Ziet er allemaal weer gelikt uit......
PS: bij jullie zijn express de hoofden maar meteen weggelaten, martijn

tssss zegt ie wat over onze foto's ........
jochem de haas schreef:PS: bij jullie zijn express de hoofden maar meteen weggelaten, martijn![]()
tssss zegt ie wat over onze foto's ........
Warnsveld ja? Tom toevallig....? Met zo'n gele gtt EVO voor de deur?-Ray- schreef:in warnsveld is er ook nog aan zo'n Renault ding geknultseld, maar dat was meer priegelwerk
Hee Haas, je klinkt als een belg![]()
Omdat iedereen over mijn velgen liep te klagen-Ray- schreef:waarom?
waarom wat anders? Ja, volgens mij ben ik de enigste die er wat van begrijpt-Ray- schreef:waarom?
aha...ok... ja heb m al anderhalf jaar niet meer gesproken hoor, maar moest er ineens aan denken.Menno schreef:Volgens mij is dat ding al een tijdje verdwenen, was wel een leuk 5je om te zien.Haas schreef: Tom toevallig....? Met zo'n gele gtt EVO voor de deur?
Je moet Merijn niet meenemen, je moet een krat BIER meenemenHaas schreef:haha..die komt goed
Zou nog steeds een keer met merijn langskomen heAls die nou eens tijd maakt
Dat bedoel ik, gewoon even netjes doen.PtrGte schreef: hamers? persen? nee...lijkt me geen goede plan![]()
GVD... Ik zal jou nog eens wat klanten bezorgen!canonballman schreef:Je moet Merijn niet meenemen, je moet een krat BIER meenemenHaas schreef:haha..die komt goed
![]()
En laat me effe weten wanneer je dat doet, dan kom ik bij Ptr mn staluh velgjus haluh![]()
Mijn BBQ ja..hij staat nog steeds bij zijn oudersSteven schreef:Beetje hoge schuur daaro? Nemen we gelijk de BBQ weer mee bij Merijn
er staat nergens wat over vermeld, maar ze zijn ook symmetrisch, dus het maakt niet uit.Sander schreef:Dat bedoel ik, gewoon even netjes doen.PtrGte schreef: hamers? persen? nee...lijkt me geen goede plan![]()
Suc6 met de opbouw
gr snder
P.s. En hoe zit het nu met die drijstangen, maakt het uit? Ik kon het niet vinden in de boeken teminste.
hahaha....één geluk...deze Madenaar zorgt altijd dat er genoeg bier is voor iedereenMerijn schreef:GVD... Ik zal jou nog eens wat klanten bezorgen!canonballman schreef:Je moet Merijn niet meenemen, je moet een krat BIER meenemenHaas schreef:haha..die komt goed
![]()
En laat me effe weten wanneer je dat doet, dan kom ik bij Ptr mn staluh velgjus haluh![]()
Ik kom alleen als er bier is overigens...