......dus NOT he!!
Hij bleef maar doorrijden en als ik niet zou stoppen dan was ik er gewoon tegenaan gereden dus ik over mijn vriendin heen gevlogen en had die gozer bij z'n strot vast want mijn raam stond open en die van hem ook. Hij allemaal sorry zeggen op z'n frans

Eindelijk uit de file en we zaten in een hotel 20 km van parijs dus we zaten in een dorp. WIj pizza gaan halen dus ik parkeer de auto ff en voor mij was nog een parkeerplaats ik was nog ff het radiofrontje eraf aant halen en mijn jas pakken. voor mij parkeert een Xantia en hij blijft maar achteruitrijden. Dus ik toeteren en doen hij nog net op de rem anders was ie echt wel ertegenaan gereden.
Ze moesten mij die dag echt hebben.
-
Al die deuken die daar zijn is echt onvoorstelbaar.
Ik heb daar trouwens toen al de nieuwe megane zien rijden. Die had (nog) geen deuk
Ik heb daar trouwens toen al de nieuwe megane zien rijden. Die had (nog) geen deuk