Florus' Zwarte 5 GT Turbo
12.50, incl balanceren en ventieltje per stuk bij de kwikfuck 

Anders moet je even kijken op http://www.autobandenmarkt.nlFlorus schreef:Net ff rondgebeld voor 2 nieuwe banden:
Toyo Proxes T1 R: Bij de Euromaster: 160,96 euro per band incl montage![]()
Kwikf#ck: Had geen prijs op z'n lijstje,en ook geen zin om 't op te zoeken......![]()
Hespo autosport: 120 euro per band incl montage![]()
Brezan: 101 euro per band met korting excl. montage![]()
Autobandenmarkt.nl: 81,50 per band, incl. verzenden,incl. montage![]()
Dat een bedrijf geld wil verdienen begrijp ik,maar die 161 euro per band bij Euromaster vind 'k echt te asociaal voor woorden........
Daar staan echt goedkope autobanden op.
-
- Contacteer:
uuuh?Florus schreef:Autobandenmarkt.nl: 81,50 per band, incl. verzenden,incl. montage

Hahaha zelfs dat lees ik nu pas.Florus schreef:Het stond in de Quote die je gepost had,vandaarJerk schreef:Ik had geen tijd om alle antwoorden te lezen en dacht ff snel antwoord te geven.
Maar zo te horen was het gepost.
Dubbel post dan maar![]()
Maar toch bedankt voor 't meedenken![]()
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Ben in precies die bocht ook met de cabrio een keer flink aan de glij gegaan, kon m gelukkig net corrigeren....t was dat er niemand naast me reed....Florus schreef:Ik nam dus op de N11 de afrit richting Boskoop,je draait dan met een vrij lange bocht rechtsaf naar boven toe,dus de bocht in,halverwege de bocht op 't gas,veel wielspin,dus gas iets los,kont begint te schuiven
, dus ik bijsturen,auto komt weer terug, alleen schiet weer net iets door naar de andere zijde,waar 'k met m'n wielen net 1 mtr over de middenberm heenschiet
![]()
Nou was het dus een middenberm van hele grove "slakkenstenen", dus in z'n achteruit proberen eruit,nada niks, zo vast als een huis........![]()
Gelukkig stopte er een jongen met een Saab,en wilde me er wel "ff" uitrekken,dus kabel eraan,trekken........
,zo vast als een huis
Dus nou ja,overwegen........dan maar sleepdienst bellen.....,op dat moment stopte er een man met een Patrol met paardenkar, hij zegt "hier heb je een sterk touw, vastmaken en sjorren voordat de jutten komen "
![]()
Die trok me er (gelukkig) zonder moeite uit![]()
Dus toen snel instappen en wegwezen .........![]()
Alleen wilde de GT toen haast niet meer sturen,dus ff stukje over de paralelweg weggereden,gestopt en ff gekeken,bleek er dus 1 v/d 2 bouten v/d rechter fuseekogel geheel verdwenen,had gelukkig nog een M8 bout in de gereedschapkist,die erin gezet en toen zachtjes de laatste paar KM naar huis gereden![]()
Merk verders niets met rijden,maar morgen eerst maar ff de gehele voortrein nakijken
@Patrick; geen zichtbare schade te zien verders
Hoe is t met de banden??
-
en dan verkopen op marktplaats
een renault 5 williams
uniek in nederland

een renault 5 williams
uniek in nederland

-
iedereen massaal reageren 

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... wart62.jpg[/img]

Rijdt stukken beter,geen trillingen meer,en stuurt een stuk lichter

wit onder zwart is gewoon geil

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nu nog ff naar beneden 

lijkt wel veel op die van martijn G destijds 

jochem de haas schreef:nu nog ff naar beneden

Laatst gewijzigd door -PAZ- op za 18 nov 2006 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik geloof er niets van .....terrein monsterFlorus schreef:HIJ IS AL VERLAAGD......![]()
![]()
![]()
Florus schreef: Misschien eens ff een stuk van de veren afslijpen..........

hahaha heb ik ook wel al verschillende keren gedaan. gaat prima als ie met andere veren niet laag genoeg is gewoon nog een winding eraf

Maareh je torsie kan toch ook nog wel iets lager

R5GTT. Drive it like you stole it