ACT: 5 GT Turbo.
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
let op de orginele reno 5 gtt emblemen te koop op martkplaats:
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 0%26js%3D1
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 0%26js%3D1
iemand????paz-maniac schreef:wie rijd er hier met extra meters van equus, ik zat net te kijken bij conrad electronic, maar ik zie daar alleen de olietemp meter, en geen turbo druk wat zijn nog adressen waar je die meters van equus evt kan bestellen met toebehoren.
R5GTT. Drive it like you stole it
Je kan ook eens een lijntje uitgooien via RTC-markt, geloof dat Mathijs uit Den Haag er nog 1 had liggen.
Of je gaat gewoon eens wat automaterialenzaken in de buurt af, diegene in Haarlem is ook een normale automat. zaak.
Desnoods kijk je eens in de topics met de diverse links naar internetaanbieders.
Gewoon eens wat initiatief tonen, niet altijd alles door het forum laten voorkauwen
Of je gaat gewoon eens wat automaterialenzaken in de buurt af, diegene in Haarlem is ook een normale automat. zaak.
Desnoods kijk je eens in de topics met de diverse links naar internetaanbieders.
Gewoon eens wat initiatief tonen, niet altijd alles door het forum laten voorkauwen

heb al genoeg initiatief getoond hoor
,
heb hier in de buurt al wat rond geinformeerd, de meeste kunnen alleen autostyle leveren, en die kan ik ook gewoon op men werk bestellen, maar aangezien ik zag dat de meter van equus bij conrad voor de helf stonden van wat autostyle vraagt voor een gelijkwaardige meter, alleen kon ik bij conrad alleen maar een olie temp meter vinden en geen turbodruk dus vandaar mijn vraag of er nog meer leveranviers zijn die equus spullen verkopen.

heb hier in de buurt al wat rond geinformeerd, de meeste kunnen alleen autostyle leveren, en die kan ik ook gewoon op men werk bestellen, maar aangezien ik zag dat de meter van equus bij conrad voor de helf stonden van wat autostyle vraagt voor een gelijkwaardige meter, alleen kon ik bij conrad alleen maar een olie temp meter vinden en geen turbodruk dus vandaar mijn vraag of er nog meer leveranviers zijn die equus spullen verkopen.
R5GTT. Drive it like you stole it
Op hun site staat het gehele assortiment dat ze voeren, staat daar echter niet tussen wat je zoekt...dan zullen ze het ongetwijfeld niet hebben.
Maar je hebt toch een drukmetertje op je instr.paneel?
Maar je hebt toch een drukmetertje op je instr.paneel?
Mrtn = Maarten
in een boek van twee jaar geleden ofzo stond die druk meter er nog wel in, maar een boek van nu heb ik niet. er zit idd al een meter op het dash, maar ik wil er graag een meter bij hebben zodat ik exact kan zien welke waarde de druk heeft en dat kan op de origenele meter niet
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik kan ze eventueel wel leveren.
Geef maar PM als je geïntereseerd bent.
Geef maar PM als je geïntereseerd bent.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=9709
geen foto's meer in het topic maar hier wel:
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt1.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt2.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt3.jpg[/img]
geen foto's meer in het topic maar hier wel:
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt1.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt2.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/jt3.jpg[/img]
Chris schreef:Ik kan zo snel het topic niet vinden, en moet eerlijk toegeven echt gezocht heb ik niet...
Heeft iemand een foto van de dikke 5 van Job-Turbo uit Drachten?
Waarom????

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
heb je m al weer eens aan de praat?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Nee helaas nietErik Olijnsma schreef:heb je m al weer eens aan de praat?



-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
hahaha sja, nu maar afwachten wat pakjesboot 15 brengt 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Kheb ook weer een updateje
M'n temp werd snel te hoog en de ventilator kreeg de temp niet echt snel omlaag, ging erg traag allemaal.
Reden dus om te kijken naar een grotere radiateur, ware het niet dat die intercooler best in de weg zit
Dus die is richting prullenbak verhuist en is er een langwerpige intercooler voor terug gekomen
De radiateur vd GTT is 310mm breed en die ik nu heb geplaatst is 430mm
De intercooler is inmiddels aangesloten en al, alleen de radiateur moet er nog in, maar deze past al wel en ook de slangen zijn aangepast erop.
de intercooler is lxbxdikte = 420x90x65 (netto koelopp)
foto's van de intercooler;
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
van het weekend heb ik pas weer tijd om de rest af te maken, dus dan volgt er weer meer
edit: is er een makkelijk manier om ze na de upload nog te resizen??? of moet ik ze allemaal eraf gooien en opnieuw beginnen??

M'n temp werd snel te hoog en de ventilator kreeg de temp niet echt snel omlaag, ging erg traag allemaal.
Reden dus om te kijken naar een grotere radiateur, ware het niet dat die intercooler best in de weg zit

Dus die is richting prullenbak verhuist en is er een langwerpige intercooler voor terug gekomen

De radiateur vd GTT is 310mm breed en die ik nu heb geplaatst is 430mm

De intercooler is inmiddels aangesloten en al, alleen de radiateur moet er nog in, maar deze past al wel en ook de slangen zijn aangepast erop.
de intercooler is lxbxdikte = 420x90x65 (netto koelopp)
foto's van de intercooler;
van het weekend heb ik pas weer tijd om de rest af te maken, dus dan volgt er weer meer

edit: is er een makkelijk manier om ze na de upload nog te resizen??? of moet ik ze allemaal eraf gooien en opnieuw beginnen??
Laatst gewijzigd door Mrtn op wo 27 okt 2004 19:03, 4 keer totaal gewijzigd.
Mrtn = Maarten
beetje grote foto`s en de buizen van pvc ??
hier heb ik niet veel vertrouwen in .
zou zelf voor rvs of aluminium gaan desalnietemin
lekker bezig.
hier heb ik niet veel vertrouwen in .
zou zelf voor rvs of aluminium gaan desalnietemin
lekker bezig.

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
edit: is er een makkelijk manier om ze na de upload nog te resizen??? of moet ik ze allemaal eraf gooien en opnieuw beginnen??
Dat PVC komt wel goed hoor, kheb waterleiding genomen, dus dikwandig en bestand tot hoge temperaturen, gaat immers met een makkie kokend water door
en wat is nou 0.8bar??
Tijd zal het leren, maar kheb al ervaren dat het bij anderen ook heeft gehouden, weliswaar VW's, maar met drukken tot 1,7bar
Dat PVC komt wel goed hoor, kheb waterleiding genomen, dus dikwandig en bestand tot hoge temperaturen, gaat immers met een makkie kokend water door

en wat is nou 0.8bar??
Tijd zal het leren, maar kheb al ervaren dat het bij anderen ook heeft gehouden, weliswaar VW's, maar met drukken tot 1,7bar

Mrtn = Maarten
je kan door je post te editten je foto resizen, ik dacht door [img=640x480]plaatje[/img] te doen
Laatst gewijzigd door -Ray- op wo 27 okt 2004 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Netjes hoor, die intercooler.
PVC kan die drukken idd aan.
Enige minpunt is dat het niet zo fraai staat.
Voor de rest toppie
PVC kan die drukken idd aan.
Enige minpunt is dat het niet zo fraai staat.
Voor de rest toppie

thanx, het is al gelukt
PVC mag dan niet zo heel mooi staan, het werkt wel verdomd makkelijk
Daar is ook best wat voor te zeggen, tis toch geen showauto
Ik heb het al zwart gespoten, dan zie je de buizen niet zo lopen

PVC mag dan niet zo heel mooi staan, het werkt wel verdomd makkelijk


Mrtn = Maarten
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Ben het helemaal met je eens.
Uit welke auto komt trouwens die "flexibele" slang vandaan die achter je onderfront loopt ??
Uit welke auto komt trouwens die "flexibele" slang vandaan die achter je onderfront loopt ??
Dat is deze;peter5GTTurbo schreef:Ben het helemaal met je eens.
Uit welke auto komt trouwens die "flexibele" slang vandaan die achter je onderfront loopt ??
en komt uit een Peugeot 405, geen idee welke motorvariant, hij leek mij wel te gebruiken toen ik vanochtend op de sloop rondscharrelde om 9:00uur

Mrtn = Maarten
ziet er netjes uit
, pvc is mischijn niet het mooiste om te zien , maar het werkt wel perfect en handig. en als je het verlijmt is het beresterk, watvoor radiator gah je nu plaatsen ipv de origenele, en uit welke auto heb je de intercooler gehaalt??

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
hehehe, lekker aan het knutselen man 
leuke variaties zie ik.. ga zo door zou ik zeggen.

leuke variaties zie ik.. ga zo door zou ik zeggen.
Radiateur van een R1916V komt erin, van Jeroen K overgenomen. Onderste pijpje wijst naar achter ipv opzij zoals bij de GTT, maar met een andere slang was 't geen probleem
Van een R5D was volgens mij 390mm tegen de 430mm van de R19, weet niet helemaal zeker trouwens.
Even kijken wat de temp. doet op topsnelheid, kwil niet dat de fan aanslaat tijdens het rijden wat nu al het geval was bij 150+ constant
Anders past er trouwens een nog grotere in, kan nog 90mm breder ongeveer heb ik gemeten.

Van een R5D was volgens mij 390mm tegen de 430mm van de R19, weet niet helemaal zeker trouwens.
Even kijken wat de temp. doet op topsnelheid, kwil niet dat de fan aanslaat tijdens het rijden wat nu al het geval was bij 150+ constant

Mrtn = Maarten