Ondertussen ben ik ook met het GTT conversie verhaal bezig en aangezien ik maar geld heb voor of het een of het ander neem ik rustig de tijd

En spreekt die ook nederlands of engels want mijn duits is niet wat het geweest isdtune_stefan schreef:Onze grote duitse vriend Gerard Leppen in Gronau last wel spatbordverbreders aan twingo's. Als je daar bent, kun je ook gelijk booskijkers laten aanlassen.Maar die gast maakt toppie werk
Uhm ja das waar dan heb je natuurlijk kans dat je met je banden tegen je spatbord aan knalt. Ben benieuwd hoe dat bij mij gaat lopendtune_stefan schreef:Yup, maar als je brede velgen en banden wilt hebben met een twingo, kun je erop rekenen dat er geen 2 personen achterin kunnen zitten. Dit geld voor originele schokdempers met verlaging van 3,5-5cm en 14" velgen.
In duitsland is het zo dat je loopvlak van je band binnen/onder het spatbord moet zitten, de rest wat er uitsteekt maakt niet uit, maar weet niet of dat ook in Nederland geldDouwe schreef:En spreekt die ook nederlands of engels want mijn duits is niet wat het geweest isdtune_stefan schreef:Onze grote duitse vriend Gerard Leppen in Gronau last wel spatbordverbreders aan twingo's. Als je daar bent, kun je ook gelijk booskijkers laten aanlassen.Maar die gast maakt toppie werk
![]()
Internetadres ofzo?
En als ik velgen koop wordt het eerst gewoon proberen aangezien ik weitec dempers heb aka stalen pijpen dus veel zakken doet mijn auto tijdens een hobbel niet meer![]()
Weet iemand trouwens of je ook met de politie problemen krijgt als je wielen buiten de auto steken?
Duitse styleRonnie1984 schreef:Da klopt, maar wij nederlanders willen toch niet met duitsers geassosieerd(nederlands is niet mijn goedste vak) worden??![]()
Of mag het nou wel ineens??
Nee die duitse stijl is om van te
Mooie tijd voor vakantiegeldRontwingo schreef:en idd Douwe, zo veel te doen en zo weinig geld ben ook nog wel het eea van plan, maar het geld potje raakt steeds leger en leger
Frits schreef:Mooie tijd voor vakantiegeldRontwingo schreef:en idd Douwe, zo veel te doen en zo weinig geld ben ook nog wel het eea van plan, maar het geld potje raakt steeds leger en leger
jongens, van vakantiegeld moet je op vakantie gaan hoorRontwingo schreef:Frits schreef:Mooie tijd voor vakantiegeldRontwingo schreef:en idd Douwe, zo veel te doen en zo weinig geld ben ook nog wel het eea van plan, maar het geld potje raakt steeds leger en legerdaar ga ik ook mijn velgies van betalen
en zo is hetDouwe schreef:Die Ray snapt er ook niks van het vakantiegeld heet zo omdat je het voor dat je vakantie hebt het krijgt. Zodat je in je vakantie je auto kunt verbouwen. Maar ja "geld bestemt om je auto in de vakantie van te verbouwen" is zo lang dus vakantiegeld.
Volgens mij hoef je daar niet een RTC Member voor te zijn...maar als je een nieuwe reply neerzet dan staat er boven het gedeelte waar je je tekst zet: ImgRonnie1984 schreef:Ziet er netjes uit!!
Voorbumperlip eraf en hij is een stuk mooier!!
Ronnie hoe kan ik een foto ergens bij zetten??
Moet je daar RTC member voor zijn??